|

کلاهبرداری به قبر مردگان رسید؛ تصاویر کلاهبرداران برای شناسایی منتشر شد/ عکس

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی‌ فارس با بیان اینکه متهمان حدود ۴۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند، تاکید کرد: متهمان به جرم ارتکابی اقرار کردند و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد.

کلاهبرداری به قبر مردگان رسید؛ تصاویر کلاهبرداران برای شناسایی منتشر شد/ عکس

به گزارش شبکه شرق، در پی دریافت شکایتی مبنی بر کلاهبرداری از طریق فروش قبر، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

«کاووس حبیبی» رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی‌ استان فارس در این‌باره گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در نهایت دو متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه‌شان دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شدند. در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد این متهمان در مجموعه «آرامستان شاه داعی‌الله شیراز»، با ارائه اسناد جعلی و جعل فیش‌های بانکی متقاضیان قبلی که قبر خریداری کرده بودند و با اخذ وجوهی از متقاضیان جدید و جعل و درج نام آنها در فیش‌های بانکی از قبل تنظیم شده، بیش از ۱۰۰ حُفره قبر متعلق به افراد دیگر را به صورت غیرقانونی فروخته‌اند.

حبیبی با بیان اینکه این متهمان حدود ۴۰ میلیارد ریال از شهروندان به این روش کلاهبرداری کرده‌اند، تاکید کرد: متهمان به جرم ارتکابی اقرار کردند و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی‌ استان فارس گفت: بنا به دستور مرجع قضایی، مشخصات و تصاویر بدون پوشش این دو متهم به نام‌های «رضا باصری» و «علیرضا رستگار» انتشار داده می‌شود تا کسانی که به این روش مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، با تنظیم شکواییه در دفتر خدمات قضایی، جهت پیگیری به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان فارس واقع در خیابان احمدی نو- خیابان شهید نظیری مراجعه کنند.

این دو نفر به بهانه فروش قبر 40 میلیارد ریال کلاهبرداری کردند

کلاهبرداری فروش قبر

منبع: روزنامه ایران
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها