|

لیست بهترین کالای وارداتی از چین

چین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شرکای تجاری برای اقتصادهای سراسر جهان، به ویژه محصولات مد روز، ارزان و سودآور را برای واردات شما ارائه می‌دهد.

لیست بهترین کالای وارداتی از چین

لیست بهترین کالای وارداتی از چین چه چیزهایی می تواند باشد؟

چین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شرکای تجاری برای اقتصادهای سراسر جهان، به ویژه محصولات مد روز، ارزان و سودآور را برای واردات شما ارائه می‌دهد. در چین، گزینه‌های زیادی برای محصولات پیدا خواهید کرد. با این حال، برای موفقیت، باید مشخص کنید که کدام محصولات سودآور هستند و به شما کمک می‌کنند تا کسب و کار خود را در دراز مدت رشد دهید.

بازار خرده فروشی آنلاین امروزی هر روز پر از روندهای جدید است. این یعنی انتظارات مشتریان در کسب و کارهای مختلف هم تغییر می‌یابد، به همین دلیل هم بهتر است که لیست کالای وارداتی از چین مطابق با خواسته و نیاز بازار باشد.

جهت آشنایی بیشتر با لیست کالای وارداتی از چین کلیک کنید.

04

***

نکات مهمی که باید پیش از واردات از چین در نظر بگیرید

انتخاب محصولات مناسب برای واردات از چین می‌تواند کاری دلهره‌آور باشد. در اینجا برخی از ویژگی‌های رقابتی وجود دارد که باید هنگام یافتن اقلام برای واردات به دنبال آنها باشید:

کالاها باید منحصر به فرد یا جذاب باشند؛ یکی از دلایل اصلی واردات از چین برالی فروشندگان تجارت الکترونیک این است که می‌توانند محصولاتی را بیابند که منحصر به فرد هستند و هنوز در بازار موجود نیستند.

محصول مناسب باید طراحی، شکل یا رنگ‌آمیزی متفاوتی داشته باشد تا برای مشتریان منحصر به فرد به نظر برسد. همچنین این محصول نباید جایگزین یا جایگزینی در فروشگاه‌های فیزیکی داشته باشد.

پیدا کردن آن‌ها سخت است؛ محصولاتی را از چین وارد کنید که یافتن آنها در سایر وب‌سایت‌ها و مکان‌ها دشوار است. اگر محصول شما منحصر به فرد باشد، مردم برای خرید آن همه جا را جستجو می‌کنند. این امر به تقاضا و قیمت محصول می‌افزاید. این به نوبه خود به شما امکان می‌دهد بازار را تسخیر کنید و مزیت خوبی به دست آورید.

شرکت بازرگانی وانیکس این اطمینان را به شما می‌دهد که بهترین تولیدکننده مورد اعتماد چینی را بیابد که هم رابطه مثبتی با مشتریان برقرار می‌کنند و هم اینکه از کیفیت، قیمت، زمان تحویل و حداقل مقادیر سفارش آن‌ها برای تامین کالاهای مورد نیاز شما در درست‌ترین زمان ممکن مطمین می‌شود.

جایگاه کم رقابت در یک صنعت در حال رشد؛ واردات محصولی از چین که توسط بسیاری از فروشندگان دیگر به فروش می‌رسد می‌تواند به ضرر شما باشد. در عوض، روی بازارها و جایگاه‌های با رقابت کم تمرکز کنید.

با یافتن جایگاه‌هایی با رقابت کم، می‌توانید در زمانی که محصول را وارد می‌کنید، در بازار برتری بیشتری به دست آورید. علاوه بر این، شما می‌توانید فرصت‌های نوآوری را در محصولات موجود در آن بازارها پیدا کنید. این نوآوری مزیت شما را در بازار افزایش می‌دهد، زیرا می توانید محصول را به صورت انحصاری بفروشید.

06

***

5 محصول برتر برای واردات از چین

  • اسباب‌بازی
  • محصولات الکترونیکی
  • محصولات دیجیتال و ابزارهای مرتبط با آن
  • لوازم دکوری و لوازم کوچک و کاربردی موجود در آشپزخانه
  • لباس

***

چرا واردات کالا از چین؟

معمولا کسانی که برای نخستین بار در مسیر واردات قرار می‌گیرند و چین را انتخاب می‌کنند با این سوال روبه‌رو می‌شوند. سه دلیل محکم برای واردات کالا از چین با وانیکس وجود دارد:

  • هزینه بسیار کمی که برای دریافت محصولات می‌پردازید. برآورد ما نشان می‌دهد که واردات کالا آن هم از کشور به صرفه‌تر از تولید همان محصول در داخل خواهد بود. پس از آن هم می‌توان به حاشیه سود بالای حاصل از فروش محصولات اشاره کرد.
  • دسترسی به تعداد انبوهی از تولیدکنندگان انواع کالاها
  • امکان راه‌اندازی یک تجارت سودآور با کالاهای وارداتی از چین

آیا باز هم نیاز به دانستن دلایل بیشتری درباره واردات کالا از چین دارید؟! روی لینک کلیک کنید.

***

حداقل سرمایه برای واردات از چین چقدر است؟

عوامل مختلفی است که حداقل سرمایه مورد نیاز برای واردات از چین را مشخص می‌کند. همه ما می‌دانیم که برای واردات به بودجه جداگانه‌ای برای تامین کالاهای مورد نیاز کسب و کار خود نیاز داریم. حال این بودجه می‌تواند با توجه به میزان بار سفارشی، نوع بار و اینکه در چه گروه کیفیتی قرار می‌گیرد، متفاوت باشد.

نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که محصولات و بسته‌های سفارشی در چه طیفی کالاها قرار می‌گیرند و با چه شیوه‌ای جابه‌جا می‌شوند. بنابراین انتخاب شیوه حمل و نقل نیز روی سرمایه نهایی مورد نیاز واردکننده نیز تاثیر به سزایی دارد. شیوه‌های حمل و نقل کالا از چین به ایران عمدتا به صورت دریایی، ریلی و هوایی است. هزینه ارسال بار با هواپیما به نسبت سایر گزینه‌ها گران‌تر است. روش دریایی و ریلی به نسبت ارزان‌تر هستند.

هزینه ترخیص کالا از گمرک نیز یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در حداقل سرمایه مورد نیاز برای واردات از چین به شمار می‌روند. هر کالایی که قرار است از ورای مرزهای ایران وارد شود، مشمول هزینه گمرک، عوارض و مالیات می‌شود.

برای آگاهی بیشتر از حداقل سرمایه برای واردات از چین روی لینک کلیک کنید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها