|

ماجرای کلیپ جنجالی قمه‌کشی، زورگیری و تخریب خودروی یک خانواده در تالش چیست؟/ ویدئو

تصاویری از قمه‌کشی، زورگیری و تخریب خودروی یک خانواده در تالش منتشر شده است؛ انتشار این فیلم واکنش‌های فراوانی را به همراه داشته است.

ماجرای کلیپ جنجالی قمه‌کشی، زورگیری و تخریب خودروی یک خانواده در تالش چیست؟/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، فیلمی با عنوان «زورگیری و قمه‌کشی اراذل و اوباش در منطقه «کرگانرود» تالش»، در فضای مجازی منتشر شده که واکنش‌های متعددی به همراه داشته است.

اخیراً فیلمی در فضای مجازی با عنوان زورگیری و قمه‌کشی سه نفر از اراذل و اوباش در منطقه کرگانرود تالش در فضای مجازی منتشر شده که واکنش‌های متعددی به همراه داشته است.

در این ویدئو، سه نفر از اراذل اوباش نوظهور با خودروی پژو پارس، به یک خودرو که به همراه خانواده، در حال تردد در یکی از محورهای تالش بودند، حمله کرده و ضمن ایجاد مزاحمت برای آنان، اقدام به قمه‌کشی، توهین، ایجاد رعب و وحشت و تخریب خودرو آن‌ها کرده و سپس متواری می‌شوند.

به محض وقوع این حادثه، متهمان غیربومی این پرونده شناسایی و حین تردد با خودرو خودشان در منطقه کرگانرود دستگیر شدند و یک تیغه سلاح سرد کشف شد.

یکی از اراذل و اوباش، ۱۸ ساله و دیگری ۱۹ ساله بوده که به بزه انتسابی خود اعتراف کردند و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

در این ویدیو، تصاویری از عاملان مزاحمت، قمه‌کشی و تخریب خودروی یک خانواده در تالش را مشاهده می‌کنید.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها