|

هشدار مهم به رانندگان و مسافران/ ممنوعیت تردد و محدودیت ترافیکی راه‌ها و جاده‌ها اعلام شد

آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها و جاده‌ها، و محدودیت‌‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در ۱۶ فروردین ماه اعلام شد.

هشدار مهم به رانندگان و مسافران/ ممنوعیت تردد و محدودیت ترافیکی راه‌ها و جاده‌ها اعلام شد

به گزارش شبکه شرق، ممنوعیت تردد، محدودیت ترافیکی و آخرین وضعیت وضعیت جاده‌ها و راه‌های کشور اعلام شد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام تردد روان در محورهای برون‌شهری کشور، از بارش باران در برخی از جاده‌ها و محورهای استان کرمان خبر داد.

مهرداد برقی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری را توضیح داد و گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت مسیر(رفت و برگشت) روان و بدون مداخلات جوی است. محور هشتگرد-طالقان، سروآباد-پاوه، سی سخت-پادنا، گنجنامه-تویسرکان، وازک-بلده و پونل-خلخال مسدود است.

جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج چالوس و آزادراه تهران شمال، در روز جمعه «۱۷ فروردین ماه» در محدوده استان البرز خبر داد.

سرهنگ پیمان کرمی، رئیس پلیس راه البرز گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه «۱۷ فروردین ماه»، از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران ممنوع می‌شود.

رئیس پلیس راه البرز افزود: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک‌طرفه خواهد شد.

سرهنگ کرمی تاکید کرد: رانندگانی که در این مسیرها تردد دارند، از توقف در حاشیه راه خودداری کنند.

هشدار درباره ریزش سنگ و سقوط بهمن در جاده‌ها

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا وزش باد و گاهی باد شدید را مهمترین پدیده جوی در اکثر مناطق کوهستانی کشور دانست و از احتمال وقوع بهمن بهاره خبر داد.

صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی کوهستان‌های کشور طی پنج‌شنبه و جمعه (١۶ و ١٧ فروردین‌ ماه) اظهار کرد:استقراری جوی غالبا پایدار در اکثر مناطق کوهستانی کشور و افزایش دما طی روز و افزایش ذوب برف در مناطق پوشیده از برف پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: طی پنج‌شنبه، بارش‌های رگباری همراه با رعدوبرق و در قله‌های مرتفع بارش برف در ارتفاعات کرمان، شمال سیستان و شرق فارس دور از انتظار نیست.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا وزش باد و گاهی باد شدید را مهم‌ترین پدیده جوی در اکثر مناطق کوهستانی کشور دانست و گفت: با توجه به افزایش دما شرایط تسریع ذوب برف در مناطق پوشیده از برف و احتمال وقوع بهمن بهاره و ریزش سنگ در مناطق مستعد وجود دارد.

ضیاییان درپایان درباره وضعیت جوی ارتفاعات شمال تهران طی روزهای پایانی هفته جاری اظهارکرد: استقرار هوای غالبا پایدار، طی روز آفتابی همراه با وزش باد و در قله‌های مرتفع گاهی باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها