|

هشدار نارنجی بارش‌های شدید در این استان‌ها از فردا ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

شدت بارش برای روز شنبه که در حد هشدار نارنجی خواهد بود در استان‌های مازندران، گلستان و ارتفاعات مرکزی البرز رخ خواهد داد و بارش‌ها کماکان تا اوایل هفته آتی ادامه دارد.

هشدار نارنجی بارش‌های شدید در این استان‌ها از فردا ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

به گزارش شبکه شرق، کارشناس سازمان هواشناسی از صدور هشدار نارنجی با توجه به احتمال وقوع بارش‌های شدید در استان‌های مازندران، گلستان و ارتفاعات مرکزی البرز از فردا - شنبه خبرداد.

 
فریبا گودرزی افزود: امروز جمعه ۲۳ شهریور در استان‌های ساحلی خزر، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، قزوین، زنجان، خراسان شمالی، سمنان، شمال استان‌های البرز و تهران و برای روز شنبه علاوه بر این مناطق در استان‌های البرز، تهران، قم، مرکزی، همدان و برخی نقاط استان‌هایی مانند اصفهان، یزد و کرمان رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.
 
وی اظهارداشت: شدت بارش برای روز شنبه که در حد هشدار نارنجی خواهد بود در استان‌های مازندران، گلستان و ارتفاعات مرکزی البرز رخ خواهد داد و بارش‌ها کماکان تا اوایل هفته آتی ادامه دارد.
 
گودرزی گفت: برای سه روز آینده در نیمه شرقی کشور، بخش‌هایی از مرکز، جنوب غرب و استان‌هایی مانند زنجان، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران و قم در برخی ساعات وزش باد همراه با گردوخاک رخ خواهد داد.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها