|

خبرنگاری؛ کاری سخت اما سازنده و اثرگذار

فرماندار شهرستان رزن: خبرنگاری حرفه‌ای تخصصی، نیازمند دقت اما سازنده و تاثیرگذار در جامعه امروز است.

خبرنگاری؛ کاری سخت اما سازنده و اثرگذار

به گزارش شرق، علی اصغر غفاری آثار فرماندار رزن به مناسبت ۹۰ سال تلاش رسانه ای خبرگزاری جمهوری اسلامی ضمن تبریک روز خبرنگار و قدردانی از عملکرد این رسانه در اطلاع رسانی دقیق، صحیح، سریع و نقادانه رویدادهای روز، خبرنگاری را شغلی سخت، تخصصی و دقیق اما سازنده دانست و گفت: خبرنگاران مطالبه‌گرانی متخصص و حرفه‌ای هستند که با انعکاس و انتشار اخبار و همچنین نقدهای منصفانه خود در هر حوزه‌ای مشکلات را رصد و پیگیری می‌کنند.

فرماندار رزن، رسانه را چشم بینا و گوش شنوای جامعه دانست و در ادامه به اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در پایتخت در حوزه‌های مختلف اعم از برگزاری موفق انتخابات در مدت زمان کوتاه و ساماندهی موضوعات مربوط به وضعیت مسکن، اشتغال و بهسازی روستاهای شهرستان رزن از تلاش‌های مجموعه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در تسریع در امر اطلاع رسانی دقیق اقدامات دولت قدردانی کرد.

فرماندار رزن تاکید کرد: حرفه خبرنگاری کاری سخت است ولی اهالی رسانه با عشق و علاقه در مسیر اطلاع رسانی درست و شفاف به مردم گام بر می‌دارند، لذا در حل مشکلات مردم بخاطر اینکه ارتباط دهنده بین جامعه و مدیران هستند، اثر گذارند.

غفاری‌آثار ضمن تبریک ۹۰ سالگی خبرگزاری جمهوری اسلامی، از ایرنا به عنوان رسانه مرجع و موفق که توانسته خط خبری مناسبی را برای مخاطبان ایجاد کند، یاد کرد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها