|

افزایش دما طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران گفت: طی چند روز آینده در برخی مناطق استان به‌ویژه نیمه شمالی و ارتفاعات گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید لحظه‌ای، در نواحی مستعد بارش تگرگ و در پاره‌ای نقاط به‌ویژه نیمه جنوبی و غرب استان در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گرد و خاک و احتمال نفوذ گرد و خاک از استان‌های همجوار به همراه کاهش موقت کیفیت هوا مورد انتظار است.

افزایش دما طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در تهران

به گزارش شبکه شرق، براساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش یابی طی چند روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری، در ساعات بعد از ظهر و شب همراه با افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

اداره کل هواشناسی استان تهران ضمن اشاره به وقوع رگبار و رعد و برق در استان از افزایش دما طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۱۳ و ۱۴ تیرماه) خبر داد.

همچنین طی چند روز آینده در برخی مناطق استان به‌ویژه نیمه شمالی و ارتفاعات گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید لحظه‌ای، در نواحی مستعد بارش تگرگ و در پاره‌ای نقاط به‌ویژه نیمه جنوبی و غرب استان در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گرد و خاک و احتمال نفوذ گرد و خاک از استان‌های همجوار به همراه کاهش موقت کیفیت هوا مورد انتظار است.

طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه (۱۳ و ۱۴) تیرماه افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

منبع: برنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها