|

لحظه به لحظه با جام جهانی قطر؛ اکوادور 1 – سنگال 2

آخرین بازی دو تیم اکوادور و سنگال در گروه A رقابت‌های جام جهانی قطر مقابل یکدیگر آغاز شده است تا تکلیف این گروه امشب روشن شود. تا این لحظه از بازی، سنگال با نتیجه دو بر یک از اکوادور پیش افتاده است.

لحظه به لحظه با جام جهانی قطر؛ اکوادور 1 – سنگال 2

به گزارش شبکه شرق، اکوادور و سنگال آخرین بازی‌شان در مرحله گروهی جام جهانی قطر را امشب همزمان با دیگر بازی گروه A آغاز کردند تا تکلیف این چهار تیم برای صعود به مرحله بعدی مشخص شود.

هرنان گالیدز، فلیکس تورس، پیرو هینکاپی، آنجلو پرسیادو، پرویس استوپینان، مویسس کایسدو، آلان فرانکو، کارلوس گروئزو، گونزالو پلاتا، مایکل استرادا و انر والنسیا 11 نفر اکوادور هستند که به عنوان ترکیب ابتدایی پا به این بازی گذاشته‌اند.

ادواردو مندی(دروازه‌بان)، کالیدو کولیبالی، اسماعیل یاکوبس، عبدو دیالو، ادریسا گانا گی، اسماعیلا سار، یوسف سابالی، پاپه گی، پاپه سیس، بولایه دیا و ایلیمان اندیایه ترکیب اصلی سنگال برای بازی پایانی این جام مقابل اکوادور قرار گرفته‌اند.

تیم ملی اکوادور در بازی نخست خود موفق شد دو بر صفر از سد قطر بگذرد اما در بازی دوم برابر هلند با نیتجه یک – یک متوقف شد و حالا با هلند چهار امتیازی است و البته به لطف اخطارهای بیشتر در رتبه دوم قرار دارد.

 

در مقابل سنگال در بازی نخست دو بر صفر از هلند شکست خورد اما در بازی دوم توانست با نتیجه سه بر یک میزبان جام را شکست دهد. بنابراین سنگال هم با یک امتیاز کمتر همچنان شانس صعود به مرحله بعدی جام جهانی 2022 قطر است.

 

این بازی امشب در ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه قطر برگزار شده است و کلمنت تورپین داور فرانسوی سوت آغاز این بازی را به صدا درآورد.

نیمه اول

در دقیقه چهار شوت گانا گی در محوطه جریمه با فاصله کم از کنار دروازه اکوادوری‌ها به بیرون رفت.

 

در دقیقه 9 شوت بولایه دیا در محوطه جریمه با اختلاف کم از کنار دروازه گالیدز به بیرون رفت.

 

در دقیقه 12 شوت ایلیمان اندیایه از پشت محوطه جریمه از کنار دروازه گالیدز به بیرون رفت و ثمری نداشت.

 

در دقیقه 41 برخورد اسماعیل سار با بازیکن اکوادور در محوطه جریمه توسط داور پنالتی تشخیص داده شد.در ادامه ضربه اسماعیل سار به گوشه دروازه اکوادور نشست تا سنگالی‌ها از حریف خود پیش بیفتند.

ضربه اندیایه در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده در محوطه جریمه با برخورد به مدافعان اکوادور به شکلی خطرناک به کرنر رفت.

سنگال و اکوادور

نیمه دوم 

حملات نصف و نیمه اکوادوری‌ها در ابتدای نیمه دوم بی‌نتیجه بود.

در دقیقه 68 سانتر اکوادوری‌ها روی ضربه کرنر به مویسس کایسدو رسید و ضربه این بازیکن وارد دروازه مندی شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در دقیقه 70 ضربه کالیدو کولیبالی روی سانتر سنگالی‌ها وارد دروازه اکوادور شد تا سنگال دوباره از حریف خود پیش بیفتد.

شوت روی پای پلاتا در دقیقه ۷۶ در دستان مندی جای گرفت.

در دقیقه ۸۲ شوت بولایه دیا به شکلی خطرناک از کنار دروازه اکوادوری‌ها به بیرون رفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها