|

ترکیب احتمالی ایران و امارات

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات ساعت «۱۹:۳۰» امروز برگزار می‌شود.

ترکیب احتمالی ایران و امارات

به گزارش شکه شرق، تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات امروز به مصاف هم می‌روند؛ تیم ملی فوتبال ایران با ایجاد تغییر در ترکیب اصلی خود به مصاف امارات خواهد رفت.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات ساعت «۱۹:۳۰» شامگاه امروز «سه‌شنبه، ۲۰ شهریور ۱۴۰۳»، در هفته دوم از مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه «هزاع بن زائد» شهر «العین» امارات برگزار می‌شود.

ملی‌پوشان فوتبال ایران در حالی به مصاف امارات خواهند رفت که تاکتیک این تیم نسبت به بازی قبلی با قرقیزستان تغییر خواهد داشت تا ترکیبی متفاوت نیز پیش‌بینی شود.

«محمدحسین کنعانی‌زادگان» بار دیگر در قلب دفاع تیم ملی ایران قرار می‌گیرد تا زوج «شجاع خلیل‌زاده» شود؛ همچنین «آریا یوسفی» نیز به احتمال زیاد جای خود را در ترکیب اصلی از دست خواهد داد تا «صالح حردانی» فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا کند.

در خط میانی نیز عملکرد نامطلوب هافبک‌های دفاعی قطعاً تغییراتی را به همراه خواهد داشت تا «سعید عزت‌الهی» در جمع هافبک‌ها قرار بگیرد. همچنین احتمال اینکه «مهدی ترابی» نیز جای «مهدی قائدی» را بگیرد، وجود دارد. «علیرضا جهانبخش» هم گزینه محتمل قلعه‌نویی در هافبک راست است.

از این‌رو، ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل امارات به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، صالح حردانی، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، مهدی طارمی و سردار آزمون.

تیم ملی فوتبال امارات در دیدار نخست خود در دور سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ یک پیروزی ارزشمند را به دست آورد. امارات با هدایت پائولو بنتو در قطر  توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد تا گام نخست را محکم بردارد.

اماراتی‌ها در دیدار دوم خود در این رقابت‌ها امروز «سه‌شنبه» از ایران پذیرایی خواهند کرد.

روزنامه الامارات الیوم نوشت که بنتو در دیدار برابر ایران، از همان ترکیب دیدار برابر قطر استفاده خواهد کرد.

امارات در این بازی با ترکیب خالد عیسی، خالد الطنحانی، الحمادی، کوامی کویدو، عبدالله ادریس، حارب عبدالله، یحیی الغسانی، عبدالله حمد، یحیی نادر، الزعابی و کایو کانیدو به میدان رفت.

طبق اعلام روزنامه الامارات الیوم بنتو تصمیم گرفته است که در بازی با ایران هم همین ترکیب را به میدان بفرستد. اماراتی‌ها از هواداران خود خواسته‌اند که حضوری پرشور در دیدار برابر ایران داشته باشند و ورزشگاه را پر کنند به این امید که دومین پیروزی خود رابه دست آورند و در صدر جدول رده‌بندی باقی بمانند.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها