|

مشکل هاشمی‌نسب حل نشده است!

مشکل مهدی هاشمی‌نسب برای نشستن روی نیمکت استقلال هنوز حل نشده است.

مشکل هاشمی‌نسب حل نشده است!

به گزارش شبکه شرق، باشگاه استقلال در چند ماه اخیر درگیر ثبت قرارداد بازیکنان و مربیان خود بوده و در چند مرحله مجبور به کاهش قراردادها شده تا بتواند نام نفرات جدید را به لیست وارد کند. آخرین کسی که مشکل ثبت قراردادش حل شد، گوستاوو بلانکو آرژانتینی بود که با کاهش قرارداد چند استقلالی از جمله جواد نکونام، مجوز بازی گرفت.

مهدی هاشمی‌نسب، مربی تیم استقلال یکی از کسانی است که هنوز قراردادش با این باشگاه ثبت نشده و به همین دلیل نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند. او در چند هفته ابتدایی البته مساعدت سازمان لیگ موقتا روی نیمکت نشست ولی چند هفته‌ای است که از روی سکوها استقلال را همراهی می‌کند و هنوز قراردادش ثبت نشده است.

واکنش سازمان لیگ به خبر ثبت قرارداد هاشمی‌نسب

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر حل شدن مشکل مهدی هاشمی‌نسب و حضور او روی نیمکت استقلال پس از تعطیلات به گوش می‌رسید ولی به نظر می‌رسد باشگاه استقلال هنوز نتوانسته این مشکل را حل کند. فرشید طاهری، مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ امروز ضمن تکذیب این خبر، اعلام کرد باشگاه استقلال هنوز مدارک مربی خود را ارسال نکرده و اقدامی در راستای ثبت قرارداد مهدی هاشمی‌نسب انجام نشده است.

این درحالی است که اخیرا آرش رضاوند هم با کاهش بخشی از قرارداد خود موافقت کرده بود تا مشکل هاشمی‌نسب برای حضور روی نیمکت استقلال حل شود ولی به نظر می‌رسد دیگر بازیکنان هم باید این کار را انجام دهند تا قرارداد مربی‌شان ثبت شود. در حال حاضر به جز هاشمی‌نسب، قرارداد یوسو سسما، مربی بدنساز اسپانیایی استقلال هم ثبت نشده و او هم هنوز نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند.

 

منبع: فوتبال 360
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها