|

توضیحات «محمد فاضلی» درباره ماجرای جنجالی میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان؛ پزشکیان به «شهاب اسفندیاری» کارشناس نزدیک به جلیلی چه گفت؟/ ویدئو و تصاویر

درگیری «شهاب اسفندیاری» کارشناس صداوسیما و از افراد نزدیک به «سعید جلیلی» با «محمد فاضلی» مشاور «مسعود پزشکیان»، در جریان پخش میزگرد فرهنگی «مسعود پزشکیان»، از همان ساعات ابتدایی شب گذشته، واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.

توضیحات «محمد فاضلی» درباره ماجرای جنجالی میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان؛ پزشکیان به «شهاب اسفندیاری» کارشناس نزدیک به جلیلی چه گفت؟/ ویدئو و تصاویر

به گزارش شبکه شرق، میزگرد فرهنگی «مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، شب گذشته، با اظهارات بی‌اساس و غیرکارشناسی، و همچنین تهمت و افترای «شهاب اسفندیاری» کارشناس صداوسیما در این برنامه که از افراد نزدیک به «سعید جلیلی» است، خطاب به «محمد فاضلی» مشاور «مسعود پزشکیان»، با تشنج و درگیری همراه شد.

«مسعود پزشکیان» کاندیدای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، با حضور در سازمان صداوسیما در برنامه میزگرد فرهنگی شبکه دوی سیما شرکت کرد.

«مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، شب گذشته «چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۴۰۳»، با حضور در برنامه میزگرد فرهنگی شبکه دوم سیما، به سوالات کارشناسان پاسخ داد. «سید محمد بهشتی» و «محمد فاضلی» به‌عنوان مشاور در کنار «مسعود پزشکیان» حضور داشتند؛ هرچند، دقایق پایانی برنامه میزگرد فرهنگی شبکه دوی سیما که با حضور «مسعود پزشکیان» و مشاوران او برگزار شد، با درگیری‌‌ها و حاشیه‌هایی همراه شد.

دقایق پایانی برنامه میزگرد فرهنگی شبکه دوم سیما که با حضور «مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، و مشاوران او برگزار شده بود، با حاشیه‌هایی همراه شد.

در میزگرد فرهنگی «مسعود پزشکیان» که شب گذشته «چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۴۰۳»، از شبکه دوم سیما پخش شد، اظهارات بی‌اساس و غیرکارشناسی، و همچنین تهمت و افترای «شهاب اسفندیاری» کارشناس صداوسیما در این برنامه که از افراد نزدیک به «سعید جلیلی» است، خطاب به «محمد فاضلی» مشاور «مسعود پزشکیان»، باعث تشنج و درگیری شد.

درگیری «شهاب اسفندیاری» کارشناس صداوسیما و از افراد نزدیک به «سعید جلیلی» با «محمد فاضلی» مشاور «مسعود پزشکیان»، در جریان پخش میزگرد فرهنگی «مسعود پزشکیان»، از همان ساعات ابتدایی شب گذشته، واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.

میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان

تشنج در میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان در صداوسیما

در میزگرد فرهنگی «مسعود پزشکیان» که شب گذشته، از شبکه دوم سیما پخش شد، اظهارات بی‌اساس و غیرکارشناسی، و همچنین تهمت و افترای «شهاب اسفندیاری» کارشناس صداوسیما در این برنامه که از افراد نزدیک به «سعید جلیلی» است، خطاب به «محمد فاضلی» مشاور «مسعود پزشکیان»، باعث تشنج و درگیری شد.

«محمد فاضلی»، مشاور همراه «مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در این میزگرد فرهنگی، با «شهاب اسفندیاری» کارشناس صداوسیما در این برنامه تلویزیونی که از شبکه دوم سیما پخش شد، درگیری لفظی پیدا کرد؛ به دنبال این درگیری و تنش ایجادشده، کارشناسان صداوسیما میکروفون فاضلی را قطع کردند؛ فاضلی نیز پس از چند ثانیه‌، میکروفون را درآورد؛ آن را روی زمین پرتاب کرد و از استودیوی برنامه خارج شد.

میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان

«شهاب اسفندیاری» کارشناس نزدیک به جلیلی خطاب به «محمد فاضلی» گفته بود: «آقای پزشکیان! کسی که کنار شما نشسته است، به‌دلیل تخلف، از دانشگاه اخراج شده است؛ اینها بازی‌های سیاسی است؛ مقهور بازی‌های سیاسی نشوید.»

در پی این اظهارات اسفندیاری، درگیری و تشنجی شکل گرفت؛ به دنبال این درگیری،  صداوسیما نیز اجازه پاسخگویی به محمد فاضلی نداد و میکروفون او را قطع کرد.

فاضلی هم برنامه را ترک کرد.

محمد فاضلی میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان

محمد فاضلی به شهاب اسفندیاری گفت:

اسفندیاری به فاضلی در میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان چه گفت؟

اولین واکنش فاضلی به اتفاقات چهارشنبه شب در میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان

«محمد فاضلی» در خصوص اتفاقات رخ‌داده در میزگرد فرهنگی «مسعود پزشکیان» نوشت: «هیچ توییتی نزده‌ام؛ صبر می‌کنم و در آرامش خواهم نوشت».

«محمد فاضلی» به اتفاقات شب گذشته میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان واکنش نشان داد و نوشت که «من هیچ توییتی نزده‌ام؛ صبر می‌کنم و در آرامش خواهم نوشت.»

«شهاب اسفندیاری» کارشناس نزدیک به «سعید جلیلی»، خطاب به «محمد فاضلی» گفت: «آقای پزشکیان، کسی که کنار شما نشسته است به‌دلیل تخلف از دانشگاه اخراج شده است. این‌ها بازی‌های سیاسی است مقهور بازی‌های سیاسی نشوید.»

در پی این اظهارات تشنجی شکل گرفت که به دنبال آن، صداوسیما اجازه پاسخگویی به فاضلی را نداد و میکروفن را قطع کرد.

درگیری لفظی اسفندیاری و فاضلی در میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان

در پایان میزگرد فرهنگی شبکه دوم سیما، درگیری لفظی‌ای بین «شهاب اسفندیاری» و «محمد فاضلی» مشاور «مسعود پزشکیان» رخ داد و میکروفون آنها توسط کارگردان برنامه قطع شد؛ پس از اقدام و درگیری ایجادشده، فاضلی با عصبانیت، استودیو را کرد.

«محمد فاضلی» مشاور همراه «مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، با «شهاب اسفندیاری» کارشناس برنامه میزگرد فرهنگی شبکه دوم سیما، درگیری لفظی پیدا کرد.

«محمد فاضلی» مشاور همراه «مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، بعد از ثانیه‌ای میکروفون را درآورد؛ میکروفون را روی زمین پرت کرد و از برنامه بیرون رفت.

«محمد فاضلی» مشاور «مسعود پزشکیان» حین ترک استودیو گفت: «اسفندیاری به‌عنوان کارشناس، با من مساله شخصی دارد.»

«مسعود پزشکیان» پس از ترک استودیو توسط مشاورش گفت: «همین رفتار نشان می‌دهد که ما هنوز در فرهنگ مشکل داریم. وقتی ما خودمان هیتت علمی هستیم و می‌گوییم فرهنگی هستیم، اما مسائل شخصی را اینجا مطرح می‌کنیم، انتظار داریم در جامعه فرهنگ درست شود؟! نباید اختلافاتمان را پشت تریبون ببینیم و باید فقط حرفمان را بزنیم. ما اول باید خودمان را اصلاح کنیم.»

در پی ترک میزگرد فرهنگی توسط «محمد فاضلی» مشاور پزشکیان، «مسعود پزشکیان» از  «شهاب اسفندیاری» کارشناس صداوسیما که از نزدیکان «سعید جلیلی» است، انتقاد کرد.

در پی ترک میزگرد فرهنگی توسط «محمد فاضلی»، «مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، از  «شهاب اسفندیاری» کارشناس نزدیک به «سعید جلیلی» انتقاد کرد و گفت: «نباید اینجا مسائل شخصی را مطرح کنید.»

«مسعود پزشکیان» خطاب به اسفندیاری گفت: «نباید اینجا مسائل شخصی را مطرح کنید.»

پزشکیان تاکید کرد: «من نمی‌گویم کار کارشناس درست بوده یا مشاور من؛ صحبت من این است که اگر با هم اختلاف داریم، نباید پشت تریبون این مشکلات و اختلافات را مطرح کنیم. نوع گفتگو را بلد نیستید؛ اول خودتان را باید اصلاح کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها