|

آشوب در استقلال/ جایگزین جواد نکونام مشخص شد؟

براساس آخرین خبرها، موضع‌گیری‌های تند «جواد نکونام» علیه مسئولان باشگاه استقلال، او را به پایان خط همکاری با آبی‌ها رسانده و برکناری نکونام از هدایت استقلال قریب‌الوقوع است

آشوب در استقلال/ جایگزین جواد نکونام مشخص شد؟

به گزارش شبکه شرق، بعد از باخت استقلال مقابل استقلال خوزستان، رویکرد «جواد نکونام» تغییر کرد؛ به‌طوری‌که او به سراغ افشاگری رفت و در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت، دو مصاحبه تند و جنجالی علیه مدیران باشگاه استقلال انجام داد؛ حالا تنش‌ها در مسیر برکناری «جواد نکونام» و انتخاب جانشین او، به اوج خود رسیده و اختلاف نظر مدیران باشگاه جنجال‌آفرین شده است.

استقلال بعد از تعطیلات فیفادی، باید روز بیست‌وششم شهریورماه، در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا به مصاف «الغرافه» قطر برود؛ مسابقه‌ای که احتمالاً در ورزشگاه شهدای شهر قدس انجام خواهد شد، اما در فاصله ۹ روز تا برگزاری این مسابقه حساس، وضعیت در باشگاه استقلال بحرانی است؛ چرا که تنش‌ها در مسیر برکناری «جواد نکونام» و انتخاب جانشین او، به اوج خود رسیده و اختلاف نظر مدیران باشگاه جنجال‌آفرین شده است.

مدیران استقلال در اندیشه عبور از جواد نکونام

«جواد نکونام» نتوانسته در فصل جدید انتظارات را برآورده کند و کسب تنها ۴ امتیاز از ۹ امتیاز ممکن در آغاز لیگ بیست‌وچهارم سبب شده تا جایگاه این سرمربی جوان، اما باتجربه روی نیمکت آبی‌ها به خطر بیفتد. شعار‌های سرداده‌شده در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز و بعد از شکست استقلال مقابل استقلال خوزستان در کنار حواشی ایجادشده در فضای مجازی، مدیران باشگاه استقلال را مجاب کرده تا از جواد نکونام گذر کنند و به سراغ برکناری او بروند.

نکونام و سکوتی که سرانجام شکست

نکونام که بعد از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام توانست مجوز فعالیت در استقلال را دریافت کند، برخلاف فصل گذشته تصمیم گرفت تا در سکوت کارش را پیش ببرد. با این وجود، بعد از باخت استقلال مقابل استقلال خوزستان، رویکرد «جواد نکونام» تغییر کرد؛ به‌طوری‌که او به سراغ افشاگری رفته و در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت، دو مصاحبه تند و جنجالی علیه مدیران باشگاه استقلال انجام داده و سعی داشته تا فضای هواداری را به سود خود تلطیف کند.

شهریاری، سمیعی و نکونام در ۳ جبهه مختلف!

سرمربی آبی‌پوشان پایتخت در حالی ۲ مصاحبه مفصل و جنجالی علیه احمد شهریاری و فرشید سمیعی انجام داده که گفته می‌شود رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل استقلال بعد از پاسخ منفی فرهاد مجیدی به جانشینی جواد نکونام به دنبال گزینه‌هایی متفاوت رفته‌اند. شهریاری از طریق دوست نزدیک خود که در باشگاه صباباتری هم با او همکاری داشت، به دنبال جذب سرمربی از بلوک اروپای شرقی است و در طرف مقابل، سمیعی گفته می‌شود گزینه‌های موردنظر شهریاری را نپذیرفته و همین مسئله باعث شده تا ۳ دستگی عجیبی میان رئیس هیات‌مدیره، مدیرعامل و سرمربی استقلال به‌وجود آید!

احمد شهریاری، رئیس هیات‌مدیره استقلال بعد از انتقال پرماجرای ودران کیوسفسکی و آلمدین زیلیکیچ، سعی داشت تا از طریق مدیربرنامه‌های این دو بازیکن، سرمربی جدید استقلال را هم انتخاب کند. در این مسیر، مذاکرات با ایویلو پِتِف هم مثبت پیش رفت و سرمربی بلغارستانی به توافقات اولیه هم با آبی‌ها دست پیدا کرد و در حالی‌که برنامه سفر پِتِف به تهران در حال نهایی‌شدن بود، موضع‌گیری‌های تند هواداران استقلال و فشار مدیران ارشد هلدینگ خلیج‌فارس معادلات را تغییر داد؛ به‌طوری‌که طبق آخرین خبرها، سرمربیگری پِتِف در استقلال منتفی شده است!

نکونام در انتظار جلسه سرنوشت‌ساز هیات‌مدیره

اعضای هیات‌مدیره استقلال قرار است امروز (یکشنبه) تشکیل جلسه بدهند و در این جلسه سرنوشت نیمکت آبی‌ها مشخص خواهد شد. براساس آخرین خبرها، موضع‌گیری‌های تند «جواد نکونام» علیه مسئولان باشگاه استقلال، او را به پایان خط همکاری با آبی‌ها رسانده و برکناری نکونام از هدایت استقلال قریب‌الوقوع است، اما با توجه به منتفی‌شدن همکاری با پِتِف، جانشین جواد نکونام هنوز انتخاب نشده و گفته می‌شود که قرار است در جلسه فردای هیات‌مدیره، تصمیم نهایی گرفته شود که باید دید سرانجام بلبشوی ایجاد شده، چگونه مدیریت خواهد شد و سرانجام آبی‌ها با هدایت کدام سرمربی در جدال با الغرافه قطر به میدان می‌روند.

منبع: فوتبال ۳۶۰
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها