|

بهترین هتل های تهران برای سفرهای کاری کدامند؟

برای رزرو بهترین هتل های تهران، بهتر است معیارهای گوناگونی مثل موقعیت مکانی، دسترسی به نقاط مهم شهر، آب و هوا، دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی، وضعیت ترافیکی و… را مد نظر قرار دهید.

بهترین هتل های تهران برای سفرهای کاری کدامند؟

تهران، از جمله کلان شهرهای پرجمعیت و پررفت و آمدی است که، با توجه به موقعیت اقتصادی و اداری‌ که دارد، میزبان مسافران است. مسافرانی که از شهرهای دیگر برای کسب و کارشان به پایتخت می‌آیند، اقدام به رزرو بهترین هتل های تهران مثل رزرو هتل هما تهران می‌کنند. چنانچه شما نیز می‌خواهید در آینده‌ی نزدیک به تهران بیاید و در این شهر چند روزی را بگذرانید، از قبل، اقدام به رزرو هتل نمایید. اینگونه در مقصد به دنبال محل اقامت نخواهید بود و با خیال راحت به کارهای‌تان می‌رسید.

برای رزرو بهترین هتل های تهران، بهتر است معیارهای گوناگونی مثل موقعیت مکانی، دسترسی به نقاط مهم شهر، آب و هوا، دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی، وضعیت ترافیکی و… را مد نظر قرار دهید.

هتل هما تهران

هتل هما تهران را می‌توان به‌عنوان بهترین هتل های تهران معرفی کرد. هتل ۵ ستاره هما در سال ۱۳۵۲ شروع به فعالیت کرد. این هتل زیر مجموعه‌ای از گروه هتل‌های هما محسوب می‌شود. تجربه سفری شیرین را برای شما به یادگار خواهد گذاشت. برج هما متشکل از ۱۶ طبقه و ۱۷۷ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب است. در سال ۱۳۹۷ هتل هما تهران باهدف ارتقا سطح خدمات به میهمانان موردبازسازی واقع شد و توانسته در دسته پرطرفدارترین هتل‌های تهران قرار گیرد. در ادامه با امکانات این مجموعه بیشتر آشنا خواهید شد.

باهدف رفاه و آسایش میهمانان در طول مدت اقامت، این هتل از بهترین هتل های تهران دارای امکانات رفاهی مناسبی نظیر تلفن، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، آنتن مرکزی، سیستم اعلام حریق، مینی بار، اینترنت بی سیم، صندوق امکانات، تهویه مطبوع، امکانات پزشکی، کافی نت، آسانسور، اتاق نگهداری از کودک، سالن همایش، سالن پذیرایی، خانه داری ۲۴ ساعته،  اتاق جلسات، سالن ماساژ، کافی شاپ، رستوران، استخر، سونا و جکوزی، زمین تنیس، آرایشگاه آقایان، مرکز تجاری، دفتر فروش بلیط هواپیما و پارکینگ را فراهم آورده است. هم‌چنین در ادامه امکانات هتل هما تهران فضایی مناسب با هدف برگزاری جلسات کاری، کنفرانس‌ها، سمینارها و همایش‌ها وجود دارد.

هتل استقلال تهران

این هتل از بهترین هتل های تهران است. در گذشته، هتل استقلال تهران یا همان هتل رویال هیلتون تهران زیر مجموعه‌ای از گروه با سابقه و حرفه‌ای هتل‌های پارسیان به شمار می‌آمد. این هتل از سابقه‌ درخشانی در امر هتلداری برخوردار بود. این هتل از بهترین هتل های تهران در زمینی به مساحت ۷۰۰۰۰ متر مربع بنا شده و به‌عنوان بزرگترین هتل در مجموعه‌ی هتل‌های زنجیره‌ای پارسیان شناخته می‌شود. خوب است بدانید، هتل استقلال دارای دو برج شرقی و غربی است. در سال ۱۳۴۱ برج غربی استقلال و برج شرقی آن در سال ۱۳۵۱ افتتاح گشت. هتل استقلال تهران بطورکلی با ۵۰۴ باب اتاق و ۴۸ سوئیت از میهمانان میزبانی می‌کند. موقعیت مکانی و امکانات رفاهی خوب این هتل باعث گشته تا رزرو هتل استقلال تهران به یکی از انتخاب‌های محبوب بدل گردد.

هتل پرشین پلازا تهران

2

 

یکی از بهترین هتل های تهران هتل پرشین پلازا است. در سال ۱۳۹۷ هتل پنج ستاره پرشین پلازا که در قلب تجاری پایتخت یعنی عباس آباد مورد افتتاح واقع شد. هتل در فضایی به مساحت ۱۳ هزار متر قرار دارد. این هتل مجلل و مدرن متشکل از ۱۶ طبقه و ۹۶ اتاق و سوئیت می‌باشد که به امکانات به روز و لوکسی مجهز هستند. رزرو هتل پرشین پلازا تهران با دارا بودن معماری باشکوه خود و امکاناتی که در اتاق‌ها و سوئیت‌هایش فراهم است، انتخابی ایده‌آل برای آن دسته از افرادی است که به یک اقامت خاص فکر می‌کنند.

پرشین پلازا یک هتل پنج ستاره واقعی محسوب می‌شود که می‌توان آن را در امکاناتی مشاهده کرد که در اتاق‌ها و سوئیت‌هایش تعبیه شده است. اتاق‌ها عبارتنداز یک تخته، دو تخته توئین، دو تخته دبل و سوئیت‌ها نیز یک خوابه پرزیدنت دو نفره و دو خوابه لاکچری چهار نفره. برای هر یک از اتاق‌ها و سوئیت‌ها چای ساز، روم سرویس، کمد لباس، یخچال، بالکن با چشم انداز عالی، مبلمان شیک و مدرن، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال.سی.دی، تلفن و اینترنت رایگان، حمام اختصاصی، سیستم اطفای حریق، لوازم بهداشتی، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی وجود دارد. امکاناتی که هتل پرشین پلازا دارد، حتی تا بیرون از اتاق شما نیز ادامه خواهد یافت. خشکشویی، روزنامه، تلویزیون، لابی بزرگ و شیک، آسانسور، نمازخانه، اینترنت و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، پارکینگ اختصاصی، خودپرداز، خدمات بیدارباش، تاکسی سرویس شبانه روزی، دستگاه واکس کفش، اتو، صرافی، اتاق چمدان و پرسنلی مسلط به زبان انگلیسی و عربی به شما در اقامتی راحت و دلچسب کمک می‌کنند.

جمع‌بندی

تهران همیشه شلوغ، در اکثر اوقات سال میزبان مسافران دور و نزدیک است که برای اهداف مختلفی میهمان این شهر می‌شوند. بهترین هتل های تهران را در این مقاله معرفی کردیم. اگر میهمان پایتخت هستید برای داشتن اقامتی راحت توام با امنیت و آرامش می‌توانید روی این هتل‌ها حساب ویژه‌ای باز کنید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها