|

ساعت مسابقات «ناهید کیانی» و فرنگی‌کاران کشتی ایران در فینال المپیک پاریس ۲۰۲۴

تاریخ و زمان مسابقات «ناهید کیانی» و دو فرنگی‌کار کشتی ایران در فینال المپیک پاریس مشخص شد.

ساعت مسابقات «ناهید کیانی» و فرنگی‌کاران کشتی ایران در فینال المپیک پاریس ۲۰۲۴

به گزارش شبکه شرق، زمان مسابقات فینال «ناهید کیانی» در رقابت‌های تکواندوی المپیک و «علیرضا مهمدی» و «سعید اسماعیلی»، دو نماینده تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های کشتی المپیک ۲۰۲۴ پاریس مشخص شد.

زمان مسابقه فینال ناهید کیانی در رقابت‌های تکواندوی المپیک پاریس ۲۰۲۴ 

زمان مسابقه «ناهید کیانی» در فینال وزن منفی ۵۷ کیلوگرم رقابت‌های تکواندوی المپیک پاریس ۲۰۲۴ مشخص شد.

«ناهید کیانی» نماینده وزن منفی ۵۷ کیلوگرم تکواندوی ایران، از ساعت ۲۳ و ۷ دقیقه امشب «پنج‌شنبه، ۱۸ مرداد ۱۴۰۳»، در فینال المپیک پاریس، به مصاف حریف خود از کره‌جنوبی می‌رود.

کیانی در مرحله فینال، برابر «کیم یوجین» از کره‌جنوبی قرار می‌گیرد و برای کسب مدال طلا تلاش می‌کند.

کیانی با صعود به فینال المپیک تاریخ‌ساز شد و به اولین زن ایرانی تبدیل شد که به فینال بازی‌های المپیک صعود کرده است.

پیش از این، زنان ایران توانسته بودند دو مدال برنز در المپیک کسب کنند اما کیانی با صعود به فینال، ضمن قطعی کردن مدال نقره خود، برای کسب طلا تلاش می‌کند.

در مرحله نیمه‌هایی رقابت‌های تکواندوی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، ناهید کیانی امروز «پنج‌شنبه، ۱۸ مرداد ۱۴۰۳» به مصاف تکواندوکاری از لبنان رفت و با پیروزی برابر حریف خود، تاریخ‌ساز شد. کیانی در مبارزه با «لاتیتیا آون» از لبنان، با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید. نماینده ایران در راند اول، ۱۰ بر ۳ به برتری رسید. او در راند دوم نیز، ۹ بر صفر به پیروزی رسید تا نخستین زن ورزشکار ایرانی در تاریخ بازی‌های المپیک باشد که یکی از دو مدال طلا یا نقره را به‌دست می‌آورد.

زمان مسابقه فینال «سعید اسماعیلی» و «علیرضا مهمدی» در رقابت‌های کشتی آزاد المپیک پاریس ۲۰۲۴ 

امشب «پنج‌شنبه، ۱۸ مرداد ۱۴۰۳» کاروان ایران در المپیک پاریس، دو فینالیست در کشتی فرنگی هم دارد؛ «سعید اسماعیلی» و «علیرضا مهمدی»، از ساعت ۲۱ و ۲۰ دقیقه برای مدال طلای المپیک تلاش می‌کنند.

«سعید اسماعیلی» در وزن ۶۷ کیلوگرم، فرنگی‌کار کشورمان در فینال، به مصاف «پرویز نصیب‌اف» نایب قهرمان المپیک از اوکراین می‌رود.

«علیرضا مهمدی» در وزن ۸۷ کیلوگرم، فرنگی‌کار کشورمان در فینال، با «سمن نوویکوف» دارنده مدال برنز جهان از بلغارستان مبارزه می‌کند.

همچنین «حسن یزدانی» از حدود ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه، در نیمه نهایی وزن ۸۶ کیلوگرم به میدان می‌رود.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها