|

رزرو هتل و هتل آپارتمان مشهد از یک ستاره تا پنج ستاره با پرشین سفر

اگر برای سفر به مشهد برنامه دارید انتخاب هتل را به پرشین سفر بسپارید.

رزرو هتل و هتل آپارتمان مشهد از یک ستاره تا پنج ستاره با پرشین سفر

هتل چهار ستاره میثاق از نظر جغرافیایی در بلوار معروف وکیل آباد در قطب مذهبی ایران مشهد مقدس، گزینه مناسبی برای کسانی است که برای زیارت یا تفریح به این شهر سفر می کنند. این هتل مشهد با فضای سبز و زیبای خود فضایی سرشار از آرامش و سکوت را به مهمانان خود هدیه می دهد. آخرین بازسازی انجام شده در هتل چهار ستاره میثاق مشهد در سال 1390 بود و در طول بازسازی تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا همه چیز را به گونه ای به روز کنند که برای کسانی که آن را به عنوان محل اقامت خود انتخاب می کنند، آسایش داشته باشد. موقعیت جغرافیایی مناسب، نزدیک بودن به حرم مطهر امام رضا (ع) و همچنین دسترسی آسان به مراکز تفریحی مشهد مانند شاندیز و طرقبه محبوب از امتیازات این هتل است.79 اتاق در چیدمان ها و اندازه های مختلف با ظرفیت کافی برای 250 مهمان آماده ارائه خدمات پذیرایی از میهمانان می باشد. رزرو آنلاین هتل میثاق مشهد از طریق پرشین سفر.

هتل چهار ستاره کیانا مشهد هتلی با کیفیت و خدمات به روز بیشتر از خدمات مورد انتظار در یک هتل چهار ستاره پایتخت مذهبی ایران مشهد است. میهمانان در هتل کیانا که از نظر جغرافیایی بسیار نزدیک به حرم مطهر امام رضا واقع شده است، اقامتگاهی راحت خواهند داشت که انتخابی عالی برای زائران است. بازار رضا و دیگر جاذبه های شهر مانند کوهسنگی و پارک ملت. این هتل در 8 طبقه با 100 واحد اقامتی از اتاق ها و آپارتمان هایی که میهمانان می توانند بر اساس نیاز خود انتخاب کنند ساخته شده است. یک زمین بازی استاندارد در فضای باز نیز برای بچه ها در نظر گرفته شده است تا هنگام اقامت در هتل کیانا مشهد اوقات خوبی را سپری کنند. مجموعه آبی با حمام ترکی، سونا و جکوزی آماده کمک به مهمانان برای رهایی از فشار در پایان روز می باشد. اقامت در این هتل مشهد پکیج کاملی از خدمات برای میهمانان در هر گروه سنی آماده است.

هتل چهار ستاره نگین پاسارگاد که در فاصله ای نزدیک به حرم مطهر امام رضا در شهر مشهد واقع شده است، یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که دوست دارند در مدت زمان کوتاهی به حرم برسند. رسیدن به حرم مطهر تنها با یک پیاده روی کوتاه است.  این ساختمان 11 طبقه با مجموع 104 اتاق، سوئیت و آپارتمان به عنوان یکی از استانداردترین هتل ها و هتل آپارتمان مشهد و ایران تایید شده است. این هتل 16 طبقه شامل 4 طبقه به عنوان پارکینگ، 9 طبقه به عنوان بخش اقامتی با 112 اتاق در انواع اتاق های لوکس، سوئیت های رویال، آپارتمان های یک و دو خوابه. چایخانه سنتی، رستوران و کافی شاپ امکاناتی هستند که مهمانان می توانند مهمان نوازی گرم را احساس کنند. میهمانانی که در هتل نگین پاسارگاد مشهد اقامت می‌کنند، می‌توانند به راحتی از طریق ایستگاه‌ های وسایل حمل ‌و نقل عمومی در نزدیکی هتل به بسیاری از مراکز اصلی مانند جاذبه ‌های گردشگری و مراکز خرید برسند.

اگر برای سفر به مشهد به دنبال هتل یا هتل آپارتمان مشهد لوکس با قیمت مناسب هستید، هتل چهار ستاره مینو یکی از بهترین گزینه ها می باشد. این هتل در نزدیکی معروف ترین جاذبه شهر یعنی حرم مطهر امام رضا واقع شده است. در نگاه اول لابی زیبای هتل نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. هتل مینو مشهد در 10 طبقه احداث شده و دارای 90 واحد اقامتی می باشد. همه اتاق ها دارای امکاناتی هستند که از یک هتل با درجه یکسان انتظار می رود. برای صرف یک وعده غذایی، این امکان را دارید که از سه رستوران واقع در داخل هتل استفاده کنید و غذاهای لذیذ سرو می کنند. کافی شاپ 24 ساعته هتل مینو نیز می تواند نوشیدنی های سرد و گرم خوش طعمی را برای مهمانان عزیز سرو کند. با انتخاب این هتل مشهد این شانس را دارید که به بسیاری از جاذبه ها نزدیک شوید و به این ترتیب خیلی راحت به آنها برسید مانند باغ ملک آباد و موزه آب. با اقامت در این هتل در حالی که از سفر به ایران و مشهد لذت می برید، خاطره ای شیرین برای خود می سازید.

اگر مشتاق انتخاب یک هتل پنج ستاره مدرن لوکس تازه تاسیس با طراحی شیک زیبا و خاص در شهر مشهد هستید، چاره ای جز انتخاب هتل مدینه الرضا مشهد ندارید. ظرفیت کل 700 نفر با 325 اتاق شامل اتاق های یک نفره، دو تخته، سه تخته و اتاق های کانکت از انواع مختلف اقامتگاه های این هتل می باشد. مزیت بزرگی که بیش از پیش مسافران  و زائرین را به خود جلب می کند، دسترسی آسان آن به حرم مطهر امام رضا (ع) است که میهمانان می توانند در کمتر از پنج دقیقه به حرم برسند. کارکنان عمدتا به زبان های انگلیسی و عربی مسلط هستند تا از مهمانان کشورهای دیگر به بهترین شکل پذیرایی کنند. برای ارائه بالاترین سطح پذیرایی، اتاق هایی برای افراد معلول و همچنین برخی از اتاق های ماه عسل برای تازه عروسان آماده شده است. مجتمع آبی و مرکز آبگرم از دیگر مزایای هتل مدینه الرضا مشهد هستند. یکی از برزگترین رستوران های گردان ایران در این هتل پنج ستاره مشهد وجود دارد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها