|

شرکت دانا پرداز، ارائه‌دهنده نرم‌ افزارهای سازمانی در ایران

شرکت دانا پرداز، ارائه‌دهنده نرم‌ افزارهای سازمانی در ایران

داستان داناپرداز از روز چهارم شهریورماه سال 1385 شروع شد. داناپرداز کار خود را با تولید یک نرم‌ افزار مدیریت خدمات پس از فروش شروع کرد و این نرم ‌افزار همچنان در حال استفاده است. سپس در سال 1386 اولین نرم افزار مانیتورینگ شبکه ایرانی به نام بینا توسط این شرکت تولید شد. با ورود به دهه 1390، سرعت رشد داناپرداز به طور چشمگیری افزایش پیدا کرد و با تولید محصول هلپ دسک دانا و سپس توسعه ITSM دانا پرو بر روی آن، داناپرداز در مسیر جدیدی قدم برداشت.

به منظور رقابت هرچه بهتر با نمونه‌های خارجی و ارائه بهترین خدمات ممکن به مشتریان سازمانی، در سال 96 داناپرداز نسل جدید پلتفرم دانا را با تغییرات زیرساختی وسیع ارائه داد و در سال 97 اولین محصول ابری دانا با نام CRM دانا منتشر شد. با انتشار این نرم ‌افزار، داناپرداز عملا به حوزه SaaS وارد شد. در حال حاضر داناپرداز محصولات خود را به دو صورت ابری (Cloud) و محلی (On-Premises) ارائه می‌کند.

به کمک همکاران حرفه‌ای و بی‌نظیر و البته اعتماد مشتریان ارزشمند، شرکت دانا پرداز اکنون سهم بزرگی از بازار نرم‌ افزارهای حوزه مدیریت کسب و کار و فناوری اطلاعات را در اختیار دارد. داناپرداز در حال حاضر بالغ بر 2000 مشتری در سراسر کشور دارد که 450 مورد از آنها راه‌حل‌های ابری داناپرداز را انتخاب کرده‌اند. داناپرداز با کسب 98.7 درصد رضایت مشتریان، بهترین ارائه‌دهنده نرم‌ افزارهای سازمانی در ایران به حساب می‌آید.

2222

آشنایی با نرم‌ افزارهای سازمانی داناپرداز

داناپرداز با نزدیک به دو دهه تجربه در تولید نرم ‌افزار، شناخت بسیار خوبی نسبت به نیازها و انتظارات شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی دارد. به همین دلیل، داناپرداز در طول این سال‌ها با افتخار به هزاران کسب و کار و سازمان کمک کرده است تا با سرعت بیشتری پیشرفت کنند و به اهداف خود دست یابند.

نرم‌ افزار CRM دانا

یکی از مهمترین و محبوب‌ترین نرم‌ افزارهای داناپرداز، نرم‌ افزار CRM دانا است که یک پلتفرم یکپارچه و مدرن را برای اتوماسیون فروش و بازاریابی در دسترس قرار می‌دهد. این نرم ‌افزار به تیم‌های فروش، بازاریابی و خدمات مشتریان کمک می‌کند تا با سرعت و کیفیت بالاتری فعالیت کنند. قابلیت‌های گسترده در بحث اتوماسیون کارها و پیاده‌سازی فرایندهای صحیح، به کسب و کارها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا با چابکی بیشتری حرکت کنند.

نرم‌ افزار مدیریت ارتباط با مشتری دانا، ابزارها و امکاناتی که هر تیم فروش حرفه‌ای به آنها نیاز دارد را در اختیارشان قرار می‌دهد. این نرم افزار CRM دقیقا براساس نیازهای تیم فروش، بازاریابی و خدمات مشتریان طراحی شده است و به سازمان‌ها کمک می‌کند تا کارها را خودکار کنند و هزینه‌ها را کاهش دهند.

 

نرم ‌افزار CRM دانا از رابط کاربری ساده و مدرن برخوردار است و به همین دلیل کار کردن با آن حتی برای افرادی با حداقل دانش فنی نیز آسان و دلچسب است. سی آر ام دانا به دو صورت ابری و محلی ارائه شده است و در عرض چند دقیقه به راحتی راه‌اندازی شده و قابل استفاده است.

این نرم ‌افزار از سطح امنیتی بسیار خوبی بهره می‌برد و اولین نرم‌ افزاری است که موفق به کسب گواهینامه امنیت افتا از سازمان فناوری اطلاعات کشور شده است. این گواهینامه نشان می‌دهد که مسائل امنیتی در بحث طراحی و توسعه نرم‌ افزار به خوبی رعایت شده است.

3333

نرم ‌افزار مانیتورینگ شبکه بینا

اگر برای مانیتورینگ پیوسته شبکه و دیتاسنتر خود به دنبال راه‌حلی جامع و قابل اعتماد هستید، نرم ‌افزار مانیتورینگ شبکه بینا یکی از بهترین گزینه‌های موجود است. بینا امکان نظارت 24 ساعته و بی‌وقفه بر روی تمامی سرویس‌های موجود در شبکه شما را دارد. در صورت ردیابی هرگونه اشکال یا اختلال، بینا بلافاصله با ارسال انواع هشدار به مسئولین شبکه، آنها را مطلع می‌سازد.

این نرم ‌افزار مانیتورینگ شبکه همه اجزاء حیاتی شبکه و زیرساخت فناوری اطلاعات شما را رصد می‌کند. بینا به صورت ابری ارائه شده است و نیازی به نصب هیچگونه ابزار کلاینت بر روی سیستم‌ها وجود ندارد. این نرم‌ افزار پیشرفته امکان مانیتورینگ پایگاه داده، تجهیزات شبکه، سرورها، ایمیل‌ سرورها، وب‌سایت‌ها و سرورهای مجازی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

علاوه بر این، بینا از قابلیت مانیتورینگ شرایط محیطی اتاق سرور (دما، رطوبت و غیره) برخوردار است تا پیش از وقوع هرگونه فاجعه‌ای، شما را مطلع سازد.

دستیار مشاور املاک دانا

 

سیستم مشاور املاک دانا یک نرم ‌افزار CRM ویژه مشاورین املاک و افرادی است که قصد دارند به صورت حرفه‌ای در حوزه معاملات ملکی فعالیت داشته باشند. این نرم‌ افزار به راحتی جایگزین فایل‌های اکسل و دفترچه‌های کاغذی شما می‌شود و منظم کردن اطلاعاتی مانند فایل‌های ملکی، تقاضای خرید، فروش و اجاره، روند کار مشاورین املاک را به طور چشمگیری بهبود می‌بخشد.

نرم ‌افزار CRM املاک دانا با یادآوری پیگیری‌ها، پیشنهاد هوشمند فایل‌های ملکی براساس درخواست مشتری، مدیریت بازدیدها و قراردادها، به اتوماسیون کارها کمک می‌کند که در نتیجه به افزایش کارایی و افزایش معاملات و درآمد بنگاه و مشاورین املاک منجر خواهد شد.

نرم ‌افزار ITSM دانا پرو

دانا پرو، یک نرم ‌افزار ITSM پیشرفته مبتنی بر ITIL است که مدیریت خدمات فناوری اطلاعات را در سازمان‌ها تا حد چشمگیری تسهیل می‌کند. دانا پرو همه ابزارهایی که برای مدیریت خدمات IT نیاز دارید را به صورت یکپارچه در اختیارتان قرار می‌دهد. با دانا پرو می‌توانید به سرعت فرایندهای صحیح و بهروش‌های ITIL را در سازمان خودتان پیاده‌سازی کنید.

دانا پرو به کسب و کارها و سازمان‌هایی در هر صنعت و هر اندازه‌ای کمک می‌کند تا به ساده‌ترین روش ممکن فرایندهای ITIL را در سازمان خود پیاده‌سازی کنند و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات را دقیقا همسو با اهداف کلان سازمان انجام دهند.

این نرم‌ افزار امکانات بسیار خوبی را برای مدیریت رخدادها، مدیریت دارایی‌ها، مدیریت تغییر، مدیریت مشکل و مدیریت پیکربندی ارائه می‌دهد. با دانا پرو می‌توانید سرویس کاتالوگ خود را به صورت شفاف تعریف کنید و با راه‌اندازی یک پایگاه دانش غنی، به کاربران خود کمک کنید مشکلات‌شان را خودشان حل کنند.

نرم ‌افزار هلپ دسک دانا دسک

دانا دسک یک نرم‌ افزار تیکتینگ فوق‌العاده کارآمد است که به طور چشمگیری توانمندی، کیفیت و سرعت پاسخگویی به تیکت‌ها را در تیم پشتیبانی شما را بهبود می‌دهد. با دانا دسک یک روش برتر و مدرن را برای پشتیبانی از مشتریان خود انتخاب کرده‌اید و می‌توانید بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید.

این سیستم تیکتینگ مدرن به صورت ابری ارائه شده است و بنابراین در هر زمان و مکانی امکان ارائه پشتیبانی را خواهید داشت. دانا دسک به مشتریان شما کمک می‌کند تا از کانال‌های ارتباطی دلخواه خود مانند چت آنلاین، پورتال پشتیبانی، تلفن یا ایمیل، سوالات و مشکلات خود را با تیم پشتیبانی مطرح کنند.

در طراحی نرم ‌افزار Help Desk دانا دسک به سادگی و چابکی توجه ویژه‌ای شده است و ابری بودن آن به دسترسی راحت‌تر و راه‌اندازی بسیار سریع کمک می‌کند. تیم پشتیبانی و مدیران در این نرم ‌افزار به داشبوردهای بصری و بسیار کاربردی دسترسی دارند و با ماژول گزارش‌ساز پیشرفته دانا دسک می‌توانند به سرعت گزارش‌های دلخواه را براساس مواردی که خودشان تعیین می‌کنند در اختیار داشته باشند.

با دانا دسک امکان رسیدگی سریع‌تر و با کیفیت بالاتر به تیکت‌ها میسر می‌شود که در نتیجه به افزایش رضایت مشتریان منجر خواهد شد. همچنین به لطف قابلیت‌های کارآمد در بحث اتوماسیون کارها، کسب و کار و سازمان می‌تواند کاهش هزینه‌ها را انتظار داشته باشد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها