|

بهترین نهال گردو و نهال بادام زودبازده مناطق سردسیر کدام است؟

چرا نهال گردو و نهال بادام را به عنوان بهترین ارقام نهال میوه معرفی کرده اند ؟ میزان سود نهال گردو و بادام چقدر است ؟ درآمد میلیاردی از این دو نهال واقعیت دارد ؟ بدون شک تمامی مردم به دنبال یک راه درآمد مناسب برای رسیدن به سود بالا و طولانی مدت هستند.کشاورزی یکی از پردرآمدترین شغل های دنیاست البته اگر بتوان نهال میوه مناسبی را انتخاب کرد و با کاشت و رسیدگی های آن آشنا بود. به نقل از نهالستان نوین گردو می خواهیم به معرفی بهترین نهال گردو و نهال بادام مناطق سردسیر بپردازیم.

بهترین نهال گردو و نهال بادام زودبازده مناطق سردسیر کدام است؟

بهترین نهال گردو و نهال بادام زودبازده مناطق سردسیر

چرا نهال گردو و نهال بادام را به عنوان بهترین ارقام نهال میوه معرفی کرده اند ؟ میزان سود نهال گردو و بادام چقدر است ؟ درآمد میلیاردی از این دو نهال واقعیت دارد ؟ بدون شک تمامی مردم به دنبال یک راه درآمد مناسب برای رسیدن به سود بالا و طولانی مدت هستند.کشاورزی یکی از پردرآمدترین شغل های دنیاست البته اگر بتوان نهال میوه مناسبی را انتخاب کرد و با کاشت و رسیدگی های آن آشنا بود.

به نقل از نهالستان نوین گردو می خواهیم به معرفی بهترین نهال گردو و نهال بادام مناطق سردسیر بپردازیم.

چرا نهال گردو و نهال بادام بخریم ؟

در میان تمامی ارقام نهال میوه ,نهال گردو و نهال بادام جزو پرسودترین  نهال ها هستند.از طرفی عمر تجاری بلند مدتی دارند.هر دو این نهال تا 100 سال بار می دهند.میزان باردهی آنها بسیار بالا است که در هر هکتار به 6 تا 8 تن و بیشتر می رسد.

این دو نهال به رسیدگی زیاد و آبیاری بالا نیاز ندارند و از ارقام صادراتی و پرفروش در بازار داخلی و خارجی است.

چرا نهال گردو و بادام را دو رقم با درآمد میلیاردی می شناسند ؟

میزان بازدهی درخت گردو و بادام بسیار بالاست. از طرفی در بازار داخلی فروش بسیار خوبی دارد.میزان باردهی هر درخت گردو 70 کیلوگرم است و هر کیلو گردو در بازار به قیمت 150000 هزارتومان به فروش می رسد.شما از هر درخت حدود ده میلیون تومان سود می کنید.

حالا فرض کنید 100 اصله نهال گردو کاشته باشید آنوقت میزان درآمد شما به بیش از یک میلیارد تومان می رسد !! این در آمد برای نهال بادام نیز در این حدود است.

بهترین نهال گردو پیوندی پربار مناطق سردسیر

قبل از خرید نهال گردو بایستی اقلیم منطقه کاشت خود را بررسی کنید و سپس برای کاشت نهال اقدام نمایید.اگر در مناطق سرد و کوهستانی هستید سه رقم نهال زیر به عنوان بهترین نهال گردو مناطق سردسیر هستند.

  • نهال گردو چندلر پیوندی

خرید نهال گردو چندلر برای مناطق معتدل و سردسیر توصیه می شود.این نهال تا 6 تن در هر هکتار بار می دهد.جزو بهترین و محبوب ترین رقم نهال گردو با عملکرد بالا است.

  • نهال گردو فرنور پیوندی

خرید نهال گردو فرنور پیوندی برای مناطق کوهستانی و بسیار سرد توصیه می شود.این نهال را می توان تا ارتفاع 3000 متر از سطح دریا کاشت.میزان باردهی 5 تن در هکتار است.

  • نهال گردو کانادایی ژنوتیپ برتر

نهال گردو کانادایی ژنوتیپ برتر بهترین رقم مناطق کوهستانی و سرد است.این نهال در ارتفاعات بالا کاشته شده و تا 5 تن بار می دهد.

بهترین نهال بادام پربار و زودبازده کدام است ؟

انواع نهال بادام برای مناطق گرمسیر و سردسیر وجود دارد.بایستی با توجه به ارتفاع منطقه از سطح دریا و اقلیم آب و هوایی نهال بادام مناسب کاشت خود را انتخاب کنید.از بهترین ارقام نهال بادام مناطق سردسیر می توان به نهال های زیر اشاره داشت ::

  • نهال بادام فرانیس

نهال بادام فرانیس یکی از ارقام دیرگل بوده که در مناطق سردسیر به خوبی رشد می کند.تحمل سرما را تا 20- درجه سانتی گراد دارد.از سال دوم باردهی را آغاز کرده و حدود 5 تن در هکتار بار می دهد.

  • نهال بادام تونو

نهال بادام تونو از ارقام زودبازده, اقتصادی و مقاوم به سرما است.این نهال از کشور ایتالیا بوده که از سال دوم باردهی را آغاز می کند و میزان باردهی آن 5 تن در هکتار است.

  • نهال بادام خوشه ای

نهال بادام خوشه ای باردهی تجاری و عالی داشته و جزو ارقام دیرگل می باشد.این نهال زودبازده بوده و عملکرد بی نظیری را به همراه دارد.

  • نهال بادام دیرگل

از مقاوم ترین ارقام نهال بادام به سرما می توان به نهال بادام دیرگل اشاره داشت.این نهال مقاومت بسیار خوبی به سرما داشته و مناسب کاشت مناطق سردسیر و کوهستانی است.میزان باردهی تجاری بوده و محصولات باکیفیتی را به بار می آورد.

جمع بندی نهایی

نهال گردو و بادام جزو پرسودترین ارقام نهال میوه هستند.برای کاشت این ارقام در مناطق سردسیر بایستی بتوانید نهال های دیرگل و مقاوم به سرما را انتخاب کنید تا در زمستان های طولانی و سخت آسیبی نبینند.به نقل از نهالستان نوین گردوبهترین نهال گردو و نهال بادام مناطق سردسیر را معرفی کردیم و از ویژگی های آن گفتیم.

جهت خرید نهال و مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان نوین گردو تماس بگیرید.تمامی ارقام نهال میوه بدون واسطه و با تضمین قیمت و کیفیت به همراه شناسه معتبر و گارانتی اصالت می باشد.

منبع : نهالستان نوین گردو (www.gerdo.pro)

تماس با کارشناسان : 1243597-0912

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها