|
نویسنده: فاطمه شفیعی

مسئول آموزش و فرهنگ سازی شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان:

دوره جدید آموزشی سامانه اصنو شهرسازی الکترونیک در خصوص نحوه گزارش گیری از سامانه یکپارچه شهرسازی و درآمد برگزار می شود

مسئول آموزش و فرهنگ سازی شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان گفت: دوره جدید آموزشی سامانه اصنو شهرسازی الکترونیک در خصوص نحوه گزارش گیری از سامانه یکپارچه شهرسازی و درآمد برگزار می شود.

دوره جدید آموزشی سامانه اصنو شهرسازی الکترونیک در خصوص نحوه گزارش گیری از سامانه یکپارچه شهرسازی و درآمد برگزار می شود

مسئول آموزش و فرهنگ سازی شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان از شروع دوره آموزشی شهرسازی الکترونیک با عنوان نحوه گزارش گیری از سامانه یکپارچه شهرسازی و درآمد ویژه مدیران و مسئولین مرتبط در مناطق 15گانه شهر اصفهان خبر داد.

رضا فتوح گفت: آمار و اطلاعات پایه و اساس برای برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری‌ها و ارزیابی عملکردهای سطوح مختلف مدیریتی است و داده های آماری به عنوان ابزاری مهم و ضروری در جهت تدوین راهبردهای، سیاستگذاری ها و هدایت برنامه‌های کلان به کمک سیاستگذاران، برنامه‌ریزان و تصمیم گیران می آید و بدون در اختیار داشتن آمار کافی، صحیح ، دقیق و به هنگام؛ برنامه ریزی میسر نیست و آمار میتواند با ارائه ی تصویر روشن و گویا از گذشته تا حال، آینده را پیش بینی نماید.

وی افزود:  در این راستا معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان اقدام به برگزاری دوره های آموزشی " نحوه گزارش گیری از سامانه یکپارچه شهرسازی و درآمد" و چگونگی تحلیل و استفاده از آنها در سطوح مختلف مدیریتی شامل وی بیان کرد: این دوره های آموزشی به‌ صورت حضوری و در قالب کارگاه عملی در سطوح مختلف شامل مدیران مناطقه، معاونین مالی و اقتصادی،معاونین شهرسازی ،مسئولین و کارشناسان شهرسازی،مسئولین اجرائیات کمیسیون های ماده صد، مسئولین حراست و بازرسی مناطق پانزده گانه برگزار نموده است.

 مسئول آموزش و فرهنگ سازی شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان افزود: آموزش کارکنان فرایندی است که به منظور توسعه و بهبود عملکرد افراد در سازمان‌ها انجام می‌شود و این فرایند شامل انتقال دانش، مهارت‌ها، نگرش‌ها و رفتارهای مورد نیاز برای اجرای بهتر ومؤثر وظایف و مسئولیت‌های شغلی است.

فتوح تصریح کرد: اهداف آموزش در حوزه منابع انسانی شامل بهبود عملکرد فردی، افزایش رضایت شغلی، توسعه حرفه‌ای، ارتقاء مهارت‌ها و افزایش بهره‌ وری در هر سازمان یا مجموعه کاری است و این امر نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت سازمان‌ها و جوامع دارد و به عنوان یک سرمایه انسانی اساسی در پیشبرد اهداف و رسیدن به موفقیت‌های بلندمدت شناخته می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه وجود نیروی انسانی متخصص در مجموعه مدیریت شهری علاوه بر سودمندی برای شهر، موجب بهره‌وری بیشتر و جلوگیری از اتلاف منابع و دستیابی به نتایج مطلوب در حوزه خدمت‌رسانی به شهروندان می‌گردد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها