|

خبر جدید آموزش و پرورش درباره پرداخت معوقات حقوق معلمان/ زمان واریز حق‌التدریس و حقوق معلمان خرید خدمات اعلام شد

جزئیات واریز معوقات رتبه‌بندی و حق‌التدریس، و حقوق معلمان خرید خدمات اعلام شد.

خبر جدید آموزش و پرورش درباره پرداخت معوقات حقوق معلمان/ زمان واریز حق‌التدریس و حقوق معلمان خرید خدمات اعلام شد

به گزارش شبکه شرق، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان و حقوق معلمان خرید خدمات تا پایان اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان گفت: حق‌التدریس معلمان تا پایان پاییز پرداخت شده است؛ البته فراموش نکنید سال گذشته، تا بهار، هنوز حق‌التدریس شش ماه سال گذشته معلمان پرداخت نشده بود.

او افزود: تا پایان اردیبهشت بدهی مربوط به حق‌التدریس فصل زمستان معلمان را پرداخت خواهیم کرد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی بیان کرد: حقوق معلمان خرید خدمات تا دی ماه ۱۴۰۲ پرداخت شده است و تا هفته معلم باقی‌مانده حقوق آنها را پرداخت می‌کنیم.

جزئیات واریز معوقات رتبه‌بندی و حقوق معلمان

معاون وزارت آموزش و پرورش درباره اعمال رتبه جدید فرهنگیان بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ توضیحاتی داد.

علی فرهادی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره مشکل اعمال رتبه‌ جدید در حقوق معلمان بازنشسته اظهار کرد: وزارت آموزش و پرروش باید کسورات ارتقای رتبه معلمان بازنشسته را محاسبه و به حساب صندوق بازنشسستگی کشوری واریز کند تا در حقوق فرهنگیان بازنشسته اعمال شود.

معاون وزارت آموزش و پرورش افزود: فعلاً در مرحله نخست هستیم و مجوز  افزایش رتبه برای فرهنگیان بازنشسته صادر شده است و باید سایر اقدامات آن انجام شود.

فرهادی در پاسخ به این پرسش که کسورات چه زمانی به حساب صندوق بازنشستگی واریز می‌شود، عنوان کرد: ابتدا باید آن را محاسبه و سپس اعتبارات را تأمین کنیم، به زودی کسورات فرهنگیان بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲، تامین و به حساب صندوق بازنشستگی واریز می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در پایان گفت: فرهنگیان بازنشسته فعلاً حکم بازنشستگی خود را بر اساس رتبه قبل از اعتراض دریافت کرده‌اند و به محض تکمیل فرآیند، رتبه جدید در حقوق آنها اعمال خواهد شد.

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها