|

آینده پروژه های نارنجستان تعاونی ابنیه آکام

آیا از خرید واحد در منطقه 22 می ترسید؟ اما این ترس برای چی میتونه باشه یکی از مسئله های زیادی که متقاضیان خرید واحد در منطقه 22 به ما مراجعه میکنند اینه که غالبا بخاطر اینکه تعاونی های زیادی در زمان تحویل و فرایند پروژه، خوش قول نبودند یا در خرید مشاوره ی اشتباه بهشون داده شده روی پروژه هایی سرمایه گذاری کردند که خیلی رشد چشمگیری نداشته.

آینده پروژه های نارنجستان تعاونی ابنیه آکام

بر همین اساس مجموعه سرمایه گذاری مروارید در منطقه 22 این مطالب را آماده کرده است تا شما با آگاهی بتوانید بهترین خریدتان را انجام دهید. اینجا در مورد پروژه هایی که رشد چشگیری دارند و خرید آنها برای شما سود زیادی خواهد داشت صحبت می کنیم. همچنین در مورد یکی از سازندگان معتبر و درجه یک منطقه 22.

شرکت ما (شرکت سرمایه گذاری مروارید) مفتخر است که خدمتتون اعلام کند این شرکت فقط بر روی پروژه هایی برای مشاوره دادن به مقاضیان برای خرید، کار میکند که تعاونی سازنده خوشنام و معتبر باشد چون سرمایه و تایم متقاضیان برای ما بسیار ارزشمند است.

تعاونی ابنیه آکام

بزرگترین چالشی که بین خریدار و تعاونی ها وجود دارد این است که خیلی از تعاونی ها طبق وعده خودشون برای تحویل پروژه ها، استفاده نکردن از مصالح مرغوب عمل نمیکنند و یا خریداران با مشکل سند مواجه میشوند. اگر اندکی وقت صرف کرده باشید و به دنبال پروژه های با رزومه باشید نام تعاونی نوین ساز ابنیه اکام جزو یکی از گزینه های مطرح خواهد بود. ابنیه آکام تنها تعاونی است که حتی یک روز هم خلف وعده در تحویل تایم پروژه ها نداشته است بلکه همیشه سریعتر از اون تایم ها فرایند ساخت و ساز را جلو برده است.

در صورتی که نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر دارید با مشاوران زبده و مجرب ما در مجموعه مروارید تماس بگیرید.

پروژه هایی که متعلق به ابنیه آکام در منطقه 22 است به شرح ذیل است:

پروژه نارنجستان 1، نارنجستان 2، نارنجستان 3، نارنجستان 4 از جمله پروژه های مطرح این تعاونی در سطح منطقه 22 هستند. پروژه نارنجستان 5 هم در اسفند 1401 شروع به پذیره نویسی کرده است که در ادامه خلاصه ای از این پروژه ها توضیح داده میشود.

نارنجستان ۱

پروژه نارنجستان ۱ در شهریور ماه سال ۹۷ شروع به پذیره نویسی کرد این پروژه دارای تنوع متراژی خوبی بود و حق انتخاب متراژی برای خریدار وجود داشت ضمنا دارای سهم تجاری بود. این پروژه در قسمت شرقی دریاچه چیتگر واقع در بلوار علوم و فنون کوهک قرار گرفته است و دسترسی مناسبی به اتوبان های حکیم و همت، آزادگان و آزاد راه تهران کرج شهید فهمیده دارد. نوع سازه برج نارنجستان ۱ از نوع بتنی می باشد.این پروژه به متقاضیان در تایم موعد خود تحویل داده شده است. نارنجستان ۱ به دلیل موقعیت قرار گیری مناسب و استفاده از بهترین متریال در ساخت، با استقبال بینظیری روبرو شده است. 

نارنجستان ۲

این پروژه نیز همانند برج نارنجستان ۱ از نظر تعداد واحدها به نسبت برجهای همجوار کم واحدتر بود و در هر برج ۶۶ واحد قرار دارد نکته اصلی در طراحی پلان واحدها و جانمایی که خود را نشان میدهد این است که کمترین دیوار مشترک را هر واحد داراست و تمامی واحدها دارای نورکافی و بالکن میباشند. 

امکانات رفاهی برای این پروژه: سالن اجتماعات درب ضد سرقت سوئیت سرایداری سیستم اعلان حریق سیستم اطفاء حریق دوربین مداربسته سالن بازی برای کودکان نور پردازی متفاوت در نما سیستم سرمایشی و گرمایشی برای هر واحد.

برای خرید واحد از نارنجستان ۲ با ما تماس بگیرید تاکمکتان کنیم خرید امن و پرسودی داشته باشید.

نارنجستان ۳

پروژه نارنجستان ۳ در انتهای اتوبان شهید خرازی قرار گرفته است و بیشتر کسایی که دوست دارند دور از هیاهو و در منطقه ای ارام ساکن باشند این برج را انتخاب میکنند فاصله این برج تا دریاچه چیتگر ۲ کیلومتر است. این پروژه که کاربری مسکونی دارد دارای سه بلوک است که هر بلوک دارای ۱۴ طبقه می باشد. از ویژگی های آن می توان به دارا بودن دو طبقه پارکینگ و یک طبقه با کاربری لابی اشاره کرد همچنین ۱۱ طبقه کاربری مسکونی دارد تعداد واحدها به صورت کلی ۲۶۴ واحد بوده و هر طبقه ۸ واحد است که هر برج ۸۸ واحد دارد. 

برای خرید و پیش خرید واحد از نارنجستان ۳ با ما تماس بگیرید تا کمکتان کنیم خرید امن و پرسودی داشته باشید.

نارنجستان ۴

پروژه نارنجستان 4 که کاربری مسکونی ،دارد تحت نظارت شرکت پادیاب تصویر طرح بوده است تعداد کل بلوک یک عدد بوده که در سه یال غربی شرقی و شمالی ساخته شده است تعداد طبقات ۱۶ طبقه میباشد که ۱۲ طبقه کاربری مسکونی دارد، یک طبقه لابی، سه طبقه پارکینگ و مشاعات می باشد. در کل دارای ۲۸۸ واحد بوده و در هر یال دو دستگاه اسانسور موجود می باشد. هر واحد به صورت جداگانه دارای پارکینگ و انباری است. در هر طبقه این پروژه ۱۲ واحد مسکونی با تیپ ها و متراژ های مختلف قرار گرفته است امکان خرید و فروش ۶ دانگی و ۳ دانگی است و خرید ۱/۵ دانگ فقط با مجوز تعاونی امکانپذیر است. 

پروژه نارنجستان 4

نارنجستان ۵

تعاونی ابنیه آکام به تازگی پروژه جدیدی را با نام نارنجستان ۵ نیز آغاز کرده است که گودبرداری آن تمام شده است و در مرحله ی فونداسیون میباشد. پیش بینی میشود که ساخت این پروژه ۴۰ ماه از ابتدای خرداد ماه سال ۱۴۰۲ است. واحدهای پروژه نارنجستان ۵ حدود ۱۵۰ متر بصورت ۳ خواب میباشد. هر دفترچه عضویت ۲ دانگی میباشد و متراژ قید شده داخل دفترچه ۵۰ متر مربع در نظر گرفته شده است. در صورتی که قصد خرید یک واحد ۶ دانگ را داشته باشید میبایست ۳ دفترچه امتیاز خریداری کنید.

پروژه نارنجستان 5

تیم ما در مجموعه سرمایه گذاری مروارید با ۱۵ سال سابقه در کار پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژه های در حال احداث متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم تا بهترین گزینه را برای خانه دار شدنتان انتخاب کنید. با ما در تماس باشید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها