|

معرفی شرکت ‌های حاضر در نمایشگاه الیت هوم 2024

یکی از نمایشگاه‌های متفاوت در صنعت ساختمان و معماری، سلسله رویدادهای الیت است که باعث تحول در حوزه نمایشگاه‌های اجرایی در کشور گردیده و توجهات بسیاری را به خود جلب نموده است.

معرفی شرکت ‌های حاضر در نمایشگاه الیت هوم 2024

 

الیت هوم

رویداد بعدی این تیم حرفه‌ای، به عنوان رویداد الیت هوم 2024 به زودی در سالن نمایشگاهی برج میلاد برگزار خواهد شد. با ما باشید تا درباره زمان و نحوه برگزاری این رویداد، هر آنچه لازم است را با شما به اشتراک بگذاریم.

رویداد الیت هوم 2024 چگونه برگزار خواهد شد؟

پس از تجربه موفق الیت هتل و برگزاری رویدادی متفاوت که ساختار رایج نمایشگاه‌های مرسوم را به طور کلی تغییر داد، این بار تیم اجرایی الیت با ایده‌هایی تازه‌تر از همیشه، به سراغ تازه‌های حوزه معماری و ساختمان می‌روند. نمایشگاه الیت هوم، یک رویداد نسبتاً جدید است که برای عاشقان معماری و صنعت ساختمان، یک نمایشگاه جالب خواهد شد.

در رویداد الیت هوم، بیش از 50 شرکت پیشرو و معتبر فعال در صنعت معماری، با یکدیگر همکاری می‌کنند تا یک پنت هاوس سوپر لوکس و مدرن را برای بازدیدکنندگان نمایشگاه، خلق کنند. پنت هاوس ساخته شده مجهز به مدرن‌ترین و زیباترین محصولات صنعت ساختمان است که توسط شرکت‌های فعال و دارای غرفه، ساخته و تجهیز گردیده‌اند.

بازدیدکنندگان این رویداد، می‌توانند تمام محصولات موجود در نمایشگاه را به صورتی کاملاً قابل لمس و کاربردی نظاره کنند و با پرزنتی اختصاصی، با کلیه دستاوردهای نمایشگاهی آشنا شوند. پس از آن بازدیدکنندگان به سوی غرفه‌های شرکت‌های حاضر هدایت خواهند شد تا با دیگر محصولات و دستاوردهای صنعت ساختمان و همچنین با شرکت‌هایی که خالق زیبایی‌های آن پنت هاوس سوپرلوکس بوده‌اند، آشنا شوند.

نحوه حضور در رویداد الیت هوم 2024

حضور در نمایشگاه الیت هوم 2024 بدون رزرو و برای عموم مردم امکان‌پذیر نخواهد بود. یکی از رویکردهای عالی برگزار کنندگان این نمایشگاه، این است که برای ارائه‌ی یک پرزنت کامل و بی‌نقص، حضور بازدیدکنندگان را تنها منوط به داشتن دعوتنامه کرده‌اند. به این ترتیب شما با حجمه وسیعی از افراد روبرو نخواهید بود و با تمرکز بیشتر می‌توانید از دستاوردها و محصولات این نمایشگاه دیدن نمایید.

کلیه بازدیدکنندگان این نمایشگاه، مدعوین شرکت‌های حاضر و مهمانان ویژه هستند. تمامی مهمانان، روز و ساعت خاصی را برای بازدید از نمایشگاه رزرو می‌نمایند تا به این ترتیب، بازدید از رویداد بدون ازدحام جمعیت صورت بگیرد و پرزنت مهمانان و پذیرایی از آن‌ها به شکل شایسته‌ای انجام پذیرد. شما نیز می‌توانید در فهرست مدعوین این نمایشگاه باشید و تنها کافی است در سایت الیت هوم، اطلاعات و تمایل خود به حضور را ثبت نمایید.

نمایشگاه الیت هوم

رویداد الیت هوم 2024 با کانسپت معماری پنت هاوس سوپر لوکس، در بازه زمانی 5 لغایت 9 آبان‌ ماه 1403 در مرکز نمایشگاهی برج میلاد (سالن A و (B برگزار خواهد شد. این بازه زمانی بر اساس سیکل مشخصی از بازدید و پذیرایی مهمانان، دسته بندی گردیده و امکان انتخاب زمان مناسب شما در سایت، وجود دارد.

تمامی مهمانان یا با کارت دعوت فیزیکی (که از شرکت‌های حاضر دریافت کرده‌اند) و یا با دریافت QR کد پس از هماهنگی روز و ساعت حضور در سایت، می‌توانند در موعد مقرر، به نمایشگاه تشریف بیاورند. اگر شما نیز علاقه‌مند به تازه‌های معماری هستید و مایلید که جدیدترین دستاوردهای کمپانی‌های تراز اول صنعت ساختمان را از نزدیک مشاهده کنید، می‌توانید از طریق لینک زیر نسبت به رزرو زمان بازدید از نمایشگاه، اقدام نمایید:

https://www.elite-hotel.org/

شرکت ‌های حاضر در رویداد الیت هوم 2024

شرکت‌های حاضر در رویداد الیت هوم 2024 معتبرترین شرکت‌های فعال در صنعت معماری هستند که هر یک، وزنه‌ای در صنعت ساختمان‌سازی به شمار می‌روند. گرد هم آوردن بهترین‌ها در یک رویداد، شاید مهم ترین اتفاقی بود که در این رویداد به وقوع پیوست. در این جا مایلیم برخی از شرکت‌های حاضر در این رویداد را به شما معرفی کنیم:

شرکت پولاد سازه:

شرکت پولاد سازه یکی از معتبرترین شرکت‌های ساخت اسکلت فلزی و انواع سازه‌های فولادی در شمال کشور است که در این رویداد، اسکلت فلزی سازه پنت‌هاوس را اجرا نموده و در غرفه نمایشگاهی این رویداد (غرفه 14)، تازه‌ترین دستاوردهای حوزه اسکلت فلزی را به نمایش خواهد گذاشت. برای مشاهده پروژه های شرکت پولاد سازه لاهیج به لینک زیر مراجعه نمایید:

poolad-sazeh.com

شرکت آرتینا:

شرکت آرتینا، مشاور و مجری هوشمند سازی ساختمان است که تمامی جزئیات هوشمند سازی پنت هاوس ساخته شده در نمایشگاه را اجرا کرده است.

جهان تهویه ریما:

شرکت جهان تهویه ریما نماینده رسمی تهویه مطبوع دایکین ژاپن است که تمامی سیستم تهویه نمایشگاه و البته سیستم تهویه مطبوع پنت هاوس را با تازه ترین تکنولوژی روز جهان، به نمایش می‌گذارد.

jtrac.ir

شرکت تولیدی آونداد:

این شرکت، تولید کننده انواع سنگ طبیعی با طرح ها و بافت های خاص است که با محصولات زیبای خود، به زیبایی محیطی سازه نمایشگاه کمک شایانی می‌نماید.

www.avandad.com

اکسیدال:

اکسیدال، شرکت فعال در حوزه پارتیشن، درب، کابین دوش، نرده شیشه ای و... است که محصولات جدید خود را با خود به نمایشگاه خواهد آورد.

oxidal.ir

شرکت دِروم:

شرکت دروم، به طور تخصصی در زمینه طراحی و اجرای اتاق‌های شگفت انگیز و سینمای خصوصی فعالیت می‌کند و در این نمایشگاه نیز، هنر خود را به نمایش خواهد گذاشت.

شرکت گلزار هوم:

نماینده انحصاری شیرآلات NOBILI ایتالیا که در رویداد الیت هوم، کلیه شیر آلات را به زیبایی، اجرا نموده است.

golzarhome.com

مَنِش فَکتوری:

شرکت تولیدی منش فکتوری، کارخانه مبلمان و آثار هنری خاص است که زیباترین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه، به اجرا خواهد گذاشت.

پرده ایپِک:

پرده ایپک، تولیدکننده پرده های مدرن و لوکس است که در این نمایشگاه نیز حضور فعال خواهد داشت.

آیرِست:

فروشگاه آیرست، فروشگاه تخصصی فروش انواع صندلی ماساژ در تهران است که جدیدترین دستاوردهای این حوزه را با خود به نمایشگاه خواهد آورد.

ریحان ساین:

این مجموعه در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلو و لایت باکس‌های زیبا و لاکچری فعالیت می‌کنند که در نمایشگاه نیز، بهترین‌های خود را با خود به همراه خواهند آورد.

reyhansign.com

کلینیک تخصصی tov group:

کلینیک تخصصی فرنیش آشپزخانه که علاوه بر تجهیز پنت هاوس نمایشگاه، مدرن‌ترین دستاوردهای حوزه کاری خود را نیز در غرفه نمایشگاهی به نمایش خواهد گذاشت.

فروشگاه بِلسینو:

بلسینو یکی دیگر از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه الیت هوم 2024 است که مبلمان اتاق خواب پنت هاوس را در رویداد تجهیز کرده و بهترین و زیباترین و لوکس‌ترین محصولات این حوزه را نیز با خود به نمایشگاه خواهد آورد.

Apik Glass

تولید کننده انواع مبلمان شیشه‌ای است که خلاقیت‌های حوزه کاری خود را با خود به نمایشگاه خواهد آورد.

ساجیران:

شرکت ساجیران یکی دیگر از تولیدکنندگان مبلمان و پارتیشن اداری است که در این رویداد، حضور فعال خواهد داشت.

وودو هوم:

مجموعه وودو هوم، شوروم تخصصی لایتینگ است که انواع لوستر و سیستم‌های روشنایی مدرن را با خود به نمایشگاه پیش رو خواهد آورد.

جنرال کابین:

این شرکت، بزرگترین تولید کننده کابین آسانسور در ایران است که مدرن‌ترین کابین‌های آسانسور را در این نمایشگاه به نمایش در خواهد آورد.

گروه منظوری:

یکی از معتبرترین تولید کنندگان انواع مبلمان لاکچری در تهران است که در این نمایشگاه، محصولات خیره کننده خود را به نمایش خواهد گذاشت.

جمع بندی:

رویداد الیت هوم 2024 یکی از رویدادهای مهم صنعت ساختمان است که در آن، تازه‌ترین محصولات مدرن معماری به نمایش در خواهد آمد. شیوه ارائه، میهمانان محدود و ویژه، پذیرایی مطلوب و قابل لمس بودن کاربرد محصولات در قالب یک پنت هاوس شبیه سازی شده، از جمله ویژگی‌های اصلی این نمایشگاه به شمار می روند.

البته مهم‌ترین اتفاق رقم خورده در این نمایشگاه، گرد هم آمدن شرکت‌های پیشرو و معتبر حوزه ساخت و ساز و همکاری آن‌ها با یکدیگر است. برای کسب اطلاعات بیشتر، به سایت نمایشگاه الیت اکسپو مراجعه نمایید.

 

برچسب ها : الیت هوم,برج میلاد,نمایشگاه

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها