|

سردار «آتشفشان» را خاموش کرد

سردار آزمون با دو گلی که به ثمر رساند، «آتشفشان» (لقب تیم عجمان) را خاموش کرد.

سردار  «آتشفشان» را خاموش کرد

به گزارش شبکه شرق، «سردار آزمون» مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در دیدار یکشنبه شب شباب‌الاهلی موفق شد هر دو گل تیمش را به ثمر برساند.

تیم فوتبال شباب الاهلی یکشنبه شب «۲۸ مرداد» در ورزشگاه راشد دبی، رودرروی تیم عجمان قرار گرفت که این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود شباب الاهلی به پایان رسید. «سردار آزمون» مهاجم ایرانی شباب‌الاهلی هر دو گل تیمش را در این بازی به ثمر رساند و نقش بسزایی در پیروزی این تیم داشت.

روزنامه «امارات الیوم» امارات در رابطه با درخشش آزمون نوشت: نآزمون با دو گلی که به ثمر رساند، «آتشفشان» (لقب تیم عجمان) را خاموش کرد. این مهاجم ایرانی، با زدن دو گل در عرض ۵ دقیقه، تیم شباب الاهلی را به یک پیروزی ارزشمند مقابل عجمان رساند. این دیدار که در ورزشگاه راشد دبی برگزار شد و در چارچوب مرحله مقدماتی مسابقات جام بانک اسلامی ابوظبی بود و با این پیروزی، تیم شباب الاهلی یک قدم به مرحله دوم نزدیک‌تر شد.»

این دو گل که در نیمه دوم به ثمر رسیدند، به ترتیب در دقیقه ۵۸ با شوتی از داخل محوطه جریمه و در دقیقه ۶۳، با یک موقعیت تک‌بهتک با دروازه‌بان به ثبت رسیدند.

سردار آزمون

بازی برگشت بین این دو تیم قرار است در تاریخ «۸ سپتامبر» در ورزشگاه «راشد بن سعید» برگزار شود.

سردار آزمون در کنار سه ایرانی دیگر در تاریخ شباب الاهلی قرار گرفت

«سردار آزمون» مهاجم ایرانی تیم فوتبال شباب الاهلی با گلزنی در بازی شب گذشته، نام خود را در کنار سایر بازیکنان ایرانی این تیم قرار داد.

تیم‌های فوتبال شباب‌الاهلی و عجمان در دور اول «جام بانک اسلامی ابوظبی» امارات، یکشنبه شب «۲۸ مرداد» رودرروی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود شباب الاهلی به پایان رسید.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی کشورمان که به تازگی راهی شباب الاهلی شده است، توانست هر دو گل تیمش را در این بازی وارد دروازه حریف کند و در انتهای دیدار نیز عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد.

طبق اعلام رسانه «KickOff» امارات، این بازیکن با گلزنی که داشت نام خود را در کنار ۳ بازیکن ایرانی سابق این تیم یعنی مهرزاد معدنچی، میلاد میداوودی و مهدی قایدی قرار داد.

لازم به ذکر است که در سال ۲۰۱۷، دو باشگاه دبی و الشباب با الاهلی ادغام شدند و نام باشگاه به شباب الاهلی امارات تغییر یافت. «مهرزاد معدنچی» و «میلاد میداوودی» سابقه حضور در تیم الاهلی امارات را دارند که اکنون جزئی از باشگاه شباب الاهلی است.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها