|

شادی و جشن هواداران «مسعود پزشکیان» در خیابان‌های شهرهای مختلف ایران/ ویدئو و تصاویر

در پی اعلام رسمی نتایج انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران، هواداران رئیس‌جمهور منتخب از همان ساعات اولیه به شادی پرداختند.

شادی و جشن هواداران «مسعود پزشکیان» در خیابان‌های شهرهای مختلف ایران/ ویدئو و تصاویر

به گزارش شبکه شرق، پس از اعلام نتایج نهایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی «مسعود پزشکیان» در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، هواداران و طرفداران رئیس‌جمهور منتخب ایران، در شهرهای مختلف کشور به جشن و شادی پرداختند.

در پی اعلام رسمی نتایج انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب «مسعود پزشکیان» به عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران، هواداران رئیس‌جمهور منتخب از ساعات اولیه بامداد و صبح امروز به شادی پرداختند.

شادی هواداران مسعود پزشکیان

مسعود پزشکیان

شادی خیابانی هواداران پزشکیان درپی پیروزی انتخابات ریاست جمهوری

در پی اعلام رسمی نتایج انتخابات ریاست جمهوری، هواداران تبریزی «مسعود پزشکیان»، رئیس‌جمهور منتخب از همان ساعات اولیه صبح به شادی پرداختند.

در ادامه، می‌توانید شادی شبانه طرفداران «مسعود پزشکیان» پس از انتشار اخبار اولیه نتایج انتخابات ریاست جمهوری را در این فیلم مشاهده کنید.

شادی هواداران مسعود پزشکیان در ایلام

در پی اعلام نتایج اولیه انتخابات که از پیشتازی مسعود پزشکیان حکایت دارد، هواداران او در شهرهای مختلف برای ابراز شادی به خیابان آمده‌اند.

شادی حامیان پزشکیان در سعادت‌آباد تهران

پس از اعلام نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری از سوی ستاد انتخابات کشور، طرفداران مسعود پزشکیان در سعادت‌آباد به خیابان‌ها آمدند.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها