|

آخرین وضعیت واگذاری باشگاه پرسپولیس/ 3 بانک خریدار، مدارک را تحویل نداده‌اند/ عکس

با گذشت بیش از ۲ ماه از واگذاری باشگاه پرسپولیس، هنوز نام مالکان جدید این باشگاه در تابلوی نماد پرسپولیس در فرابورس ثبت نشده است.

آخرین وضعیت واگذاری باشگاه پرسپولیس/ 3 بانک خریدار، مدارک را تحویل نداده‌اند/ عکس

به گزارش شبکه شرق، سه بانک خریدار باشگاه پرسپولیس هنوز مدارک خود برای خرید این باشگاه را به سازمان خصوصی‌سازی ارائه نکرده‌اند.

دو باشگاه پرسپولیس و استقلال پس از تلاش‌های فراوان در تاریخ 5 اردیبهشت‌ماه به‌صورت رسمی در مراسمی به مالکان جدید واگذار شدند.

مالکیت استقلال به مجموعه‌ای از پتروشیمی‌های زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس رسید و پرسپولیس نیز به کنسرسیومی متشکل از 6 بانک واگذار شد، چند روز پس از این اتفاق خریداران باشگاه استقلال مدارک خود را به سازمان خصوصی‌سازی تحویل دادند و در تاریخ 22 اردیبهشت‌ماه نام مالکان جدید استقلال به‌طور رسمی در تابلوی نماد این باشگاه در فرابورس به ثبت رسید؛ اما با گذشت بیش از 2 ماه از واگذاری باشگاه پرسپولیس، هنوز نام مالکان جدید این باشگاه در تابلوی نماد پرسپولیس در فرابورس ثبت نشده است.

این موضوع در چند وقت گذشته بارها با پیگیری خبرنگار تسنیم همراه شد و هر بار مسئولان سازمان خصوصی اعلام کردند به‌زودی بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس مدارک خود را تحویل خواهند داد و نام آنها در تابلوی نماد این باشگاه به ثبت خواهد رسید اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

در تازه‌ترین پیگیری خبرنگار تسنیم مشخص شد سه بانک خریدار پرسپولیس با گذشت حدود دو ماه از مراسم واگذاری،‌ هنوز مدارک مورد نیاز سازمان خصوصی‌سازی را به این سازمان ارائه نداده‌اند و دلیل وقفه در درج نام مالکان نیز همین موضوع است. شنیده می‌شود به‌زودی قرار است این موضوع در هیئت واگذاری سازمان خصوصی‌سازی مورد بررسی قرار بگیرد.

پیگیری از باشگاه پرسپولیس نیز نشان می‌دهد بانک‌هایی که مدارک خود را به سازمان خصوصی‌سازی تحویل نداده‌اند، فعلاً هیچ کمکی به این باشگاه به‌عنوان یکی از مالکان نداشته‌اند و همین موضوع مشکلاتی ایجاد کرده است.

بانک‌های شهر، ملت، تجارت، رفاه، صادرات و اقتصاد نوین شش بانک خریدار باشگاه پرسپولیس هستند که تاکنون سه بانک شهر، ملت و تجارت مدارک خود را به سازمان خصوصی‌سازی تحویل داده‌‌اند و سه بانک رفاه، صادرات و اقتصاد نوین تا این لحظه مدارکی ارائه نکرده‌اند و به همین دلیل نیز همچنان 90 درصد سهام این باشگاه در تابلوی فرابورس به نام وزارت ورزش است.

100

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها