|

شایعه خطرناک درباره علیرضا بیرانوند/ مالک تراکتور تهدید به افشاگری کرد

مدیرعامل تراکتور صحبت‌های عجیبی درباره رای پرونده شکایت پرسپولیس از «علیرضا بیرانوند» مطرح کرده است.

شایعه خطرناک درباره علیرضا بیرانوند/ مالک تراکتور تهدید به افشاگری کرد

به گزارش شبکه شرق، مالک تراکتور مدعی شد که اگر «علیرضا بیرانوند» محروم شود برخی پشت پرده‌ها را افشا می‌کند.

«محمدرضا زنوزی» مالک باشگاه تراکتور تبریز در آستانه صدور رای «علیرضا بیرانوند» در پی شکایت پرسپولیس به دلیل فسخ غیرقانونی مدعی شد که «اگر از فدراسیون فوتبال رای محرومیت بیرانوند بیرون بیاید، برخی ناگفته‌ها را خواهم گفت».

این صحبت‌های مالک باشگاه تراکتور، به نوعی تهدید فدراسیون فوتبال تلقی می‌شود و از طرفی فدراسیون که قرار بود این رای را روز گذشته «چهارشنبه، ۲۴ مرداد ۱۴۰۳»، اعلام کند، به تعویق انداخت تا موضوع کمی جدی‌تر دنبال شود.

باشگاه پرسپولیس هم در مورد این پرونده مدعی شده که تمام مستندات به نفع آنهاست و اگر بیرانوند محروم نشود به مجامع بین‌المللی شکایت خواهند کرد.

به نظر می‌رسد، گره کور ماجرای بیرانوند، گریبان فدراسیون فوتبال را هم خواهد گرفت؛ مگر اینکه رای به شکلی صادر شود که هر دو طرف را راضی نگه دارد.

توضیحات رئیس کمیته تعیین وضعیت درباره پرونده بیرانوند و پرسپولیس

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال گفت: «در روزهای اخیر، صحبتی در مورد پرونده پرسپولیس و علیرضا بیرانوند نداشته‌ام.»

جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال گفت: «کمیته وضعیت بازیکنان تاکنون در خصوص مفاد رأی نسبت به پرونده موضوع شکایت باشگاه پرسپولیس از آقای بیرانوند و باشگاه تراکتور، صحبتی با هیچ رسانه‌ای نداشته و آنچه در چند روز اخیر منتشر شده صرفاً گمانه‌زنی رسانه‌ای است.»

او اضافه کرد: «البته باید یادآور شوم که در خصوص موضوع این پرونده دو حالت بیشتر متصور نیست، یا رد شکایت باشگاه پرسپولیس و یا محکومیت آقای بیرانوند و البته تبعات آنکه ممکن است متوجه باشگاه تراکتور باشد. غرض اینکه آنچه در رسانه‌ای گمانه زنی شده، از بین ده‌ها فرض قابل تصور نیست و در واقع از بین دو حالت یکی را حدس زده‌اند.»

او در پایان اظهار داشت: «در مورد صحبت‌های مالک باشگاه تراکتور که البته در جای خود قابلیت رسیدگی دارند، باید عرض کنم که اگر ایشان مطالبی برای بیان کردن دارند، با استقبال منتظر شنیدن اظهارات ایشان هستیم. در مورد پرونده هم باید عرض کنم که به دور از هیاهو و جنجال‌های رسانه‌ای و مطالب حاشیه‌ای که بیان می‌شوند، در حال بررسی پرونده‌ایم؛ دو نکته در این پرونده مطرح است که منتظر پاسخ این نکات هستیم.»

 

 

شایعه خطرناک درباره علیرضا بیرانوند

به زودی رای نهایی پرونده جنجالی شکایت باشگاه پرسپولیس از «علیرضا بیرانوند» به خاطر فسخ قرارداد اعلام خواهد شد.

فرهیختگان نوشت: «به زودی رای نهایی پرونده جنجالی شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به خاطر فسخ قرارداد اعلام خواهد شد. آن‌طور که پیداست در کمیته تعیین وضعیت درباره مهم‌ترین سوال این پرونده یعنی قانونی بودن یا نبودن فسخ قرارداد بیرانوند جمع‌بندی نهایی طبق مستندات و لوایح دفاعی ارائه شده انجام و فسخ قرارداد غیرقانونی تشخیص داده شده است.

به این ترتیب پیش‌بینی رای نیز با بررسی متن قوانین انضباطی اصلاً کار ساده‌ای نیست. علیرضا بیرانوند چهار ماه محروم شده و کل مبلغ قرارداد باقی مانده سال آخر خود را به

عنوان غرامت باید به پرسپولیس بپردازد که رقم آن حدود ۲۰ میلیارد تومان است. همچنین طبق شنیده‌ها موضوع محرومیت نقل و انتقالاتی و جریمه باشگاه تراکتور به خاطر اغوای بیرانوند منتفی است و این باشگاه با این اتهام محکوم نخواهد شد. با این حال باید منتظر اعلام رسمی رای پرونده از سوی فدراسیون فوتبال بمانیم.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها