|

زلزله آمل را لرزاند

زلزله آمل را لرزاند.

زلزله آمل را لرزاند

به گزارش شبکه شرق، صبح امروز زلزله «آمل» در استان مازندران را لرزاند.

ساعت ۷ و ۶ دقیقه صبح امروز «شنبه، ۱۷ شهریور ۱۴۰۳»، زلزله‌ای به بزرگی ۳.۳ ریشتر، آمل در استان مازندران را لرزاند. این زمین‌لرزه، در طول جغرافیایی «۵۲.۳۲» و عرض جغرافیایی «۳۶.۲۴»، در عمق ۶ کیلومتری زمین رخ داده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به وقوع زلزله ۳.۳ ریشتری صبح امروز در آمل گفت: «خسارت در دست بررسی است.»

حسینعلی محمدی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران  با اشاره به وقوع زمین‌لرزه ۳.۳ ریشتری صبح امروز در آمل گفت: «تاکنون خسارتی ناشی از این زمین‌لرزه گزارش نشده است، اما در حال بررسی و گزارش‌گیری از مسئولان شهرستان هستیم.»

او درباره سیلاب مخرب کندوان که منجر به سه کشته و تخریب گسترده در حوزه‌های تاسیسات و گردشگری شده بود، افزود: ]«برای جبران بخشی از خسارت‌ها، اعتباری در نظر گرفته شده و ابلاغ شده است.»

بر اساس گزارش مرکز لرزه‌نگاری کشور وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳.۳ ریشتر، حوالی آمل در ساعت ۷ و ۶ دقیقه صبح شنبه رخ داده است. این زمین‌لرزه در طول جغرافیایی «۵۲.۳۲» و عرض جغرافیایی:«۳۶.۲۴»، در عمق ۶ کیلومتری زمین رخ داده است؛ نزدیک‌ترین شهرها به محل وقوع این زلزله، در ۲۵ کیلومتری «آمل» (مازندران)، ۲۶ کیلومتری «خوشرود پی» (مازندران)، ۲۹ کیلومتری «دابودشت» (مازندران) بوده است.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها