|

راز پرونده پیچیده قتل هولناک زن جوان در بم افشا شد

راز پرونده پیچیده قتل زن جوان در بم کشف شد.

راز پرونده پیچیده قتل هولناک زن جوان در بم افشا شد

به گزارش شبکه شرق، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از کشف راز قتل زن جوان پس از گذشت یک سال و دستگیری شش متهم دخیل در این جنایت هولناک خبر داد.

بهنام جعفری‌زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم امروز «سه‌شنبه، هشتم خرداد ماه»، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: حدود یک سال قبل، مرد و زن جوانی مورد آدم‌ربایی مسلحانه قرار گرفتند.

او ادامه داد: پس از گذشت سه ماه، با تلاش‌های صورت‌گرفته، مرد ربوده‌شده از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد اما از سرنوشت زن جوان خبری نبود.

جعفری زاده افزود: در فروردین امسال، با پیگیری‌های انجام‌شده از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بم و کارآگاهان ویژه پلیس آگاهی استان، راز این قتل کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم بیان کرد: طی عملیات‌های غافلگیرانه، تعداد شش نفر متهم دخیل در این جنایت دستگیر شدند؛ همچنین با انجام تحقیقات شبانه‌روزی، متهمین اقدام به اعتراف کرده و جنازه مقتول در بیابان‌های اطراف شهرستان بم کشف شد.

جعفری‌زاده با اشاره به اینکه در این رابطه دو قبضه سلاح غیرمجاز کلت کمری کشف شده است، تاکید کرد: متهمین تحت قرار بازداشت موقت در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم ضمن تقدیر از تلاش‌های بازپرس محترم پرونده در انجام تحقیقات و کشف حقیقت هشدار داد: با هرگونه اقدام خلاف امنیت به ویژه جرایم خشن بدون هیچ اغماضی برخورد قاطع خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم تصریح کرد: اشد مجازات برای مرتکبین این نوع جرایم در نظر گرفته خواهد شد.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها