|

تهران گرم‌تر می‌شود

هواشناسی استان تهران اعلام کرد: امروز و فردا در ارتفاعات به خصوص ارتفاعات شرقی استان و فیروزکوه، افزایش ابر‌گاهی با رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود اما از فردا افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

تهران گرم‌تر می‌شود

به گزارش شبکه شرق، اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش نسبی دمای هوا در این استان در روز شنبه خبر داد.

 اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که بر اساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار رقیق گاهی با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین در این مدت در ساعات بعد از ظهر تا شب در نیمه جنوبی و بخش‌های غربی استان گاهی وزش باد شدید و احتمال خیزش موقت گرد و خاک، افزایش برخی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

امروز و فردا در ارتفاعات به خصوص ارتفاعات شرقی استان و فیروزکوه افزایش ابر گاهی با رگبار پراکنده باران پیش بینی می شود. اما از فردا افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۱۳ مردادماه) صاف تا کمی ابری و وزش باد گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد و در روز یکشنبه (۱۴ مردادماه) صاف و وزش باد در بعدازظهر افزایش باد گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۴۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌ استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها