|

خرید خودرو از همراه مکانیک در شهر کرج

خرید خودرو از همراه مکانیک در شهر کرج

بهترین روش خرید خودرو در شهر کرج کدام است؟ در پاسخ به این سؤال ممکن است روش‌هایی مثل پلتفرم‌های درج آگهی، نمایشگاه خودرو و بازارهای هفتگی مطرح شوند؛ اما هرکدام از این روش‌ها ریسک‌های خاص خود را دارند که بزرگ‌ترین آن‌ها، عدم اطمینان صددرصدی از انطباق وضعیت خودرو با ادعای فروشنده است. از طرف دیگر، در پلتفرم‌های درج آگهی هم پیدا کردن خودروی سرحال و خوش قیمتی که محل بازدید آن در کرج باشد، زمان‌بر و دشوار است.

همراه مکانیک بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده است که برای کارشناسی خود ضمانت هم ارائه می‌دهد. چند سالی می‌شود که این پلتفرم خریدوفروش مطمئن خودرو، فعالیت‌های خود را به شهر کرج هم گسترش داده است و تعداد بالای آگهی‌های آن در شهر کرج، به شما این اطمینان را می‌دهد که بدون نیاز به سفر به شهرهای دیگر و در کمترین زمان ممکن می‌توانید خودروی موردنظر خود را پیدا کنید.

در ادامه مزایای خرید خودرو در کرج از همراه مکانیک را بررسی می‌کنیم.

 

 

کارشناسی خودرو کرج همراه با ضمانت

تمامی خودروها قبل از ورود به نمایشگاه همراه مکانیک، کارشناسی می‌شوند و از سد آزمون‌های دقیق فنی و بدنه عبور می‌کنند. خودروهایی که ایراد فاحش فنی یا بدنه دارند یا عمر آن‌ها بالای 10 سال است، از سد این آزمون‌ها عبور نمی‌کنند.

بعد از کارشناسی خودرو و تعیین قیمت بر اساس آن، گزارش کارشناسی در آگهی خودرو درج می‌شود تا شما قبل‌از هر کاری و حتی قبل از این که روی درخواست خرید کلیک کنید، از طریق گوشی یا سیستم خود بتوانید این گزارش را با جزئیات بررسی کنید و یک دید کلی از وضعیت خودروی موردنظرتان داشته باشید. البته در آگهی خودرو اطلاعاتی مثل سال ساخت، میزان کارکرد، وضعیت بیمه، محل دقیق بازدید (با ذکر محل) و... هم درج می‌شود و بررسی آن مثل این است که یک‌بار از خودرو بازدید کرده باشید.

علاوه‌بر این، کارشناسی خودروهای همراه مکانیک در کرج تا 7 روز و سقف 850 میلیون ضمانت می‌شود که این موضوع خیال شما را از بابت انطباق وضعیت خودرو با ادعای مالک بیشتر راحت می کند.

لازم به ذکر است که حتی اگر قصد خرید خودرو از همراه مکانیک را هم نداشته باشید و فقط بخواهید خودروی خود را کارشناسی کنید، می‌توانید از خدمات کارشناسی خودرو کرج https://www.hamrah-mechanic.com/car-inspection/?city=karaj استفاده کنید.

 

 

 

 

تنوع بالای خرید خودرو در کرج

بر اساس گزارش سال 1402 همراه مکانیک، تعداد آگهی‌های فروش خودرو این پلتفرم در سال گذشته 2 برابر سال 1401 بوده و این موضوع شامل آگهی‌های شهر کرج هم می‌شود. در این آگهی‌ها انواع خودروهای داخلی، مونتاژ، وارداتی، صفر و کارکرده پیدا می‌شود و حتماً با توجه به بودجه خود می‌توانید یک خودروی سرحال و مناسب را در میان آن‌ها پیدا کنید.

برای دیدن آگهی‌های خرید خودرو کرج روی https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/?city=karaj کلیک کنید و اطلاعات کامل خودروهای شهر کرج موجود در نمایشگاه همراه مکانیک را مطالعه کنید.

 

 

خرید خودرو فقط با یک بازدید

یکی از دغدغه‌های خریداران خودرو کرج این است که برای خرید خودروی موردنظر باید تا پایتخت و شهرهای دیگر هم بروند و کلی زمان و هزینه صرف کنند. آمارهای همراه مکانیک نشان می‌دهد که پیدا کردن خودروی صفر یا کارکرده مناسب، به حداقل 3 بازدید نیاز دارد و تنها یک بازدید از خودرو در مناطق شرقی تهران می‌تواند یک روز کامل از وقت شما را بگیرد.

تنوع و تعداد بالای آگهی‌های خرید خودرو کرج و درج اطلاعات کامل و برگه کارشناسی در آگهی‌ها، باعث می‌شود که با صرف کمترین زمان ممکن بتوانید خودروی موردنظر خود را از همراه مکانیک بخرید.

تضمین امنیت معامله

در همراه مکانیک کل فرایند درج آگهی، پاسخگویی به تماس‌ها و هماهنگی برای بازدید بر عهده کارشناسان همراه مکانیک است و پیش از درج آگهی، هویت فروشنده و مالک خودرو احراز می‌شود. به همین دلیل، در خرید خودرو از همراه مکانیک خبری از مواجهه با دلال و کلاهبردار نیست و کل فرایند معامله و نقل‌وانتقال خودرو در بستری امن صورت می‌گیرد.

کارشناسان همراه مکانیک از لحظه تماس برای بازدید خودرو تا زمان عقد قرارداد و تعویض پلاک همراه شما هستند و بر مسائل حقوقی معامله نظارت می‌کنند.

 

 

قیمت‌های منصفانه

یکی دیگر از دغدغه‌های خریداران خودرو، مواجهه با قیمت‌های بعضاً پرت و متفاوت برای یک مدل خودرو با شرایط یکسان است که منجر به سردرگم شدن و عدم اعتماد می‌شود. تعیین قیمت خودرو در همراه مکانیک بر اساس گزارش کارشناسی، قیمت روز و معاملات واقعی بازار انجام می‌شود و حسن شهرت همراه مکانیک در زمینه تعیین قیمت خودروی کارکرده به حدی است که تعدادی از پلتفرم‌های خدمات بیمه و درج آگهی از آن به عنوان مرجع استعلام قیمت کمک می‌گیرند.

امکان خرید اقساطی خودرو

در همراه مکانیک می‌توانید خودروی موردنظر خود را به‌صورت قسطی و با پرداخت 50 درصد قیمت بخرید. مابقی در اقساط 6 تا 36 ماهه قابل پرداخت است و برای خرید قسطی اکثر خودروها، نیازی به معرفی ضامن ندارید. شرایط خرید قسطی خودرو کرج در همراه مکانیک هم تفاوت زیادی با دیگر روش‌ها دارد و خواندن مزایای آن، این موضوع را روشن می‌کند:

  • اعتبارسنجی کوتاه‌مدت

  • تأمین فوری سرمایه و بدون درگیر کردن شما در امور اداری

  • تحویل 48 ساعته

  • ثبت سند شش‌دانگ خودرو به نام شما از همان ابتدا

  • تنفس 2 تا 3 ماهه بین واریز پیش پرداخت و اولین قسط

  • امکان خرید قسطی خودروی کارکرده‌ای که خودتان پیدا کرده‌اید (بعد از کارشناسی فنی و بدنه)

کلام آخر

در این مطلب تمام شرایط خرید نقد و اقساط خودرو در کرج را توضیح دادیم. اگر ساکن شهر کرج هستید و قصد خرید خودرو دارید، همین حالا نام (همراه مکانیک) را در گوگل جستجو کرده و پس از وارد شدن به سایت، از قسمت (خرید خودرو کارشناسی شده) وارد نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک شوید و فیلتر شهر را روی (کرج) بگذارید و تمام آگهی‌های خرید و فروش خودرو کرج را مشاهده کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها