|

پرداخت سریع خلافی و عوارض خودرو در اپلیکیشن آیتول

پرداخت سریع خلافی و عوارض خودرو در اپلیکیشن آیتول

بیشتر رانندگان، حتی قانونمندترین آن‌ها، شکلی از جریمه رانندگی را در خیابان و بزرگراه‌های شهری و جاده‌های برون شهری تجربه می‌کنند. اگر چه بهتر است که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، این مورد به حداقل برسد، اما ضرورت استعلام و پرداخت سریع خلافی خودرو با کد ملی نیز امکانی  عالی است که در اپلیکیشن آیتول برای هموطنان فراهم شده است. به این ترتیب، شما می‌توانید به راحتی از وضعیت خلافی پلاک خودروی خود آگاه شده و پرداخت اینترنتی آن را بیش از تجمیع زیاد مبلغ خلافی، انجام دهید.

22222

خدمات خودرویی آیتول

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم، اپلیکیشن آیتول در ارائه خدمات خودرویی، توانسته بسیار قوی عمل کند. با دانلود و نصب این اپلیکیشن، شما می‌توانید تمام امور مربوط به خودروی خود را به راحتی به صورت آنلاین انجام داده و هیچ گونه محدودیتی از این بابت نداشته باشید. از جمله خدمات خودرویی آیتول، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خدمات پرداخت بدهی‌های خودرو

یکی از سرویس خدمات جامع و بسیار کاربردی آیتول، استعلام و پرداخت سریع خلافی خودرو با کد ملی است. به این ترتیب شما می‌توانید استعلام خلافی خودرو با کد ملی را انجام داده و پس از مشاهده لیست خلافی، نسبت به پرداخت آنلاین آن، اقدام کنید.

به جز آن، شما می‌توانید عوارض و جریمه مربوط به طرح ترافیک را نیز در سامانه آیتول، استعلام گرفته و پرداخت آن را به صورت کاملا اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری یا پیگیری خاصی، انجام دهید.

333333

اگر در آزادراه‌های کشور تردد داشته و به صورت حضوری مبلغ عوارض مربوط به آن را پرداخت نکرده باشید، مبلغی بابت عوارض آزادراهی برای شما منظور شده و باید ظرف مدت 15 روز، نسبت به پرداخت آن، اقدام کنید. درغیر اینصورت، مشمول جریمه عوارض آزادراهی خواهید شد. در اپلیکیشن آیتول، امکان استعلام و پرداخت آنی عوارض آزادراهی وجود دارد. به این صورت دیگر از بابت تاخیر در پرداخت این عوارض، جریمه نشده و کافی است که آیتول را در گوشی موبایل هوشمند خود نصب کنید تا پرداخت مبلغ عوارض آزادراهی، برای شما تنها چند دقیقه، طول بکشد. پرداخت آنی عوارض آزادراهی با ایتول، یک امکان عالی است که تردد در آزادراه‌های کشور را برای رانندگان خودروهای عبوری، بی‌دغدغه ساخته است.

 

به جز این‌ها شما می‌توانید از امکان پرداخت عوارض شهرداری خودروها نیز در آیتول، بهره مند شوید. زمانی که قصد فروش خودروی خود را داشته باشید، عدم پرداخت سالیانه عوارض شهرداری برای شما مساله ساز شده و باید مبالغ مربوط به آن را به صورت یکجا پرداخت و واریز کنید. اگر چه در سامانه و اپلیکیشن آیتول، این امکان به خوبی فراهم شده است، اما به هر ترتیب تجمیع مبالغ، به ویژه برای سال‌های زیاد، چندان خوشایند نخواهد بود.

همین طور برای فروش خودرو و انتقال آن، ضرورت پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو را داریم.  در اپلیکیشن آیتول، امکان پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو به صورت آنلاین فراهم شده است.

خدمات بیمه‌ای آیتول

در آیتول به آدرس itoll.com، شما به تمام خدمات بیمه‌ خودرو نیز دسترسی دارید. به این ترتیب چه قصد خرید بیمه شخص ثالث خودرو را داشته باشید یا بخواهید برای ماشین خود بیمه بدنه تهیه کنید، در آیتول امکان خرید نقد و قسطی آن، وجود دارد. به این ترتیب شما می‌توانید تمام فرایند خرید بیمه‌های خودرو را به صورت اینترنتی انجام داده و این در زمان شما صرفه جویی موثری به عمل خواهد آورد.

به جز این، امکان خرید بیمه شخص ثالث موتورسیکلت نیز در اپلیکیشن و نسخه وب آیتول، فراهم شده است.

خدمات استعلام مدارک خودرو

برای خودروهایی که 4 سال از زمان تولید آن‌ها سپری شده است، گرفتن برگه معاینه فنی ضرورت دارد. از این روی لازم است که استعلام معاینه فنی موقع خرید و فروش خودرو، انجام شود. در آیتول، امکان استعلام وضعیت معاینه فنی به صورت آنلاین فراهم شده است. همین طور در صورتی که بخواهید تعداد پلاک‌های فعال خود را مشاهده کرده و نسبت به آن‌ها اطلاعات کاملی به دست بیاورید، این امکان در آیتول، فراهم شده است.

به جز این استعلام وضعیت گواهینامه، استعلام نمره منفی گواهینامه و استعلام وضعیت کارت و سند خودرو به لحاظ صدور و ارسال نیز در بخش خدمات استعلام مدارک خودرو، آورده شده است. به این ترتیب شما می‌توانید به راحتی از وضعیت صدور مدارک خودرو و شرایط آن‌ها، به شکل اینترنتی اطلاع پیدا کنید.

 

خدمات سرویس خودرویی

خبر خوب این که در آیتول، امکان خرید باتری، روغن و فیلتر روغن و هوای خودرو نیز فراهم شده است. به علاوه شما می‌توانید از خدمات تعویض باتری آیتول در محل نیز برخوردار شده و بدون این که نیازی به جابه‌جا کردن خودرو باشد، تکنسین ایتول به محل شما مراجعه کرده و پس از تست رایگان باتری خراب خودرو، باتری نو را جایگزین کند.

کلام آخر

همان طور که در این مطلب مشاهده کردیم، اپلیکیشن آیتول، به عنوان یک سامانه و پلتفرم جامع خدمات خودرویی، سرویس‌های مختلفی را به کاربران ارائه می‌دهد. با در اختیار داشتن این اپلیکیشن، شما می‌توانید تمامی امور مربوط به خودروی خود را به صورت اینترنتی انجام داده و از این بابت معطلی و نگرانی نداشته باشید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها