|

خبر مهم درباره بازی پرسپولیس و الاهلی

آخرین اخبار و جزئیات درباره بازی پرسپولیس و الاهلی اعلام شد.

خبر مهم درباره بازی پرسپولیس و الاهلی

به گزارش شبکه شرق، ورزشگاه میزبان بازی پرسپولیس و الاهلی شد؛ پرسپولیس و الاهلی، دوشنبه «۲۶ شهریور ۱۴۰۳»، در جده، به مصاف هم خواهند رفت.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم‌های الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران در ورزشگاه «جوهره» جده به مصاف هم می‌روند.

تیم فوتبال الاهلی عربستان در اولین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا، روز «۲۶ شهریورماه»، میزبان پرسپولیس ایران خواهد بود.

 در روز‌های اخیر، باشگاه عربستانی برای انتخاب ورزشگاه میزبان این دیدار با دیگر تیم سعودی یعنی «الاتحاد»، اختلافاتی داشت که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، این بازی در ورزشگاه «جوهره» شهر جده برگزار می‌شود.

بیانیه رسمی الاهلی درباره ورزشگاه بازی پرسپولیس و الاهلی

باشگاه الاهلی عربستان در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که تنها خواستار میزبانی از پرسپولیس در ورزشگاه ملک فیصل شهر جده است.

الاهلی در نخستین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا، دوشنبه هفته آینده، از پرسپولیس پذیرایی خواهد کرد.

ورزشگاه محل میزبانی این بازی، به یک بحران برای باشگاه عربستانی تبدیل شده است.

الاهلی در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد که بازی با پرسپولیس  با یک روز تاخیر برگزار شود و یا این‌که اجازه داده شود که ورزشگاه محل برگزاری این بازی با تاخیر در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار داده شود.

طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم میزبان باید ورزشگاه خود را ۴۸ ساعت قبل از برگزاری بازی در اختیار نمایندگان «AFC» قرار دهد.

الاهلی نمی‌تواند چنین شرایطی را فراهم کند چراکه یک روز قبل از بازی پرسپولیس، برابر الاهلی دیدار الاتحاد با الوحده در لیگ عربستان در ورزشگاه ملک عبدالله برگزار خواهد شد و به این ترتیب الاهلی نمی‌تواند در زمان مقرر ورزشگاه را در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دهد.

الاهلی در بیانیه‌ای رسمی، خطاب به هواداران خود اعلام کرد که حق آنها است که در ورزشگاه «ملک عبدالله» از پرسپولیس و دیگر تیم‌ها میزبانی کنند و به همین خاطر آنها اصرار دارند که بازی در این ورزشگاه بزگرار شود.

ورزشگاه «ملک عبدالله» گنجایش ۶۲ هزار هوادار را دارد و به همین خاطر باشگاه الاهلی اصرار دارد که ورزشگاه با حضور زیاد هواداران خود برگزار شود.

طبق اعلام روزنامه الریاضیه، کنفدراسیون فوتبال آسیا با تاخیر بازی پرسپولیس و الاهلی مخالف است و باید دید که آیا اجازه می‌دهد که بازی در ورزشگاه «ملک عبدالله» برگزار شود یا خیر.

جزئیات سفر کاروان سرخ‌پوشان به عربستان برای بازی پرسپولیس و الاهلی

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با الاهلی عربستان در لیگ نخبگان آسیا، عصر جمعه راهی جده می‌شود.

 با توجه به فشردگی بازی‌هایی که سرخپوشان پیش رو دارند، باشگاه پرسپولیس برای بازی نخست خود در رقابت‌های نخبگان آسیا که به میزبانی الاهلی عربستان خواهد بود، تدارک پرواز چارتر دیده است.

این پرواز از هواپیمایی وارش خواهد بود و کاروان سرخپوشان قرار است عصر جمعه، پرواز مستقیم به جده داشته باشند.

پرسپولیس و الاهلی، «۲۶ شهریورماه»، در جده به مصاف هم خواهند رفت و سرخپوشان ایران پس از استراحت و ریکاوری قرار است عصر روز «۲۷ شهریورماه»، از جده به تهران پرواز کنند.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها