|

اجرای پارتیشن شیشه ای را به کدام شرکت بسپاریم؟

پارتیشن های شیشه‌ ای اداری یکی از تجهیزات دکوراسیون داخلی می باشند که به عنوان راهکاری برای افزایش کیفیت فضای کاری و بهبود شرایط کارمندان مورد استفاده قرار می گیرند. اگر در محیط اداری نیاز است که میان فضای کاری و حریم شخصی کارمندان فاصله ای ایجاد شود، می توان از پارتیشن شیشه ای استفاده کرد. پارتیشن های شیشه ای در رنگ، متریال، ابعاد و طرح های مختلف قابل طراحی و پیاده سازی هستند.

اجرای پارتیشن شیشه ای را به کدام شرکت بسپاریم؟

 

 

ویژگی‌ پارتیشن شیشه ای

در این قسمت به برخی از ویژگی های پارتیشن شیشه ای اشاره می کنیم که به طور کلی ویژگی های پارتیشن شیشه ای شامل موارد زیر می باشد:

  • جداسازی فضای کاری

  • حفظ حریم شخصی

  • طراحی زیبا

  • سهولت در نصب و تعویض

  • عایق صدا، انرژی و گرما

  • طراحی شیک و مدرن

  • عدم ممانعت از پخش نور طبیعی

پارتیشن های شیشه‌ ای اداری برای کارمندان این امکان را فراهم می کنند که فضای کاری خود را از بخش ‌های دیگر جدا نمایند تا تداخلی با محیط کاری دیگران نداشته باشد. همچنین در محیط های پر سر و صدا نیز به منظور کاهش سطح صدا و نور ورودی می توان از انواع مدل های پارتیشن اداری استفاده کرد.

بسیاری از افراد فکر می کنند که با نصب پارتیشن شیشه ای دیگر نمی توانند به بیرون دید داشته باشند اما دیدگاه غلطی است و از دید بیرونی کاملا محافظت می شود و حریم شخصی نیز حفظ خواهد شد.

انواع پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای اداری در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند که هر کدام ویژگی ها و کاربرد های مختلفی دارند و برای یک مکانی مناسب هستند. در ادامه به بررسی انواع این پارتیشن ها می پردازیم:

پارتیشن اداری دوجداره و تک جداره

پارتیشن اداری دوجداره دارای دو لایه شیشه با فضای هوا در میان آن ها می باشد که به عنوان یک عایق حرارتی و صوتی عمل کرده و موجب کاهش هزینه ‌های انرژی و بهبود کیفیت صدای محیط می شود. این نوع پارتیشن برای ایجاد اتاق ‌های کنفرانس، اتاق ‌های مدیریت، فضاهای کاری، فضاهای نمایشگاهی و… مورد استفاده قرار می گیرد و بهتر است در فضاهای بزرگ پیاده سازی شود.

پارتیشن های شیشه ای تک جداره به دلیل ظرافت و داشتن یک حالت مینیمال کمتر در محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرند و اغلب در منازل به منظور پارتیشن بندی قسمتی از منزل بکار می روند.

پارتیشن اداری فریم لس و فریم دار

پارتیشن شیشه‌ ای فریم لس از محبوب‌ ترین نوع پارتیشن ‌های اداری است که در بسیاری از شرکت های دولتی و خصوصی از این پارتیشن استفاده می شود. این نوع پارتیشن شامل یک فریم چهارچوب با شیشه‌ مات بوده که برای ایجاد فضاهای کاری بزرگ و نورانی نیز بکار می رود. پارتیشن های فریم دار از آلومینیوم یا فولاد ساخته شده اند و دارای پروفیل های مقاوم و محکم هستند که به صورت توکار یا روکار نصب می شوند.

یکی از ویژگی‌ های برجسته این پارتیشن ها، پخش و ورود نور طبیعی به داخل فضا می باشد که باعث ایجاد فضای بازتر و بزرگتر می شود. همچنین برای نصب و جابجایی این پارتیشن ها نیازی به نگرانی نیست. قابلیت شخصی‌سازی، سازگاری با سیستم‌ های مختلف پارتیشن‌ بندی و قابلیت تعویض و تعمیر قطعات از دیگر ویژگی های پارتیشن های فریم دار و فریم لس می باشد.

لیست بهترین شرکت های اجرای پارتیشن اداری

اگر می خواهید برای محیط اداری خود، پارتیشن اداری سفارش دهید و یا در منزل برای پارتیشن بندی و قسمت بندی بخشی نیاز به پارتیشن شیشه ای پیدا کردید، بهتر است از یک شرکت معتبر و حرفه ای معماری و طراحی داخلی پارتیشن سفارش دهید تا مشکلی در پروسه اجرای پروژه نداشته باشید. در ادامه بهترین شرکت های اجرای پارتیشن اداری معرفی شده است.

پارتیشن شیشه ای پادیز

شرکت پارتیشن شیشه ای پادیز دارای 20 سال سابقه در زمینه طراحی، ساخت و اجرای انواع پارتیشن های اداری شیشه ای می باشد که دارای نمونه کارهای بیشماری در سایت خود بوده و به صورت 0 تا 100 طراحی و اجرای پروژه را بر عهده می گیرد. این مجموعه به عنوان قدیمی ترین شرکت پارتیشن اداری در تهران به حساب می آید و به صورت تخصصی در زمینه اجرای پارتیشن های اداری، سازمان های دولتی، بیمارستان ها و دانشگاه ها عمل می کند.

برای اطلاع از لیست قیمت اجرای پارتیشن اداری شیشه ای و ثبت سفارش با شماره 09191275951 یا 0214400619 تماس حاصل نمایید. همچنین به منظور بازدید از نمونه کارهای این مجموعه به سایت partitionshishei.com مراجعه کنید. همچنین برای دریافت مشاوره می توانید به صورت حضوری به آدرس تهران منطقه شهر زیبا نیز مراجعه کنید.

پارتیشن کارا دکور

مجموعه کارا دکور در تمام سال های فعالیت خود، به بهترین شکل به شناسایی و رعایت استانداردهای مختلف پیاده سازی و اجرای پارتیشن پرداخته و محصول با کیفیتی در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است. همچنین با راه اندازی سیستم فروش مستقیم به مصرف کننده نهایی نیز توانسته تا 30 درصد هزینه های اجرای پارتیشن اداری را کاهش دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 09128900394 تماس بگیرید و برای بررسی نمونه کارهای این مجموعه به سایت kara-decor.com مراجعه کنید.

پارتیشن چوبا فرم

شرکت چوبافرم از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه ی کلیه ی امور ساختمانی آغاز کرده و به سراسر ایران با بهترین کیفیت خدمات نصب، طراحی و اجرای پارتیشن ارائه می دهد. شماره تماس این مجموعه 09196707410 بوده و شما می توانید از سایت chubaform.com نمونه کارهای این مجموعه را مشاهده نمایید.

راشا پارتیشن 

شرکت مهندسی و دکوراسیون داخلی راشا پارتیشن،  مجری و تولید کننده تخصصی انواع پارتیشن اداری و غیر اداری از سال 1388 می باشد که متشکل از تیمی کارآمد و جوان، با بکارگیری از خلاقانه ترین ایده ها وتکنولوژی مطرح روز دنیا می باشد. برای مشاهده نمونه کارهای این مجموعه به سایت rashapartition.ir مراجعه کنید.

پارتیشن دکورال

پارتیشن دکورال در طراحی پارتیشن اداری دارای تخصص زیادی است و شما می‌توانید برای انتخاب پارتیشن مناسب با مجموعه دکورال تماس بگیرید. تمامی پارتیشن ها از نظر جنس، طراحی و کاربرد دارای تنوع بسیاری هستند و شما می توانید مطابق با سلیقه خود انواع پارتیشن شیشه ای را سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت decoral-partition.ir مراجعه کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها