|

سند مردود بودن گل استقلال به فولاد؛ گل استقلال مشکوک بود؟/ ویدئو

متاسفانه باز هم اشتباهات داوری در یک صحنه مشکوک رخ داد و یک تیم باخت. در این زاویه‌ای که ما دیدیم صحنه مشکوک بود و توپ به پای بازیکن فولاد برخورد نکرد و کرنری رخ نداد. در ادامه همین صحنه هم استقلال با ضربه کرنر به گل رسید.

سند مردود بودن گل استقلال به فولاد؛ گل استقلال مشکوک بود؟/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، یک کارشناس داوری فوتبال کشور دو صحنه مشکوک دیدار استقلال-فولاد را مورد بررسی قرار داد.

ابراهیم میرزابیگی، کارشناس داوری درباره قضاوت «موعود بنیادی‌فر» در دیدار استقلال و فولاد خوزستان اظهار داشت: متاسفانه باز هم اشتباهات داوری در یک صحنه مشکوک رخ داد و یک تیم باخت. در این زاویه‌ای که ما دیدیم صحنه مشکوک بود و توپ به پای بازیکن فولاد برخورد نکرد و کرنری رخ نداد. در ادامه همین صحنه هم استقلال با ضربه کرنر به گل رسید.

او ادامه داد: در دقیقه ۲۵ هم در یک صحنه مهرداد محمدی در محوطه جریمه روی زمین افتاد که استقلالی‌ها اعتراض داشتند، اما در این صحنه داور به درستی تصمیم به ادامه بازی گرفت و اتفاقی رخ نداد.

سند مردود بودن گل استقلال به فولاد

«خبرورزشی» نوشت: نتیجه بازی حساس تیم‌های استقلال و فولاد در حالی که تا دقیقه ۵۰ با تساوی بدون گل درجریان بود، با تصمیمی بحث‌برانگیز عوض شد.

تیم استقلال از روی کرنر به گل رسید اما در تصاویر تلویزیونی این‌طور به نظر می‌رسد که اصلا نباید کرنری برای آبی‌ها اعلام می‌شده است!

تصاویری قبل از گل استقلال نشان می‌دهد که آبی‌ها به اشتباه صاحب ضربه کرنر شدند.

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها