|

معرفی بروکر gtcfx + مقایسه بروکر gtcfx با بروکر آلپاری

معرفی بروکر gtcfx + مقایسه بروکر gtcfx با بروکر آلپاری

معرفی بروکر gtcfx و بروکر آلپاری

بروکر gtcfx یک بروکر بین‌المللی در بازار بین المللی فارکس می باشد که از سال 2016 شروع به فعالیت کرده است، دارای چهار رگوله از کشورهای امارات متحده عربی، موریس، استرالیا و وانواتو می باشد که به طور مفصل خواهیم پرداخت.

بروکر gtcfx برخلاف بسیاری از بروکر های فارکس که مارکت میکر می باشند، یک بروکر STP هست و معاملات رو بصورت مستقیم به تأمین کننده‌های مالی بانک لندن متصل می کند. مبنای کار این بروکر از زمان تأسیس براساس ایجاد فضای معاملاتی سالم و قانونی بوده و تقریباً همه کاربرانی که با این بروکر کار کردن، رضایت داشتن!

120 نماد معاملاتی در بروکر gtcfx امکان معامله رو برای معامله گران فراهم کرده و به کاربران ایرانی هم ارائه خدمات دارند. از موفقیت ها و نقاط قوت بروکر جی تی سی اف ایکس می توانیم اشاره کنیم به این که در این 8 سال فعالیت توانسته بیش از 20 جایزه مهم بین‌المللی در حوزه بازار فارکس رو کسب کند. پس شواهد حاکی از اینکه یک بروکر سالم، پر انرژی و پر افتخار طرف هستیم.

بروکر آلپاری در سال 1998 تأسیس شد. مقر اصلی دفتر مرکزی این شرکت در روسیه قرار دارد، اما دفاتر دیگری نیز در نقاط مختلف جهان دارد. در طول مدت 26 سال، فراز و نشیب های بسیاری را تجربه کرده است.

همان طور که می دانید از رگوله‌های معتبر در بروکر آلپاری خبری نیست. تنها در جزایر سنت وینسنت ثبت شده و تحت رگولاتوری FSA سیشلز می باشد که یک رگولاتوری آفشور بوده و اعتبار چندانی ندارد. همچنین عضو Financial Commission هست که یک نهاد نظارتی خصوصی است و به شکایت های کاربران تا سقف 20 هزار یورو در هر شکایت رسیدگی می کند. با توجه به اینکه این نهاد هم یک نهاد خصوصی است و فعالیت عملی نیز از آن نشنیدیم، خیلی نمی توانیم روی رگوله بروکر آلپاری حساب باز کنیم.

اعتبار بروکر gtcfx و بروکر آلپاری

بروکر gtcfx در کشورهای استرالیا، موریس، وانواتو و امارات متحده عربی رگوله به ثبت رسیده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بروکر gtcfx، اعتبار بالای آن می باشد. این بروکر تحت یک هلدینگ بین‌المللی به ثبت رسیده. دفتر اصلی بروکر در کشور امارت و در دبی می باشد.

اعتبار بروکر gtcfx و بروکر آلپاری

GTC Group LLC-FZ  یک شرکت هلدینگ در دبی با شماره مجوز تجاری 2311147.01 هست که اطلاعات کامل تر رو میتونین در سایت بروکر جی تی سی مطالعه کنید.

3 شعبه در دلی، موریس و استرالیا برای فعالیت این بروکر به ثبت رسیده که GTC Multi Trading DMCC  یک شرکت محدوده که تحت قوانین مرکز چند کالای دبی قرار داره. این شرکت دارای مجوز از سازمان اوراق بهادار و کالا، امارات متحده عربی شماره ۲۰۲۲۰۰۰۰۰۰۰۷ هست. GTC Global Ltd یک شرکته به شماره C188049 که در موریس تأسیس شده و دارای مجوز از کمیسیون خدمات مالی موریس به شماره GB22200292 هست.

شرکت GTC Global Pty Ltd  هم در استرالیا به شماره 611436796 ثبت شده و توسط کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه‌گذاری استرالیا به عنوان یک تجارت خدمات مالی تنظیم میشه.

انواع حساب معاملاتی بروکر gtcfx با بروکر آلپاری

تنوع حساب معاملاتی در بروکر gtcfx بالا می باشد. با حساب های معاملاتی که در این بروکر وجود دارد، نیاز هر کاربر را بر طرف می کند. در عکس زیر تمام مشخصات حساب ها وجود دارد.

انواع حساب معاملاتی بروکر gtcfx با بروکر آلپاری

در بروکر آلپاری حساب ECN و استاندارد وجود دارد. در بروکر gtcfx هم حساب استاندارد وجود دارد، هم حساب ECN و هم اکانت پرو که یک حساب ویژه برای معامله گران می باشد.

آموزش احراز هویت بروکر gtcfx

برای احراز هویت در بروکر gtcfx ابتدا روی لینک ثبت نام کلیک کنید، سپس وارد پنل کاربری تون بشین و روی یک دکمه زرد رنگ Unverified کلیک کنید.

در پنجره بازشده باید مشخصاتتون و همچنین سؤالاتی که از شما پرسیده میشه رو به صورت کامل و دقیق وارد کنین و پس از آپلود مدارک گزینه Submit رو کلیک کنید.

اسکالپ در بروکر gtcfx

اسکالپینگ در  فارکس یک شیوه معاملاتی ساعتی در بازار فارکس بوده و شامل خرید یا فروش نماد های معاملاتی در یک مدت زمان کوتاه است که در نهایت تریدر های بازار فارکس می‌توانند با کسب سود کم اما تعداد زیاد، به سرعت از بازار خارج شوند.

در بازار فارکس کسانی که این استراتژی معاملاتی را برای خود بکار می برند (اسکالپرها) یک نماد را برای مدت چند ثانیه تا چند دقیقه خرید و فروش می کنند. این نوع معامله گرها در طول روز این فرایند را چندین بار تکرار می‌کنند تا به سود مد نظر خود برسند. بروکر gtcfx یکی از بهترین بروکر های فارکس برای اسکالپر ها در ایران می باشد.

در بازار فارکس حرکات کوچکی را که قیمت از خود نشان می‌دهد، در مقیاس پیپ اندازه‌گیری می‌کنند؛ اغلب معامله گرها برای ارزیابی سود و ضرر خود این مقیاس را در نظر می‌گیرند. معمولا اسکالپرها برای هر پوزیشن خود ۵ تا ۱۰ پیپ را هدف قرار می‌دهند.

این استراتژی بهترین موقعیت را برای خرید یا فروش در جهت کلی روند در اختیار شما قرار می‌دهد. در دنیای سرمایه‌گذاری، اسکالپینگ اصطلاحی است که برای نشان دادن کسب سودهای کوچک به‌طور منظم، با چندین بار ورود و خروج به معاملات در روز به کار می‌رود.

واریز و برداشت در بروکر gtcfx

بروکر gtcfx روش‌های متنوعی برای واریز و برداشت ارائه می‌دهد که شامل پرداخت‌های بانکی، کارت‌های اعتباری، و سایر ابزارهای الکترونیکی می‌شود. این تنوع امکانات مالی به تریدر های بازار فارکس اجازه می‌دهد تا با توجه به شرایط خاص خود، بهترین گزینه را انتخاب کنند. نکته ای که باید بدانید اینکه واریز و برداشت در بروکر gtcfx زیر 30 انجام می شود. برای معامله‌گران ایرانی که در سایت کندل معرفی شده، بروکر gtcfx امکان استفاده از رمز ارز تتر (USDT) و استفاده از خدمات صرافی تاپ چنج را فراهم آورده است. 

معامله در بازارهای مالی مخصوصا فارکس که دارای اهرم معاملاتی است از ریسک بسیار بالایی برخوردار است و امکان از دست دادن کل سرمایه وجود دارد. مسئولیت فعالیت در بازارهای مالی برعهده خوده شخص می باشد. هیچ بروکری را تایید کامل نمی کنیم. مطالب این سایت صرفا جهت آموزش و ارتقای دید معامله گران می باشد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها