|

مناطق ایده‌آل کوالا، پنانگ و لنگکاوی برای اقامت مسافران تور مالزی

هر چند که اغلب هتل‌های مالزی کیفیت قابل قبولی دارند. اما یکی از اصلی‌ترین چالش های مسافران تور مالزی انتخاب منطقه‌ی مناسب برای اقامت در هر یک از شهرهای این کشور است؛ زیرا همه‌ی محله‌ها در سه شهر اصلی مالزی یعنی کوالالامپور از نظر امنیت و نزدیکی به جاذبه‌های این کشور مناسب نیستند. ضمن اینکه انتخاب هتل در هر منطقه بر روی قیمت تور مالزی نیز تاثیر می‌گذراد. با وجود چنین دلایلی باید اطلاعات حداقلی را در مورد مناطق مختلف این سه شهر داشته باشیم.

مناطق ایده‌آل کوالا، پنانگ و لنگکاوی برای اقامت مسافران تور مالزی

هر چند که اغلب هتل‌های مالزی کیفیت قابل قبولی دارند. اما یکی از اصلی‌ترین چالش های مسافران تور مالزی انتخاب منطقه‌ی مناسب برای اقامت در هر یک از شهرهای این کشور است؛ زیرا همه‌ی محله‌ها در سه شهر اصلی مالزی یعنی کوالالامپور از نظر امنیت و نزدیکی به جاذبه‌های این کشور مناسب نیستند. ضمن اینکه انتخاب هتل در هر منطقه بر روی قیمت تور مالزی نیز تاثیر می‌گذراد. با وجود چنین دلایلی باید اطلاعات حداقلی را در مورد مناطق مختلف این سه شهر داشته باشیم.

رزرو تور کوالالامپور و چالش‌های اقامت در مناطق مهم

چون یکی از مهم‌ترین مسائل مسافران در مدت اقامتشان داخل کوالالامپور خرید از فروشگاه‌های این شهر است، اکثر هتل های مالزی در کنار مراکز خرید این شهر ساخته شده‌اند. از برج‌های دوقلو گرفته تا مراکز خرید لوکس و حتی ارزان، بیشتر از جاذبه‌های تاریخی و تفریحی کوالالامپور بازدید کننده دارند. اما بیشتر این مراکز در کدام قسمت‌های شهر گنجانده شده‌اند؟ آیا با رزرو اتاق در هتل‌های کوالالامپور می‌توان در برهه‌ی زمانی کوتاهی به مراکز خرید رسید و بدون دغدغه تا جای ممکن به خرید پرداخت؟ پاسخ این سوالات به دانستن اطلاعاتی در مورد مناطق کوالالامپور در مورد مالزی بستگی دارد. بیشتر هتل های کوالالامپور فقط در دو منطقه‌ی این شهر ساخته شده‌اند.

از مناطق ناامن "بوکیت بینتانگ" فاصله بگیرید!

"بوکیت بینتانگ" یا مثلث طلایی خرید کوالالامپور به دلیل نزدیکی به مراکز خرید، از مناطق مهم کوالالامپور برای اقامت در این شهر است. البته همه‌ی خیابان‌های این شهر هم برای اقامت مسافران مناسب نیستند. هتل‌های نزدیک به مرکز خرید "پاویلیون" کیفیت خوبی دارند. همچنین این بخش از بوکیت بینتانگ امنیت بیشتری برای اقامت دارد و بهتر است در این منطقه اقامت داشته باشید. مسافران تور مالزی هم باتوجه‌به این دلایل اکثرا در هتل‌های این منطقه اقامت دارند. البته همانطور که کیفیت این هتل‌ها و امنیت اقامت در این منطقه از بوکیت بینتانگ بالا است، اقامت در چنین هتل‌هایی خرج زیادی روی دست شما می‌گذارد. البته خرج‌ومخارجتان به اندازه هزینه اقامت در منطقه‌ی "اَمپنگ" نمی‌شود.

"آمپانگ"؛ مخصوص مسافران لاکچری تور مالزی

منطقه‌ی "آمپانگ" کوالالامپور و خیابان‌های اطراف برج‌های دو قلو گران‌ترین منطقه برای اقامت مسافران تور مالزی به حساب می‌آیند. قیمت هتل‌ها در این مناطق به دلیل قرارگیری در مرکز شهر و فاصله‌ی کم با برج‌های دوقلو بسیار زیاد است. البته برج منارای کوالا هم در این منطقه قرار دارد. در این مناطق اکثر هتل‌ها لوکس هستند و طبیعیست که تعداد کم‌تری از مسافران تور کوالالامپور برای رزرو هتل‌های سه ستاره و ارزان‌تر به سراغ اقامت در این قسمت از شهر بروند. یکی دیگر از ویژگی‌های این منطقه، وجود کی اف سی‌ها و فست فود‌های متنوع در این منطقه است. به همین دلیل از نظر خورد و خوراک نیز مشکلی پیش روی شما وجود ندارد.

2

کدام مناطق از پنانگ برای اقامت مناسب هستند؟

پنانگ یک منطقه‌ی شهری و یک منطقه‌ی جزیره‌ای دارد. بیشتر مسافران تور مالزی به جزیره‌ی پنانگ سفر می‌کنند. البته در جزیره‌ی پنانگ هم محل اقامت مسافران به دو بخش متفاوت تقسیم می‌شود. برای اقامت در این شهر باید با این دو منطقه از جزیره پنانگ آشنا شوید.

نزدیکی به بافت شهری در پنانگ مزیت نیست!

منطقه‌ی جرج تاون با بافت قدیمی‌تر در قسمت شمال شرقی جزیره قرار دارد. هر چند که در این منطقه هتل‌های مختلفی ساخته شده و دسترسی به مراکز مختلف وجود دارد. اما در اصل برای اقامت در جزیره‌ی پنانگ گزینه‌های بهتری نیز برایتان وجود دارد. بخش ساحلی جزیره‌ی پنانگ در شمال این شهر قرار دارد. ریزورت‌های ساحلی برای اقامت افرادی که قصد استفاده از تفریحات ساحلی را دارند مناسب است. به همین دلیل می‌توانید در این بخش از شهر اقامت داشته باشید. هتل‌های معروفی نظیر "شانگری لا" و "هارد راک" در این منطقه قرار دارند.

                                                                                                                                                          

مناطق جنگلی و ساحلی؛ انتخاب شما کدام است؟

مانند کوالالامپور و پنانگ، در لنکاوی نیز مناطق اقامت در این شهر با دیگر شهرها متفاوت است. به طور کلی لنکاوی به بالی شباهت بسیاری دارد. به همین دلیل به دو بخش ساحلی و جنگلی تقسیم می‌شود. مسافران تور مالزی لنکاوی نیز یکی از این دو بخش را انتخاب می‌کنند. برای همین انتخاب هتل به سلایق شما و هدفتان از سفر بستگی دارد.

چه کسانی در منطقه جنگلی اقامت داشته باشند؟

بخش جنگلی لنکاوی به دور از مناطق شهری و فروشگاه‌های این شهر قرار دارد. رفت و آمد به منطقه‌ی شهری لنکاوی کمی دشوار است؛ زیرا نمی‌توان به راحتی خودروهای این مسیر را پیدا کرد. از طرفی دیگر نیز هزینه‌های بین این دو مسیر نیز زیاد است. البته این منطقه ویژگی‌های خوبی هم دارد. به طور مثال اکثر آبشارها، پل آسمان و جاذبه‌های طبیعی لنکاوی داخل این منطقه هستند. با توجه به این مسائل اگر قصد اقامت در هتل‌های دنج‌تر و به دور از سر و صدا را دارید، این منطقه را برای اقامت انتخاب کنید. در غیر این صورت باید به سراغ رزرو هتل‌های ساحلی در جزیره‌ی پنانگ بروید.

3

برای رزرو هتل از کارشناسان تور مالزی مشاوره بگیرید

پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که قصد رزرو تور مالزی را داشتید، برای اقامت خود به دنبال مشاوره باشید. مشاوره را می‌توانید از طریق سایت‌های داخلی و خارجی انجام دهید یا از طریق تماس تلفنی و مراجعه حضوری اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. Tripadvisor.com یکی از سایت‌هایی است که می‌توانید از طریق مراجعه به آن نظرات مسافران قبلی را در مورد هتل های مالزی بخوانید. همچنین می‌توانید با آژانس‌های مسافرتی مختلفی نظیر نهال گشت تماس بگیرید. به این صورت می‌توانید تمامی اطلاعات مورد نیازتان را بی کم و کسر از کارشناسان تخصصی تور مالزی درباره‌ی اقامت داخل این کشور دریافت کنید. برای برقراری ارتباط با این آژانس گردشگری کافیست با شماره 02633143000 تماس بگیرید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها