|

اطلاعیه تعطیلی مدارس

جزئیات تعطیلی مدارس در چند شهر و استان کشور اعلام شد.

اطلاعیه تعطیلی مدارس

به گزارش شبکه شرق، جزئیات تعطیلی مدارس در چند شهر و استان کشور به دلیل آلودگی هوا، سرما و بارش برف اعلام شد.

مدارس پردیس تعطیل شد

 کلاس درس مدارس ابتدایی پردیس امروز، شنبه (۲۳ دی ماه 1402) در نوبت عصر به علت لغزندگی معابر مجازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مدارس ابتدایی پردیس به علت برودت هوا و لغزندگی معابر برای نوبت صبح مجازی شده بود.

بر اساس این گزارش به علت تداوم برودت هوا و لغزندگی معابر، مدارس ابتدایی برای نوبت عصر هم به صورت مجازی فعال خواهند بود.

برف مدارس کردستان را تعطیل کرد

به دنبال بارش برف که طی روزهای گذشته در استان کردستان، آغاز شده است، مدارس شهرستان های دیواندره، بانه و بخش کلاترزان سنندج امروز، شنبه (۲۳ دی ماه 1402) به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

با توجه به بارش برف، کولاک و برودت هوا، گرفتگی معابر، مدارس تمامی مقاطع شهرستان بانه در دو شیفت و صبح و بعدازظهر، امروز شنبه (۲۳ دی ماه) تعطیل و به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

همچنین با پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و تصمیم فرماندار، امروز فعالیت تمامی مدارس ابتدایی شهرستان دیواندره در سطح شهر و روستا در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شبکه شاد انجام خواهد شد.

بارش برف، برودت هوا و گرفتگی معابر، مدارس تمامی مقاطع روستاهای بخش کلاترزان سنندج را هم امروز، شنبه غیرحضوری کرد. همچنین فعالیت ادارات و دستگاه‌ها نیز با دو ساعت تاخیر شروع می‌شود.

مدارس ۶ شهرستان خوزستان تعطیل شد

مدارس ابتدایی ۶ شهرستان استان خوزستان امروز شنبه (۲۳ دی ماه 1402)  تعطیل اعلام شد و دبیرستان‌ها هم فقط برای امتحانات فعالیت دارند.

دبیر کار گروه اضطرار آلودگی هوا گفت: شنبه فعالیت مدارس ابتدایی در شهرهای اندیمشک، اهواز، باوی، کارون، دزفول و شوشتر غیرحضوری و در بستر سامانه شاد خواهد بود و دبیرستان‌ها فقط برای برگزاری امتحانات دایر خواهند بود.

مدارس اردبیل مجازی شد

فعالیت‌های آموزشی مدارس اردبیل مجازی شد.

فعالیت‌های آموزشی حضوری مدارس ابتدایی شهری و روستایی به دلیل برودت هوا تعطیل شد.

به‌دلیل وزش باد و برودت هوا در اردبیل، نمین و خلخال فعالیت‌های آموزشی دوره‌های پیش‌دبستانی، ابتدایی و استثنایی در نوبت صبح از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

مدارس سیلوانا در ارومیه تعطیل شد

به دلیل برودت هوا، روز شنبه «۲۳ دی‌ماه 1402» مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش سیلوانا شهرستان ارومیه غیرحضوری شد.

به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی، با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش سیلوانا شهرستان ارومیه، امروز شنبه «۲۳ دی‌ماه» در شیفت صبح و عصر، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

مدارس شهرستان چالدران تعطیل شد

به دلیل بارش برف و برودت هوا، مدارس چالدران امروز، شنبه «۲۳ دی‌ماه 1402» تعطیل است.

به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی در شهرستان چالدران، شنبه «۲۳ دی‌ماه» در شیفت صبح و عصر، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها