|

هنگام خرید واحد از پروژه‌های منطقه 22 به این نکات توجه کنید!

در خرید واحد منطقه 22، به موقعیت مکانی، کیفیت ساخت و ساز، هزینه‌ها، مدارک قانونی و شرایط مالی توجه کنید تا خرید موفقی داشته باشید. تصمیم‌گیری با دقت به این نکات، کلید سرمایه‌گذاری خوب در این منطقه است.

هنگام خرید واحد از پروژه‌های منطقه 22 به این نکات توجه کنید!

یکی از رازهای موفقیت در هر سرمایه‌گذاری، دانستن نکات مهم و اصولی برای انجام سرمایه گذاری است. برای آن که شما بتوانید بهترین سودآوری را داشته باشید، باید با آگاهی کامل بهترین پروژه را انتخاب کنید. منطقه 22 یکی از مناطق نوساز تهران است و به جهت امکانات گردشگری و رفاهی که دارد، مورد توجه شرکت‌های تعاونی، انبوه‌سازان و سرمایه‌گذاران قرار گرفته است. پروژه‌های پیش‌فروش بسیاری در این منطقه در حال ساخت هستند که شما برای خرید آن‌ها باید به یک‌سری نکات مهم توجه کنید. پس با ما همراه باشید تا به تمامی سؤالات و ابهاماتی که برایتان ایجاد شده است، پاسخ دهیم.

نکات طلایی در هنگام پذیره‌نویسی پروژه‌های منطقه 22

زمانی که شما به دنبال خرید مسکن در منطقه چیتگر باشید، قطعاً مشاورین املاک منطقه 22 پروژه‌های پذیره‌نویسی را با سرمایه کم به شما معرفی خواهند کرد. شرایط این پروژه‌ها بسیار عالی هستند؛ اما باید نکات طلایی در هنگام پذیره‌نویسی را بدانید. ما در ادامه به شرح این نکات مهم پرداخته‌ایم:

  • بررسی رزومه سازنده اولین نکته‌ای است که باید به آن توجه کنید که آیا این سازنده تجربه موفق ساخت در این زمینه را داشته است یا خیر؟
  • نوع قراردادی که با شما بسته می‌شود، بسیار مهم است که تمام ارکان آن واضح و شفاف باشد و امکان فروش هم برای شما وجود داشته باشد.
  • قیمت پروژه بر اساس موقعیت قرارگیری آن باید منطقی اعلام گردد.
  • مصمم بودن تعاونی‌ها در گرفتن اقساط زمین، تراکم و ساخت از اعضا بسیار اهمیت دارد؛ زیرا افرادی که اقساط را پرداخت نمی‌کنند از پروژه حذف می‌گردند و این موضوع خود باعث پیشرفت پروژه می‌شود.
  • نحوه نقل‌وانتقال پروژه (رسمی، وکالتی) بسیار مهم است؛ زیرا وکالتی بودن پروژه‌ها ریسک بسیار بالایی را دارد.
  • قشر فرهنگی پروژه یکی دیگر از نکاتی است که سرمایه‌گذاران باید به آن توجه داشته باشند.
  • نحوه مدیریت پروژه (پیمان، مشارکتی) نکته مهمی در پذیره‌نویسی است. اصولاً پروژه‌های مشارکتی با مشکلات بسیاری روبرو می‌شوند؛ اما پروژه‌هایی که به صورت مدیریت پیمان است، دارای سرعت ساخت بالایی هستند.

اگر در زمان پذیره‌نویسی به این موارد توجه کنید، می‌توانید معتبرترین پروژه را پیش‌خرید کنید.

آشنایی با پروژه‌های مطمئن برای خرید و سرمایه‌گذاری

منطقه 22 تهران دارای پروژه‌های تعاونی ساز فوق‌العاده‌ای است که ما در این بخش به معرفی دو پروژه‌ مطمئن برای خرید و سرمایه‌گذاری می‌پردازیم.

 شرایط فوق‌العاده پیش‌فروش پروژه افق بین الملل

پروژه افق بین الملل

پروژه افق بین الملل یکی از لوکس‌ترین پروژه‌های منطقه 22 تهران است که ساخت آن توسط شرکت‌تعاونی آراد افق بین الملل صورت می‌گیرد. یکی از مزیت‌های این پروژه، داشتن وامی به مبلغ 600 میلیون تومان است. همین موضوع می‌تواند کمک شایانی به سرمایه‌گذارانی کند که نقدینگی اندکی دارند. پیش‌فروش پروژه افق بین الملل، به شکل اقساطی صورت می‌گیرد و شرایط آن بدین‌گونه است که:

  • قیمت زمین، تراکم و جواز هر مترمربع بنای مفید 15 میلیون تومان
  • قیمت ساخت بر حسب هر مترمربع بنای مفید متری 10 میلیون تومان علی‌الحساب
  • اقساط این پروژه 44 ماهه تعیین شده است که در طول دوره ساخت باید پرداخت گردد. لازم به ذکر است که صدور وکالت قطعی زمین و تراکم در دفترخانه رسمی صورت می‌گیرد.

دسترسی‌های فوق‌العاده پروژه نارنجستان ۵

پروژه نارنجستان 5

پروژه نارنجستان ۵ در یکی از بهترین موقعیت‌های منطقه 22 قرار گرفته است که از لحاظ جغرافیایی خوش‌آب‌وهواترین منطقه محسوب می‌شود. این پروژه، توسط یکی از رزومه‌دارترین سازنده‌های منطقه چیتگر به نام تعاونی ابنیه آکام در حال ساخت است. پروژه نارنجستان، دسترسی بی‌نظیری به مرکز خرید ایران‌مال دارد که این موضوع می‌تواند با افتتاح هر فاز این مرکز، ارزش‌افزوده خوبی را برای سرمایه‌گذاران پروژه‌های اطراف ایران‌مال داشته باشد.

از طرفی این پروژه به اتوبان‌های اصلی تهران دسترسی بسیار خوبی دارد و ساکنان آن از لحاظ رفت‌وآمد خیالی آسوده دارند. از ویژگی‌های دیگر این پروژه می‌توان به عرضه 2 دانگی، تعداد کم واحدها و طبقات، رزومه قوی سازنده، موقعیت بکر و داشتن جواز ساخت از لحظه شروع عضوگیری اشاره کرد. اگر به دنبال فرصت فوق‌العاده‌ای برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک هستید، پروژه نارنجستان ۵ بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

نتیجه‌گیری

ما در این نگارش سعی داشتیم شما را با نکات طلایی و مهم در هنگام پذیره‌نویسی پروژه‌ها آشنا کنیم تا بتوانید انتخابی هوشمندانه داشته باشید. همچنین شما می‌توانید با دریافت مشاوره‌های تخصصی از املاک منطقه 22 تهران، بهترین پروژه را برای سرمایه‌گذاری و خرید خانه انتخاب کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها