|

مستند تبلیغاتی جدید از زندگی قالیباف در صداوسیما؛ «محمدباقر قالیباف» چه گفت؟/ ویدئو

مستند دوم تبلیغاتی قالیباف از دو مستند انتخاباتی محمدباقر قالیباف منتشر شد.

مستند تبلیغاتی جدید از زندگی قالیباف در صداوسیما؛ «محمدباقر قالیباف» چه گفت؟/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، مستند تبلیغاتی «محمدباقر قالیباف»، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، از شبکه دوم سیما پخش شد.

مستند دوم از دو مستند انتخاباتی «محمدباقر قالیباف» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، منتشر شد؛ هر کدام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۳، دو مستند را با هدف آشنایی مردم با خود و برنامه‌های آتی‌شان از شبکه‌های تلویزیونی صداوسیما روی آنتن خواهند برد.

«محمدباقر قالیباف» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در دومین مستند تبلیغاتی خود، گفت: «ما چند برابر مشکلات معیشتی، ظرفیت در کشور داریم اما آن را هدر می‌دهیم چراکه به خوبی بلد نیستیم از ظرفیت‌های کشور استفاده کنیم.»

او در این مستند بیان کرد: «یک زمان بود که با قاسم سلیمانی و شهید احمد کاظمی صحبت می‌کردیم و می‌گفتیم اگر کسی می‌خواهد ما را جریمه کند، ما را از کار جدا کند. کار برایم خیلی مهم است.»

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این مستند، در پاسخ به این سوال که «چرا پشت شما حرف‌هایی زده می‌شود»، تصریح کرد: «معمولاً اینگونه است که هر فردی که کنش و حرکتی دارد و از حالت باری به هر جهت رفتن خارج می‌شود و فردی موثر می‌شود، واکنش‌هایی را به همراه دارد و برخی مخالفت‌ها با وی ایجاد می‌شود و البته این فرد هوادارانی هم دارد.»

قالیباف ادامه داد: «برای من کار جهادی اهمیت زیادی دارد. انتخابات فرصتی است که انقلاب اسلامی به ما داده است و مردم در انتخابات باید تصمیم بگیرند که یک نفر روی کار بیاید تا نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را از بین ببرد.»

او اظهار کرد: «الان دشمن می‌خواهد امید و آینده را از ما بگیرد. به هر میزان تورم افزایش یابد، برای مردم سپر حمایتی می‌گذارم تا سفره آنان کوچک شود.»

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: «۴۵ درصد قیمت تمام‌شده یک خانه، زمین است و ما ۲۰۰ متر زمین رایگان به آنان می‌دهیم و برای ساخت مسکن تسهیل‌گری خواهیم کرد. حتماً باید واردات خودرو برای رقابت با تولیدات داخلی انجام شود.»

قالیباف بیان کرد: «سواحل را پایتخت دوم اقتصادی در نظر خواهیم گرفت. در افق ۱۴۱۴، یعنی برای ۱۲ سال آینده، به دنبال تحقق این کار هستیم، همان‌طور که در ۱۲ سال در تهران توانستیم تحولات زیادی را ایجاد کنیم.»

قالیباف تاکید کرد: «در سال ۵۶ و در مشهد و در زمان مبارزات قبل از انقلاب با ابراهیم رئیسی رفیق شدم. این حادثه تلخی که پیش آمد و باعث شهادت رئیسی شد، باعث شد که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنم چرا که باید مسیر آن شهید بزرگوار را ادامه دهیم و باید کارهای نیمه‌تمام را دنبال کرده و به اتمام برسانیم.»

مستند تبلیغاتی محمدباقر قالیباف

دومین مستند انتخاباتی محمدباقر قالیباف

مستند دوم از دو مستند انتخاباتی «محمدباقر قالیباف» منتشر شد.

هر کدام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۳، دو مستند را با هدف آشنایی مردم با خود و برنامه‌های آتی‌شان از شبکه‌های تلویزیونی صداوسیما روی آنتن خواهند برد.

دومین مستند انتخاباتی «محمدباقر قالیباف» کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منتشر شده است.

این مستند انتخاباتی را با مدت زمان ۳۰ دقیقه، در ادامه گزارش، می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها