|

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری زنان ایران درگذشت

«آریانا ولی‌نژاد» ملی‌پوش دوچرخه‌سواری زنان درگذشت.

 ملی‌پوش دوچرخه‌سواری زنان ایران درگذشت

به گزارش شبکه شرق، آریانا ولی‌نژاد، ملی‌پوش دوچرخه‌سواری زنان ایران که در سانحه آتش‌سوزی دچار سوختگی شده بود، جان‌به‌جان آفرین تسلیم کرد.

«آریانا ولی‌نژاد» عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری زنان ایران که شامگاه دوشنبه به علت انفجار و نشت گاز در منزل، دچار سوختگی ۶۵ درصدی شده بود، امروز «چهارشنبه، ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲» جان‌به‌جان آفرین تسلیم کرد.

آریانا ولی‌نژاد، عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری زنان ایران که ۱۰ روز قبل در منزل خود در شهر خرم‌آباد دچار حادثه سوختگی شده بود، درگذشت. این عضو تیم دوچرخه‌سواری زنان ایران برای ادامه درمان خود  به بیمارستان امام موسی کاظم اصفهان منتقل شده بود.

آریانا ولی‌نژاد بیرانوند، فروردین ۱۴۰۲، برای نخستین‌بار به‌عنوان تنها نماینده دوچرخه‌سواری ایران عازم کمپ جهانی در کره جنوبی شد و در رده دوچرخه‌سواری جاده، موفق به کسب مقام شده بود.

گفتنی است «آریانا ولی‌نژاد» دختر 20 ساله دوومیدانی ایران که  که عضو تیم ملی زیر 23 سال دختران و تیم ملی جوانان بود، در آخرین حضور بین‌المللی خود، اردیبهشت ماه امسال، از سوی فدراسیون دوومیدانی ایران به کمپ کره جنوبی اعزام شده و 40 روز در این کمپ تمرینی حضور پیدا کرده بود.

آریانا در سال 1398 موفق به کسب مدال نقره مسابقات جاده بانوان جوانان کشور به میزبانی تهران شده بود و همچنین در سال 1400 در رده سنی جوانان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور و در بخش استقامت جاده زودتر از حریفان از خط پایان گذشت و به عنوان نخست این رقابت‌ها ایستاد.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها