|

هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا چه امکاناتی دارد؟

هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا چه امکاناتی دارد؟

هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا در قلب ساحل زیبای گوی‌نوک در شهر کمر ترکیه واقع شده است. این هتل پنج‌ستاره با ارائه طیف گسترده‌ای از امکانات رفاهی، خدمات باکیفیت و موقعیت مکانی ایده‌آل، اقامتی بی‌نظیر و خاطره‌انگیز را برای مسافران خود رقم می‌زند. اگر قصد سفر به شهر آنتالیا را دارید، این هتل می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای شما باشد. با ما همراه باشید تا با جزییات بیشتری از امکانات و خدمات این هتل آشنا شوید.

 

موقعیت مکانی

هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا با موقعیت مکانی عالی، دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری و امکانات رفاهی کامل، انتخابی ایده‌آل برای مسافرانی است که به‌دنبال اقامتی خاطره‌انگیز در قلب طبیعت مدیترانه هستند. این هتل در منطقه گوی‌نوک، در شهر کمر و در فاصله‌ای کوتاه از ساحل نیلگون مدیترانه واقع شده است.

موقعیت مکانی ایده‌آل هتل، دسترسی آسان به آن و همچنین چشم‌اندازهای دل‌انگیز دریا و جنگل، اقامتی دلپذیر را برای مسافران رقم می‌زند. هتل ترنس آتلانتیک در فاصله 48کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی آنتالیا قرار دارد که با درخواست ترانسفر از هتل، می‌توانید در کمتر از 40 دقیقه به فرودگاه برسید.

موقعیت مکانی مناسب هتل ترنس آتلانتیک، آن را در بین سایر هتل های آنتالیا متمایز ساخته است. شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما آنتالیا به‌راحتی از مسیر هوایی به آنتالیا سفر کرده و در این هتل اقامت کنید؛ همچنین، بسیاری از جاذبه‌های گردشگری آنتالیا در فاصله‌ای کمتر از 15 کیلومتر از این هتل واقع شده‌اند.

اتاق‌های هتل

هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا دارای طیف متنوعی از اتاق‌ها، برای سلیقه‌ها و نیازهای مختلف مسافران است. دسته‌بندی اتاق‌های این هتل به شرح زیر است.

اتاق یک‌نفره اقتصادی

این اتاق، مکانی دنج و آرام برای یک فرد بزرگ‌سال و یک کودک خردسال است. در این اتاق، یک تخت تک‌نفره تعبیه شده است.

اتاق دونفره اقتصادی

این اتاق با یک تخت دونفره یا دو تخت تک‌نفره، فضایی مناسب برای دو فرد بزرگ‌سال و یک کودک خردسال فراهم می‌کند.

اتاق یک‌نفره استاندارد

این اتاق گزینه‌ای ایده‌آل برای یک فرد بزرگ‌سال و یک کودک خردسال است. در این اتاق، یک تخت تک‌نفره وجود دارد.

اتاق دونفره استاندارد

این اتاق با یک تخت دونفره و یک مبل تختخواب‌شو، فضایی مناسب برای دو فرد بزرگ‌سال و یک کودک خردسال ارائه می‌دهد.

اتاق سه‌نفره استاندارد

این اتاق با یک تخت دونفره، یک تخت تک‌نفره و یک مبل تختخواب‌شو، امکان اقامتی راحت برای سه فرد بزرگ‌سال و یک کودک خردسال را فراهم می‌کند.

اتاق خانوادگی

این اتاق دوخوابه، با ظرفیت حداکثر 5 نفر (3 بزرگ‌سال و 2 کودک)، فضایی ایده‌آل برای خانواده‌ها یا گروه‌های دوستانه است. در این اتاق، یک تخت دونفره، دو تخت یک‌نفره و یک مبل تختخواب‌شو تعبیه شده است.

سوئیت

این سوئیت دوخوابه با مساحت 105 مترمربع با بخش نشیمن مجزا، حداکثر 5 نفر بزرگ‌سال را به‌راحتی در خود جای می‌دهد. در این سوئیت، یک تخت دونفره، دو تخت یک‌نفره و یک کاناپه تختخواب‌شو دونفره، تعبیه شده است.

امکانات مشترک اتاق‌های هتل

تمامی اتاق‌های هتل مجهز به حمام اختصاصی با دوش یا وان، لوازم‌بهداشتی، حوله و سشوار هستند؛ همچنین، باتوجه‌به آب‌وهوای گرم آنتالیا، تمامی اتاق‌ها به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز هستند تا مسافران بتوانند دمای اتاق را مطابق با میل خود تنظیم کنند. به‌علاوه، در هر اتاق یک تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای و یخچال برای نگهداری نوشیدنی و خوراکی در نظر گرفته شده است.

در برخی از اتاق‌ها مینی‌بار (با پرداخت هزینه اضافی) موجود است و شما می‌توانید از میان نوشیدنی‌ها و تنقلات موجود در آن، انتخاب کنید. تلفن جهت برقراری تماس داخلی و خارجی، صندوق امانات، Wi-Fi رایگان، چای‌ساز و قهوه‌ساز نیز از دیگر امکاناتی موجود در اتاق‌های هتل هستند. لازم به ذکر است که ممکن است در برخی از اتاق‌ها، چیدمان و جزییات امکانات با توضیحات ارائه‌شده اندکی متفاوت باشد.

انتخاب اتاق مناسب در این هتل به تعداد افراد، سن آن‌ها و نیازهای شما بستگی دارد. اگر به‌دنبال اقامتی مقرون‌به‌صرفه هستید، اتاق‌های اقتصادی گزینه مناسبی هستند. اگر فضای بیشتر و امکانات رفاهی بیشتری نیاز دارید، اتاق‌های استاندارد یا خانوادگی را انتخاب کنید. سوئیت‌ها نیز برای خانواده‌های بزرگ یا گروه‌هایی که به‌دنبال فضای خصوصی و مجلل‌اند، ایده‌آل هستند.

امکانات تفریحی

هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی در محوطه هتل است که در ادامه به برخی از امکانات برجسته این هتل اشاره می‌کنیم.

استخرها

این هتل مجهز به یک استخر روباز جهت شنا، حمام آفتاب و آب‌بازی است؛ همچنین، یک استخر سرپوشیده برای استفاده در آب‌وهوای نامساعد و یا فصل‌های سردتر سال طراحی شده است. این هتل همچنین دارای یک استخر مخصوص کودکان با عمق کم و فضایی شاد، امن و مفرح برای تفریح و آب‌بازی کودکان است.

پارک آبی

 هتل ترنس آتلانتیک دارای یک پارک آبی با سرسره‌های آبی هیجان‌انگیز و متنوع است که می‌تواند لحظات شاد و خاطره‌انگیزی را برای کودکان و بزرگ‌سالان رقم بزند.

باشگاه بدن‌سازی

اگر به‌دنبال حفظ تناسب‌اندام خود در طول سفرتان هستید، می‌توانید از باشگاه بدن‌سازی مجهز هتل با دستگاه‌های مدرن و پیشرفته استفاده کنید.

سالن اسپا

برای رهایی از استرس و خستگی، می‌توانید به سالن اسپای هتل مراجعه کنید و از خدمات متنوع ماساژ، حمام ترکی و سونا بهره‌مند شوید.

مرکز تفریحی

هتل ترنس آتلانتیک دارای یک مرکز تفریحی با امکاناتی نظیر زمین تنیس، زمین بسکتبال، زمین والیبال، میز پینگ‌پنگ، بیلیارد و سالن بازی‌های ویدیویی است که می‌توانید در اوقات‌فراغت خود از آن‌ها لذت ببرید.

رستوران و کافی‌شاپ

هتل ترنس آتلانتیک دارای چندین رستوران و کافی‌شاپ با منوی متنوعی از غذاها و نوشیدنی‌های بین‌المللی و محلی است که می‌توانید باتوجه‌به سلیقه خود از میان آن‌ها انتخاب کنید.

جمع‌بندی

هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا با موقعیت مکانی عالی، امکانات رفاهی کامل و خدمات باکیفیت، انتخابی ایده‌آل برای مسافرانی است که قصد اقامتی خاطره‌انگیز در قلب طبیعت مدیترانه را دارند. اگر شما هم چنین قصدی دارید، فلای تودی در کنار شماست تا شما را به هدف‌تان برساند.

شرکت فلای تودی باسابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات مسافرتی، مفتخر است که امکان رزرو هتل آنتالیا را با بهترین قیمت و شرایط برای شما فراهم کند. شما در وب‌سایت فلای تودی می‌توانید هتل های آنتالیا را با هم مقایسه کرده و مناسب‌ترین هتل را انتخاب کنید؛ همچنین، در فلای تودی می‌توانید بلیط هواپیما آنتالیا را با بهترین قیمت و به‌سهولت تهیه کنید.

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها