|

معرفی 2 نهال بادام مرغوب و پربازده، مقاوم به سرمای بهاره

برای مناطقی که ارتفاع آن ها از سطح دریا بالاتر است و جزو نواحی سردسیر محسوب می شوند، چالش اصلی این است که باغداران چطور می‌توانند باغ بادام احداث کنند؟! بدون شک، مسئله سرمازدگی شکوفه های بادام مشکل اصلی به شمار می رود؛ چرا که اگر شکوفه ها از بین بروند، به میوه بادام تبدیل نخواهد شد! باغداران زیادی با این مشکل مواجه هستند! پس چاره کار چه چیزی میتواند باشد؟؟

معرفی 2 نهال بادام مرغوب و پربازده، مقاوم به سرمای بهاره

خرید نهال بادام مقاوم به سرما از ارقام مختلف که برای این هدف طراحی شده‌اند، راهکار اصلی است. در میان انواع نهال های بادام که می شناسیم، نهال بادام خوشه ای و نهال بادام اصلاح شده، پربازده ترین نهال ها هستند.

 در میان هر دو دسته بندی، دو نهال بادام وجود دارد که ویژه مناطق سردسیر طراحی شده اند؛ نهال های غیر بومی هستند و می توانند سرمای بهاره را به بهترین شکل تحمل کنند. اگر با این دو نهال باکیفیت آشنا شوید و بخواهید در یک منطقه سردسیر کوهستانی، باغ بادام راه‌اندازی کنید، بسیاری از مشکلات شما برطرف خواهد شد. بنابراین با ما همراه باشید زیرا می خواهیم دو نمونه از بهترین نهال های بادام، ویژه آب و هوای سردسیر را به شما معرفی کنیم.

معرفی نهال بادام مامایی

2نهال بادام

یکی از بهترین ارقام نهال بادام مقاوم در برابر سرمای بهاره، نهال بادام مامایی نام دارد. این نهال ها جزو نهال اصلاح شده و نهال خوشه ای دسته بندی می شوند. خرید نهال بادام مامایی از هر نظر برای باغدار سودآور است؛ به خصوص که شرایط اقلیمی باغ سرد و خشک باشد.

نهال بادام مامایی در دسته خرید نهال بادام خوشه ای، جزو پربارترین نهال ها دسته بندی می شود. عمر مفید این نهال های بادام پس از بلوغ و باردهی، حداکثر ۴۵ سال است و برای کاشت در مناطقی که ارتفاع آنها از سطح دریا حداکثر ۲۵۰۰ متر مناسب هستند.

میزان باردهی نهال بادام مامایی در هر هکتار، ۴ تن بادام مرغوب است. فراموش نکنید هنگام خرید نهال بادام مامایی حتماً به گونه گرده افشان نیاز دارید. در فاصله هر ۱۰ درخت بادام مامایی، باید یک گونه گرده افشان در باغ بکارید.

این نوع نهال ها سرمای بهاره را به خوبی پشت سر می گذارند، اما مراقب عفونت های قارچی روی برگ ها باشید. برای احداث باغ بادام به راحتی می توانید این نهال‌های با کیفیت را خریداری کنید و تجربه خوبی از فروش بادام به دست بیاورید.

معرفی نهال بادام سوپرنوا

یکی دیگر از ارقام نهال بادام که جزو نهال های مناطق سردسیر و دیر گل دسته بندی می شود، نهال بادام سوپرنوا نام دارد. اگر باغ بادام شما در منطقه ای قرار دارد که سرمای زمستانه، طولانی است، یا در فصل بهار سرمای ناگهانی اتفاق می‌افتد، خرید نهال بادام اصلاح شده از ارقام سوپرنوا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. قیمت نهال بادام سوپرنوا از هر نظر مقرون به صرفه است و بنابراین جزو نهال های اقتصادی و پربازده محسوب می شود.

نهال بادام سوپرنوا، بومی کشور ایتالیا بوده و باردهی فوق العاده خواهد داشت. اگر نیاز سرمایی این نهال بادام تامین شود و در شرایط مناسب از آن مراقبت کنید، از هر درخت می توانید حداکثر ۳۰ کیلوگرم بادام با کیفیت برداشت کنید. درختان بادام سوپرنوا از سال دوم پس از کاشت به باردهی می رسند. این درختان در سن ۷ سالگی دوره بلوغ خود را طی کرده و حداکثر تولید را دارند.

از آنجایی که نهال بادام سوپرنوا یک نهال خود گرده افشان است، پس هنگام خرید نهال، نیاز به تامین نهال گرده افشان ندارید. برای مناطقی که ارتفاع از سطح دریا در آنجا ۸۰۰ تا ۲۵۰۰ متر است، خرید نهال بادام سوپرنوا انتخاب مناسبی محسوب می شود. قیمت خرید عمده نهال بادام را از نهالستان معتبر استعلام بگیرید تا حداکثر سودآوری را داشته باشید. مدیریت بهتر هزینه های خرید نهال بادام، در گروِ انتخاب ارقام مناسب است.

نهالستان پالیز؛ مرجع فروش عمده نهال بادام

برای خرید انواع نهال بادام مقاوم به سرما، از جمله نهال بادام مامایی و نهال بادام سوپرنوا، کافیست با نهالستان پالیز تماس بگیرید. این مجموعه، بزرگترین و معتبرترین نهالستان در شمال غربی کشور است. نهال های با کیفیت و سالم به شما تحویل داده می‌شوند و مطمئن باشید که باردهی خوبی خواهند داشت.

برای خرید عمده نهال بادام شناسنامه دار و ثبت سفارش می توانید به وبسایت نهالستان پالیز به آدرس paliznahal.ir مراجعه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ارتباط با مشاوران ما به صورت رایگان و همه روزه میتوانید از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: واحد پشتیبانی و فروش نهالستان پالیز 09144501008 - 09144501007

آدرس دفتر :آذربایجان غربی، میاندوآب، خیابان 24 متری فرهنگیان شرکت پالیز

آدرس گلخانه :آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها