|

حضور آسیاتک در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) باارائه جدیدترین راهکارهای سازمانی

آسیاتک برای اولین بار در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) به ارائه جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه راهکارهای سازمانی می‌پردازد.

حضور آسیاتک در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) باارائه جدیدترین راهکارهای سازمانی

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت بورس، بانک و بیمه از جمعه ۱۹ مرداد تا دوشنبه، ۲۲ مرداد در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. آسیاتک نیز، با ارائه جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه خدمات سازمانی (ارتباطات و انتقال داده و مرکز داده (IDS)) برای اولین بار در این نمایشگاه حضور دارد.

نگاهی به خدمات سازمانی آسیاتک

از خدمات این اپراتور در حوزه ارتباطات و انتقال داده می‌توان به پهنای باند اختصاصی (Dedicated Bandwidth)، شبکه خصوصی مجازی (VPN)، تلفن ثابت (آسیاتل) و پیامک اشاره کرد.

ارائه سرور اختصاصی (Dedicated Server)، میزبانی سرور (Colocation) و خدمات ابری (cloud) نیز خدمات آسیاتک در زمینه مرکز داده به شمار می‌روند.

22222222

بهره‌برداری از مرکز داده پیام با بیش از ۹۰۰ رک در مهرماه سال جاری

مراکز داده میرعماد، آزادگان، حکیمیه و مراکز داده برج میلاد (تراز ۱۰- و ۲۴۸+) توسط آسیاتک راه‌اندازی شده‌اند و امروز آسیاتک به‌عنوان بزرگترین ارائه‌دهنده خدمات مرکز داده محتوایی در کشور فعالیت می‌کند.

مرکز داده پیام نیز یکی از مراکز داده در دست بهره‌برداری توسط آسیاتک است. پروژه راه‌اندازی این مرکز داده تیرماه ۱۴۰۳ کلید خورده است. این مرکز داده در دو فاز طراحی شده است که در مجموع ۹۷۸ ظرفیت دارد. همچنین با هدف ارائه خدمات سرور اختصاصی، میزبانی سرور و خدمات ابری به سازمان‌ها و موسسات، مهرماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید. از مزایای آن می‌توان به ارائه خدمات به صورت cage به مشترکان، امنیت فیزیکی بالا، منبع پایدار برق و سیستم برق اضطراری و طراحی مبتنی بر رده سه استاندارد TIA-942 اشاره کرد.

پوشش فیبر نوری چهار میلیون خانوار تا پایان ۱۴۰۴

توسعه فیبر نوری (FTTH) از دیگر دستاوردهای آسیاتک طی دوسال اخیر به شمار می‌رود. این اپراتور تاکنون بیش از یک میلیون خانوار را تحت پوشش فیبر نوری قرارداده و در نظر دارد تا پایان سال ۱۴۰۴، چهار میلیون خانوار را تحت پوشش قرار دهد. در حال حاضر نیز این اپراتور، ۱۱۵ شهر در ۱۲ استان کشور را تحت پوشش فیبر نوری قرار داده است.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) مهم‌ترین رویداد صنعت مالی، سرمایه‌گذاری و فناوری‌های مالی در خاورمیانه طی دو دهه اخیر است است. علاقه‌مندان به خدمات نوین ارتباطی و کاربران سازمانی خدمات اینترنت می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۵ از غرفه آسیاتک در سالن ۸ و۹ نمایشگاه بین‌المللی دیدن کنند.

33333333

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها