|

شایعات عجیب و غریب درباره جواد نکونام و استقلال

تیم فوتبال استقلال با هدایت «جواد نکونام» در لیگ بیست‌و سوم توانست به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کند. این تیم تا آخرین روز این رقابت‌ها مدعی قهرمانی بود، اما در نهایت، جام را به حریف سنتی واگذار کرد.

شایعات عجیب و غریب درباره جواد نکونام و استقلال

به گزارش شبکه شرق، برکناری «جواد نکونام» شایعه است و هیچ‌گونه ابلاغی برای باشگاه استقلال مبنی بر عدم استفاده از سرمربی تیم فوتبال استقلال ارسال نشده است.

تیم فوتبال استقلال با هدایت «جواد نکونام» در لیگ بیست‌و سوم توانست به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کند. استقلال تا آخرین روز، این رقابت‌ها مدعی قهرمانی بود، اما در نهایت، جام را به حریف سنتی واگذار کرد.

«جواد نکونام» سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پایان لیگ برتر برای استراحت و مذاکره با دستیار خارجی به کشور امارات سفر کرده است.

برخلاف شایعات مطرح‌شده، برکناری «جواد نکونام»، شایعه است.

یکی از مسئولات باشگاه استقلال با تایید این خبر گفت: «خبر برکناری جواد نکونام درست نیست و از هیچ جایی ابلاغیه‌ای به باشگاه استقلال ارسال نشده است.»

اقدام باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنان

باشگاه استقلال قصد دارد قرارداد چهار بازیکن خود را تمدید کند.

با توجه به قرارداد‌های بسته‌شده در گذشته، باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد یک‌طرفه با چهار بازیکن، مکاتباتی را با سازمان لیگ انجام داده است. 

«مهرداد محمدی»، «آرمین سهرابیان»، «ابوالفضل جلالی» و «محمدحسین مرادمند» نفراتی هستند که قراردادشان یک‌ساله بوده و در لیست تمدید هستند که طبق قانون، تمدید قرارداد یک طرفه آنها با ۲۵ درصد افزایش نسبت به قرارداد قبلی انجام می‌شود.

مهاجم استقلال ماندنی است

«مهرداد محمدی» در تیم فوتبال استقلال باقی خواهد ماند و قراردادش را تمدید می‌کند.

بعد از محرومیت سنگین و ۶ جلسه‌ای مهرداد محمدی توسط کمیته انضباطی، باشگاه استقلال دو روز قبل، با ارسال لایحه به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال و همچنین مصاحبه این بازیکن که با عذرخواهی همراه بود، خواستار کاهش محرومیت این بازیکن شد.

در لایحه دفاعی استقلال به کمیته استیناف اشاره شده است که این بازیکن تاکنون، پرونده انضباطی نداشته و برای اولین بار، مرتکب اشتباه شده است. به همین علت، باشگاه استقلال تصمیم گرفت تا با این درخواست، محرومیت مهرداد محمدی کاهش پیدا کند.

باشگاه استقلال خواستار تمدید قرارداد این بازیکن است و به زودی با «مهرداد محمدی»، پای مذاکرات رسمی خواهد نشست؛ درخواست این باشگاه نشان می‌دهد که آنها خواستار تمدید قرارداد این بازیکن هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها