|
نویسنده: فاطمه شفیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

ارتقای سطح ایمنی و حفاظت در محیط کاری از اولویت های شرکت گاز استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ارتقای سطح ایمنی و حفاظت در محیط کاری را از اولویت های شرکت گاز استان اصفهان دانست.

ارتقای سطح ایمنی و حفاظت در محیط کاری از اولویت های شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، ابوالقاسم عسکری مدیرعامل این شرکت در دوره آموزشی حفاظت در برابر اشعه که به میزبانی این شرکت و با حضور روسای ایمنی و آتش نشانی گازهای استانی برگزار گردید ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: در این دوره آموزشی، شرکت‌کنندگان با آزمونهای مخرب و غیر مخرب، پرتونگاری، حفاظت در برابر پرتو و منابع پرتو، تجهیزات ایمنی و فردی و محیطی و دزسنجی و دزیمتری آشنا شدند.

عسکری ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری این دوره، اظهار داشت: حفاظت در برابر اشعه یکی از مهم‌ترین جنبه‌های ایمنی در صنایع مختلف، از جمله صنعت گاز است. با توجه به استفاده از تجهیزات رادیوگرافی در برخی از عملیات‌های این شرکت، برگزاری دوره‌های آموزشی مستمر در همه زمینه های مورد نیاز به ویژه حوزهHSE  و پدافند غیرعامل امری ضروری است.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره، ارتقای سطح آگاهی در خصوص خطرات ناشی از اشعه و آموزش روش‌های صحیح حفاظت در برابر آن است تا بتوانیم محیط کاری ایمن‌تر و سالم‌تری را برای همکاران خود فراهم آوریم.

شرکت‌کنندگان در پایان دوره، ضمن ابراز رضایت از کیفیت برگزاری دوره، بر اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی مستمر در زمینه ایمنی تاکید کردند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خاطر نشان ساخت با برگزاری این دوره آموزشی، گام مهمی در راستای ارتقای سطح ایمنی و سلامت کارکنان خود برداشته است و نشان داده است که ایمنی و سلامت کارکنان یکی از اولویت‌های اصلی این شرکت است و ارتقای سطح ایمنی در محیط کاری نه تنها به ایجاد اعتماد و رضایت در بین کارکنان کمک می نماید بلکه نقش مهمی در افزایش بهره‌وری و کارایی کارکنان و سازمان دارد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها