|

جزییات جدید از مرگ «نازنین زهرا» دختربچه ۳ساله گمشده کرمانی

جزییات جدیدی درباره مرگ «نازنین زهرا» کودک ۳ساله گمشده کرمانی اعلام شد.

جزییات جدید از مرگ «نازنین زهرا» دختربچه ۳ساله گمشده کرمانی

به گزارش شبکه شرق، یک روز پس از گم شدن «نازنین زهرا» دختربچه ۳ساله‌ای در بیابان‌های شهرستان «ریگان»  استان کرمان، پیکر بی‌جان او از سوی تیم‌های امداد پیدا شد.

سه‌شنبه هفته گذشته دختربچه ۳ساله‌ای به نام «نازنین زهرا» برای بازی با هم‌سن‌و‌سالانش از خانه‌شان در روستای «اکبرآباد» شهرستان «ریگان» در استان کرمان خارج شد. پدر و مادرش آن روز برای برداشت خرما به باغ رفته و دخترشان را به همسایه‌ها سپرده بودند؛ برای همین دختران همسایه به دنبال او رفتند تا برای بازی به اطراف روستا بروند که ناگهان طوفان شن در گرفت و گرد و خاک زیادی به پا شد. دو کودکی که همراه نازنین زهرا بودند در میان گرد و غبار راهشان را پیدا کرده و به خانه بازگشتند، اما نازنین زهرا ناپدید شد.

 کمی از ظهر گذشته بود که والدین دختربچه به خانه بازگشتند و وقتی دیدند خبری از دخترشان نیست، سراغ او را از همسایه گرفتند و آنجا بود که متوجه ماجرا شدند. از همان زمان جست‌وجو‌ها برای یافتن دختربچه گمشده آغاز شد و تیم‌های هلال‌احمر نیز وارد ماجرا شدند، اما به دلیل طوفان شن قادر به پیدا کردن دختربچه نشدند.

«مهدی عارفی‌نیا»، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان، می‌گوید: «با توجه به وسعت و کویری بودن منطقه، ۴ تیم امدادی از دیگر شهر‌ها هم به کمک ما آمدند و به همراه عشایر منطقه، جست‌وجو را آغاز کردیم، اما طوفان شن اجازه پیش‌روی به ما نمی‌داد و همه آثار و ردپا‌ها را در بیابان از بین برده بود. به همین دلیل جست‌وجو‌ها در روز نخست، همزمان با تاریک شدن هوا متوقف شد و فردای آن روز، یعنی عملیات از سر گرفته شد.»

عارفی‌نیا ادامه می‌دهد: «با وجود گرمای طاقت فرسای هوا، همچنان با امید زیاد به دنبال دختر خردسال بودیم تا اینکه حوالی عصر، ۲۰کیلومتر دور از روستا پیکر بی‌جان نازنین زهرا را پیدا کردیم.»

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان می‌افزاید: «آثار و نشانه‌ها و کبودی پیکر او نشان می‌داد که همان روز قبل دخترک در اثر تشنگی و خستگی جان خود را از دست داده بود.»

بدین ترتیب پیکر «نازنین زهرا» برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده است و تحقیقات پلیس برای کشف ابعاد پنهان این پرونده ادامه دارد.

منبع: همشهری
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها