|

لوازم تحریر برای مدرسه چی بخرم؟

وسایل ضروری برای مدرسه لیست همیشگی شامل مداد، خودکار، دفتر با تعداد برگ متفاوت، پاک کن و جامدادی دارد. بااین‌حال همچنان ممکن است با نزدیک شدن به سال تحصیلی از خود بپرسید لوازم تحریر برای مدرسه چی بخرم؟ در نظر بگیرید که خرید هوشمندانه برای کاهش هزینه‌های خرید لوازم تحریر اهمیت دارد. همچنین خرید وسایلی مثل کازیه و نظم‌دهنده‌ها نیز به هنگامی که دانش‌آموزان برای داشتن میز مطالعه و اتاق خواب مرتب، کمک می‌کند. در این مقاله به بررسی لیستی از لوازم التحریر ضروری و وسایلی که برای نظم‌دهی میز دانش‌آموز می‌پردازیم. بعد از مطالعه این راهنمای کامل می‌‌دانیم که چه لوازم تحریری بخریم.

لوازم تحریر برای مدرسه چی بخرم؟

 

نوشت افزار؛ اولین گزینه لوازم تحریر ضروری برای شروع سال تحصیلی

لیست لوازم تحریر مدرسه برای همه مقاطع تحصیلی و دختر و پسر شامل یک‌سری از وسایل ثابت است. این لوازم تحریر از جمله دفتر برای حل تمرین، مشق و دفتر فانتزی برای همه پایه‌ها از روز شروع تا پایان مدرسه ضروری است. در ادامه لیست کامل وسایل مدرسه برای همه پایه‌ها را بررسی می‌کنیم.

  • مداد

  • خودکار

  • پاک کن

  • تراش

  • جامدادی

  • دفتر با تعداد برگ متفاوت

  • هایلایتر

  • برگه یادداشت چسب‌دار

  • دفتر پلنر

  • غلط‌گیر

  • چسب

  • مداد نوکی

برندهای ایرانی و خارجی متنوعی انواع لوازم تحریر مدرسه را با کیفیت‌های مختلف ارائه می‌دهند. اونر، پیکسل، فابرکاستل، هیپو، اشنایدر، استدلر، فابل و زبرا از بهترین برندهای خارجی تولید‌کننده لوازم تحریر به شمار می‌روند. علاوه‌بر این، برند بیک و کیان نیز به‌عنوان برندهای ایرانی هستند که نوشت‌افزارهای با‌کیفیتی تولید می‌کنند.

وسایل نقاشی؛ بخشی از لوازم تحریر ضروری برای دبستان و هنرستان

نقاشی یکی از دروس اصلی برای دوره دبستان و برخی از رشته‌های هنرستان مثل گرافیک است. اگر دانش‌آموز این دوره‌‌ها هستید، از ابزارهای نقاشی برای شروع سال تحصیلی استفاده کنید. مداد رنگی، آبرنگ، پاستل (روغنی، گچی و مدادی)، گواش و دفتر نقاشی از لیست لوازم تحریر ضروری برای مدرسه به شمار می‌روند.

دانش‌آموزان هنرستانی به لیست کامل‌تر از ابزارهای نقاشی نیاز دارند. خط‌کش، تخته شاسی، پاستل، گونیا، نقاله و تخته رسم از لوازم تحریر ضروری برای تحصیل در رشته‌های هنرستان است. برای بازدید از لیست کامل این محصولات از برندهای ایرانی و خارجی به فروشگاه‌ ایران تحریر مراجعه کنید. امکان مشاهده جزئیات کامل هر محصول از جمله قیمت مداد رنگی، برند کالا و سایر جزئیات در صفحه هر محصول درج شده است.

برای نظم‌دهی به وسایل دانش‌آموز، کازیه، جامدادی و جا‌چسبی بخرید

شمار بالایی از والدین از شلوغی میز مطالعه فرزند دانش‌آموز خود شکایت می‌کنند. چندین راهکار ساده برای نظم‌دهی به این میز و افزایش تمرکز دانش‌آموز وجود دارد. در ادامه لوازم کاربردی برای شروع سال تحصیلی دانش‌آموز را بررسی می‌کنیم.

  • کازیه: وسایلی تک‌طبقه، دوطبقه و سه طبقه برای قرار دادن جزوه، کتاب و دفتر. با استفاده از این وسایل می‌توان کتاب‌های درسی تخصصی را در یک قسمت و کتاب‌های کمک درسی را در طبقه‌ای دیگر قرار داد.

  • جامدادی: جامدادی رومیزی و کتابی برای نظم دادن به نوشت‌افزارهای دانش‌آموز است. با استفاده از جامدادی هر دانش‌آموز به‌راحتی به نوشت‌افزارهای خود دسترسی خواهد داشت.

  • جا چسبی: دانش‌آموزان در هر دوره‌ای ممکن است کاردستی درست کنند. برای نگهداری لوازم تحریر مربوط به کاردستی مثل چسب و ماژیک از جا‌چسبی استفاده کنید.

هنگام خرید بهترین لوازم تحریر، باید به نحوه نگهداری از این وسایل در طول سال تحصیلی نیز فکر کنید. کازیه، جامدادی و جا چسبی کمک بزرگی برای نگهداری اصولی از وسایل تحریر و افزایش نظم میز مطالعه دانش‌آموز به شمار می‌روند.

قمقمه، ظرف غذا و لیوان؛ از وسایل ضروری برای مدرسه

برنامه‌ریزی برای تغذیه کودک در مدرسه با داشتن طرف غذای مناسب و تقسیم‌بندی شده، راحت‌تر انجام می‌شود. خرید ظرف غذای یک‌طبقه و دوطبقه برای دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف کاربردی است؛ به‌ویژه داوطلبان کنکور و دانش‌آموزانی که در کلاس‌های بعد‌از ظهر نیز شرکت می‌کنند کاربرد دارد.

علاوه‌بر خرید ظرف غذا، خرید قمقمه نیز برای دادن نوشیدنی به دانش‌آموز کاربرد دارد. قمقمه‌ها آب را خنک نگه می‌دارند تا در روزهای ابتدایی سال تحصیلی دانش‌آموز بر اثر گرما دچار گرمازدگی و عطش نشود. همچنین برای حفظ بهداشت فردی دانش‌آموز در مدرسه از لیوان شخصی استفاده کنید. لیوان شخصی در طرح‌های متنوع دخترانه و پسرانه از لوازم تحریر ضروری برای مدرسه به شمار می‌روند.

چراغ مطالعه، ماشین حساب و کوله پشتی؛ سه وسیله ضروری برای دانش‌آموز

دانش‌آموزان در مقطع ششم، نهم و دوازدهم در امتحان‌های نهایی شرکت می‌کنند. این دانش‌آمو‌زان ساعت‌های بیشتری را در طول روز به مطالعه اختصاص می‌دهند؛ بنابراین خرید چراغ مطالعه برای این دانش‌آموزان ضروری است تا چشم‌هایشان در طولانی‌مدت آسیب نبیند.

خرید کوله پشتی نیز از سایر ملزومات شروع سال تحصیلی است. پیشنهاد می‌کنیم از کوله‌های سبک برای حفظ سلامت ستون فقرات دانش‌آموز استفاده کنید. خرید ماشین حساب برای دوره دبستان پیشنهاد نمی‌شود؛ بااین‌حال برای دوره متوسطه اول و دوم ضروری است.

خرید وسایل ضروری مدرسه از ایران تحریر؛ فروشگاهی آنلاین با محصولات متنوع

با مطالعه این مطلب دانستیم تا برای شروع سال تحصیلی در مقاطع مختلف، چه لوازم تحریری بخریم. این لیست شامل وسایل کاربردی برای چیدمان میز مطالعه دانش‌آموز با استفاده از کازیه، جامدادی و جا چسبی می‌شود. علاوه‌بر این، قمقمه، لیوان و ظرف غذا نیز از سایر لوازم تحریر ضروری برای حفظ بهداشت دانش‌آموز و تغذیه اصولی به شمار می‌روند.

در آخر لیست همیشگی لوازم تحریر مدرسه شامل خودکار، مداد، پاک کن، جامدادی، دفتر، تراش، مداد رنگی، برچسب، دفتر یادداشت، کاغذ یادداشت‌بردای چسب‌دار و غلط گیر را برای خرید فراموش نکنید. بازدید از فروشگاه‌های متنوع با محصولات ایرانی و خارجی، امکان خرید همه وسایل ضروری برای سال تحصیلی را فراهم می‌کند.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها