|

مصاحبه صمیمی دختر علیرضا زاکانی خبرساز شد/ ویدئو

گفت‌وگوی صمیمی شبکه خبر با حضور «زینب زاکانی» دختر علیرضا زاکانی برگزار شد

مصاحبه صمیمی دختر علیرضا زاکانی خبرساز شد/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، گفتگویی با دختر «زینب زاکانی» «علیرضا زاکانی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در برنامه گفت‌وگوی صمیمی شبکه خبر انجام شد.

«زینب زاکانی» دختر «علیرضا زاکانی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در گفت‌وگوی صمیمی شبکه خبر حضور پیدا کرد و گفت: «پدرم اهل مصلحت‌اندیشی و حساب و کتاب‌های دنیایی نیستند.»

«زینب زاکانی»، دختر «علیرضا زاکانی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در برنامه گفتگوی صمیمی شبکه خبر صداوسیما گفت: «بزرگ‌ترین نقطه قوت پدرم، شجاعت اوست. در مواجهه با اشخاصی اتفاقاتی که می‌افتد، دنبال حساب و مصلحت‌سنجی، حساب و کتاب دنیایی، یا ریزش رأی و کاهش محبوبیت نیست.»

دختر «علیرضا زاکانی» کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در گفت‌وگوی صمیمی شبکه خبر، گفت: پدرم هر جا ببیند که ظلمی به مردم می‌شود یا خلاف واقع‌گویی‌هایی گفته می‌شود، ایشان بر نمی‌تابد.

او ادامه داد: «شجاعت بزرگ‌ترین نقطه قوت ایشان است. ایشان اهل مصلحت اندیشی و حساب و کتاب‌های دنیایی نیستند. هر جا ظلمی اتفاق می‌افتد با تمام وجود می‌ایستند و مقابله می‌کنند.»

دختر زاکانی گفت: «تصویر اشتباهی که برخی مردم نسبت به ایشان دارند، خشمگین بودن ایشان و اهل دعواهای سیاسی بودن، است در صورتی که این‌طور نیست. در خانواده و بین دوستان‌شان به شدت شخصیت مهربان، شوخ و رئوف دارد.»

او گفت: «پدرم سه دختر دارند که بنده آخرین دختر ایشان هستم. اینکه گفته شده بود که بنده فرزند شهیدم، هرگز درست نیست. مادرم هم همسر شهید نیستند و مادرم اولین همسر پدرم هستند. مادرم تحصیلات سطح سه حوزه دارند و در کنار نقش مادری، فعالیت اجتماعی و فرهنگی دارند. پدرم ۲۰ سال اجاره نشین بودند. در ابتدای زندگی هم زمان با دوره دانشجویی، مسافرکش هم بودند. برای پدرم در کنار خانواده بودن بهترین تفریح است و بازی با نوه‌هاست. پدربزرگم از دوستان تختی بودند و پدرم هم به کشتی علاقمند است.»

دختر زاکانی ادامه داد: «پدرم وقت دیدن فیلم و سریال تلویزیون را ندارند اما مسابقات حسن یزدانی و تیلور و کشتی را می‌بینند. پدرم بسیار مهربان، رئوف، صادق، خستگی‌ناپذیر و پرپشتکار هستند.»

زینب زاکانی دختر علیرضا زاکانی

تفریح و سرگرمی علیرضا زاکانی چیست؟

«زینب زاکانی» دختر و نماینده «علیرضا زاکانی» درباره تفریحات این کاندیدای ریاست جمهوری صحبت کرد.

«زینب زاکانی» دختر «علیرضا زاکانی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگوی صمیمی شبکه خبر حضور پیدا کرد. یکی از سوالاتی که او پاسخ داد درباره تفریحات علیرضا زاکانی بود.

دختر علیرضا زاکانی: بابای من خشن نیست

بخشی از گفتگوی «زینب زاکانی» دختر علیرضا زاکانی کاندیدای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با برنامه تلویزیونی در مورد پدرش را ببینید.

زینب زاکانی: پدرم بیشتر زندگی‌اش اجاره‌نشین بوده

«زینب زاکانی» دختر «علیرضا زاکانی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: «پدرم خشن نیست، خیلی رئوف و مهربان است.»

او گفت «پدرم بیشتر زندگی‌اش اجاره‌نشین بوده است. همچنین مسافرکشی هم کرده و برایش عار نبوده است.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها