|

بهترین ماشین مدل بالا در ایران کدام است؟

ماشین مدل بالا تعریف دقیقی ندارد و مثلا در حالی که تویوتا لندکروز در امارات یک خودروی کارمندی است، در ایران فقط میلیاردرها به سراغ آن می‌روند! موضوع مطلب ما هم ماشین‌های مدل بالا در ایران است؛ خودروهایی میلیاردی که با وجود تحریم‌ها، تنوع زیادی هم دارند. سوال این است که بهترین خودروهای مدل بالا در ایران کدامند و در این میان چه ماشین‌هایی ارزش خرید بیشتر دارند؟ در ادامه پاسخ این پرسش‌ها را داده‌ایم.

بهترین ماشین مدل بالا در ایران کدام است؟

معرفی بهترین اتومبیل‌های مدل بالای خارجی

هدفمان معرفی بهترین ماشین‌های خارجی‌ای است که در ایران فروش انبوه دارند و به راحتی در دسترس‌اند:

1.بی‌ام‌و سری 7

پرچمدار محصولات بی‌ام‌و نمونه‌ای است از خودروهای سوپرلوکس که در عین حال دل جوانان را هم بدست می‌آورد و هندلینگ خوبی دارد. برای خرید این ماشین باید میلیاردها تومان خرج کنید، هرچند که وقتی پشت فرمان آن قرار می‌گیرید، احتمالا قیمت خودرو امروز را فراموش می‌کنید. این ماشین حداقل در مقایسه با مرسدس کلاس  Sارزش خرید بیشتری هم دارد.

2.پورشه ماکان

یک شاسی‌ بلند لاکچری می‌خواهید که هم شیک و جذاب باشد و هم غرش اگزوز آن مو به تنتان سیخ کند؟ پورشه ماکان در کنار شماست! اگر با قیمت سرسام‌آور این خودروی آلمانی مشکلی ندارید و بازار فروش خودرو برایتان مهم نیست، پورشه ماکان یکی از بهترین خودروها در رده قیمتیِ چند میلیاردی‌هاست.

3.تویوتا لندکروز

نقدترین خودروی لاکچری در بازار ایران همین ماشین است. شاسی بلندی که همیشه مشتری دارد و نماد دوام، اطمینان و کیفیت است. تویوتا لندکروز هم به درد شهر می‌خورد و هم جاده. خودرویی قرص و محکم که افت قیمت پایینی هم دارد. البته یک نظر نامحبوب هم داریم: "لندکروز نسبت به قیمت نجومی‌اش در بازار ایران، ارزش خرید ندارد".

4.مرسدس بنز کلاس E

22222

مرسدس کلاس E نه به اندازه بنز کلاس S لوکس است، و نه به اندازه بنز کلاس C حالت اسپرت دارد، اما ویژگی‌های آن دو را با هم تلفیق کرده که نتیجه آن، یک ماشین لاکچری، اسپرت و جذاب است. این سری از پرفروش‌ترین‌های مرسدس است و کیفیت ساخت آن زبانزد ماشین‌بازهاست.

ارزش خرید کلاس E نیز از دیگر مدل‌های این برند پرآوازه آلمانی بیشتر است. از قیمت خودرو امروز انواع مرسدس می‌توانید در پلتفرم‌های اینترنتی فروش خودرو مطلع شوید.

معرفی بهترین خودروهای ایرانی

بعد از انتخاب 4 خودروی مطرح در بازار اتومبیل‌های خارجی، حالا اجازه دهید چند تا از بهترین ماشین‌های مونتاژ داخل را معرفی کنیم:

1.پژو 207

پژو 207 ماشینی پرادعا است و نقدترین خودروی کشور در رده قیمتیِ ماشین‌های اقتصادی است. کاهش قیمت خودرو امروز پژو 207 نیز بسیار پایین است. 207های ایرانیزه البته طبیعتا قابل مقایسه با ماشین‌های مدل بالای خارجی نیستند، اما این اتومبیل همچنان جذابیت‌هایی دارد که باعث می‌شود انتخاب اول خیلی از هموطنان باشد.

شتاب مناسب، طراحی بیرونی زیبا، کلاس کاری خوب (!) و استهلاک نسبتا قابل قبول، از جمله مهم‌ترین مزیت‌های 207 هستند.

2.دنا پلاس توربو

3333333

دنا پلاس توربو شتاب خوبی دارد و امکاناتش نیز نسبت به انتظاراتی که از یک خودروی ایرانی داریم، قابل قبول است. خانواده دنا در بازار هم خوب عمل کرده و به دلیل طراحی زیبا، خوش فروش هستند. قیمت خودرو امروز ایران خودرو دنا پلاس تقریبا مشابه با تارا است، اما ارزش خرید دنا بیشتر است. این ماشین البته بدون عیب نیست و مشکلاتی مثل جلوبندی ضعیف، استهلاک بالا و دوام پایین دارد.

3.شاهین

ماشین پر سر و صدای سایپا دو سالی است که وارد بازار کشور شده و هنوز نمی‌توان قضاوت قطعی در رابطه با آن داشت، اما آنچه که از شواهد برمی‌آید این است که این ماشین ارزش خرید مناسبی دارد و می‌تواند رقیبی قدر برای ماشین‌های چینی و اتومبیل‌های ایران خودرو باشد.

اگر شاهین پیشرانه قوی‌تری داشت، قطعا می‌توانست فروش بهتری را هم تجربه کند. فقط اینکه قیمت خودرو امروز سایپا شاهین را حتما در اینترنت دربیاورید و به دلالان خودرو اعتماد نکنید.

سخن آخر

شک و تردید در انتخاب میان ماشین‌های مدل بالا یکی از شیرین‌ترین مشکلاتی است که هر ماشین‌بازی دوست دارد روزی به آن گرفتار شود! اما در نهایت آنچه که تعیین کننده است، سلیقه و تمایل خریدار است، زیرا در رنج قیمتیِ بالا، تقریبا همه خودروهای خارجی کیفیت مناسبی دارند و تا سال‌ها می‌توانند جوابگوی نیاز مالکان خود باشند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها