|

قیمت جدید خودرو امروز ۸ آبان ۱۴۰۲/ وضعیت پرتغییر خودرو در بازار + جدول

با بالا رفتن تنش‌ها میان حماس و اسرائیل، نرخ دلار در ابتدای هفته دوباره از کانال ۵۲ هزار تومان عبور کرد و همین افزایش نرخ دلار، سایر بازارهای داخلی از جمله بازار خودرو را هم با صعودهای چند درصدی مواجه ساخت.

قیمت جدید خودرو امروز ۸ آبان ۱۴۰۲/  وضعیت پرتغییر خودرو در بازار + جدول

به گزارش شبکه شرق، قیمت خودرو امروز دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ وضعیت پرنوسانی را تجربه می‌کند. برخی محصولات افت چند ده میلیونی و برخی دیگر افزایش قیمت را تجربه کردند؛ البته خودروهایی نیز بدون تغییر نرخ نسبت به روز گذشته در حال معامله هستند. چانگان CS۳۵ تیپ ۳ با رشد ۴۵ میلیون تومانی به پرچمدار امروز بازار تبدیل شد.

قیمت خودرو امروز، دوشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۲، وضعیت پر تغییری را تجربه می‌کند و روند کلی بازار یکسان نیست. در هر دو بازار خودروهای داخلی و مونتاژی، در حالی که برخی محصولات تا چند ده میلیون رشد قیمت داشته‌اند، تعدادی از مدل در مدار ثبات یا کاهش نرخ قرار گرفته‌اند.

در این میان چانگان CS۳۵ تیپ ۳، خودروی وارداتی سایپا، که روز گذشته یک میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان قیمت داشت، امروز با نرخ یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان به معامله گذاشته شد تا در کمتر از ۲۴ ساعت رشد ۴۵ میلیون تومانی را به ثبت برساند.

با بالا رفتن تنش‌ها میان حماس و اسرائیل، نرخ دلار در ابتدای هفته دوباره از کانال ۵۲ هزار تومان عبور کرد و همین افزایش نرخ دلار، سایر بازارهای داخلی از جمله بازار خودرو را هم با صعودهای چند درصدی مواجه ساخت؛ اما روز گذشته، نرخ دلار دوباره کاهش داشت و تا نزدیکی ۵۱ هزار تومان پایین آمد. انتظار می‌رفت که همین امر، دلیلی بر کاهش قیمت در بازار خودرو باشد که تعدادی از محصولات نشان دادند به‌رغم تبعیت از روند افزایشی نرخ دلار، در شیب نزولی ارز، آن را همراهی نمی‌کنند.

خودرو0

 

منبع: تجارت نیوز
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها