|

ورزشگاه دیدار الاهلی - پرسپولیس مشخص شد/ عکس

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با درخواست باشگاه الاهلی عربستان برای تغییر محل دیدار این تیم موافقت کرد.

ورزشگاه دیدار الاهلی - پرسپولیس مشخص شد/ عکس

به گزارش شبکه شرق، دیدار تیم‌های پرسپولیس و الاهلی در ورزشگاه پرنس فیصل جده برگزار خواهد شد.

 

در حالی که صبح امروز روزنامه الریاضیه از میزبانی الاهلی از پرسپولیس در ورزشگاه کینگ عبدالله خبر داده بود اما پس از درخواست باشگاه الاهلی عربستان و به دلیل تداخل برنامه‌های مسابقاتی در شهر جده، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت محل بازی حساس بین پرسپولیس و الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا را تغییر دهد.

این دیدار قرار بود در ورزشگاه ملک عبدالله برگزار شود، اما به دلیل میزبانی بازی الاتحاد در این ورزشگاه تنها ۴۸ ساعت قبل از این دیدار، ورزشگاه دیگری انتخاب شد.

ورزشگاه پرنس عبدالله بن فیصل با ظرفیت ۲۲ هزار نفر به عنوان محل جدید برگزاری این مسابقه تعیین شد. این در حالی است که ورزشگاه ملک عبدالله ظرفیت ۶۲ هزار نفری داشت و می‌توانست جمعیت بیشتری از هواداران را جذب کند.

 

الاهلی

 

با این حال، به نظر می‌رسد که باشگاه الاهلی از ابتدا ترجیح می‌داد یا بازی به تعویق بیفتد یا محل برگزاری به ورزشگاه کوچک‌تر پرنس عبدالله بن فیصل تغییر یابد. در نهایت AFC با درخواست دوم موافقت کرد.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که قصد دارد روز جمعه تهران را به مقصد جده ترک کند تا فرصت بیشتری برای تمرینات خود داشته باشد. این دیدار قرار است روز دوشنبه ۲۳ شهریور برگزار شود.

 

منبع: ورزش سه
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها